Un jove resulta ferit en un atropellament a la CV-10, a Castelló

Este matí s'ha produït un atropellament a la CV-10, a l'altura de Castelló. Un home ha sigut atropellat per un turisme en aquesta carretera al voltant de les 8.45 hores, a l'altura del kilòmetre 16, ja en el terme municipal de Castelló. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'home ha sigut envestit pel cotxe just quan baixava ell del camió que conduïa en eixe moment. Segons sembla, el conductor del camió s'havia aturat un moment en vore que del capó del seu vehicle eixia fum. Al baixar, no s'ha adonat que passava un cotxe, i aquest l'ha arrossegat. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent, l'equip mèdic del qual ha assistit al ferit, un jove de 22 anys, amb policontusions i diverses fractures. Una vegada estabilitzat, ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l'AP-7, a l'altura de Borriana

Ahir a la nit es va produir un accident a l'AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l'autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l'altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.