Un jove resulta ferit en un atropellament a la CV-10, a Castelló

Este matí s'ha produït un atropellament a la CV-10, a l'altura de Castelló. Un home ha sigut atropellat per un turisme en aquesta carretera al voltant de les 8.45 hores, a l'altura del kilòmetre 16, ja en el terme municipal de Castelló. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'home ha sigut envestit pel cotxe just quan baixava ell del camió que conduïa en eixe moment. Segons sembla, el conductor del camió s'havia aturat un moment en vore que del capó del seu vehicle eixia fum. Al baixar, no s'ha adonat que passava un cotxe, i aquest l'ha arrossegat. S'ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent, l'equip mèdic del qual ha assistit al ferit, un jove de 22 anys, amb policontusions i diverses fractures. Una vegada estabilitzat, ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l'AP-7, a l'altura de Borriana

Ahir a la nit es va produir un accident a l'AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l'autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l'altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.