Un jove resulta ferit en un atropellament a la CV-10, a Castelló

Este matí s'ha produït un atropellament a la CV-10, a l'altura de Castelló. Un home ha sigut atropellat per un turisme en aquesta carretera al voltant de les 8.45 hores, a l'altura del kilòmetre 16, ja en el terme municipal de Castelló. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'home ha sigut envestit pel cotxe just quan baixava ell del camió que conduïa en eixe moment. Segons sembla, el conductor del camió s'havia aturat un moment en vore que del capó del seu vehicle eixia fum. Al baixar, no s'ha adonat que passava un cotxe, i aquest l'ha arrossegat. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent, l'equip mèdic del qual ha assistit al ferit, un jove de 22 anys, amb policontusions i diverses fractures. Una vegada estabilitzat, ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l'AP-7, a l'altura de Borriana

Ahir a la nit es va produir un accident a l'AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l'autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l'altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.