Un jove resulta ferit en un atropellament a la CV-10, a Castelló

Este matí s'ha produït un atropellament a la CV-10, a l'altura de Castelló. Un home ha sigut atropellat per un turisme en aquesta carretera al voltant de les 8.45 hores, a l'altura del kilòmetre 16, ja en el terme municipal de Castelló. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'home ha sigut envestit pel cotxe just quan baixava ell del camió que conduïa en eixe moment. Segons sembla, el conductor del camió s'havia aturat un moment en vore que del capó del seu vehicle eixia fum. Al baixar, no s'ha adonat que passava un cotxe, i aquest l'ha arrossegat. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent, l'equip mèdic del qual ha assistit al ferit, un jove de 22 anys, amb policontusions i diverses fractures. Una vegada estabilitzat, ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l'AP-7, a l'altura de Borriana

Ahir a la nit es va produir un accident a l'AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l'autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l'altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València blinda el 98% de les vivendes enfront dels pisos turístics i ultima la nova normativa

La Comissió d'Urbanisme de València aprova la normativa que protegix l'ús residencial del 98% de les vivendes per barri, limita els pisos turístics i prepara la seua aprovació definitiva en el ple del 31 de març.

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.