Un jove trans és agredit a València per un grup

 

 

Un jove transsexual denuncia haver rebut una pallissa a la Plaça Hondures de València simplement per la seua condició sexual.

Els fets van passar dilluns passat a la mateixa plaça quan el jove de 21 anys va acudir amb els seus amics i es va dirigir a un altre grup amb l’expressió «que guapes totes». Un dels nois als quals va piropejar va ser qui va reaccionar de forma violenta. «Què passa, m’estàs trucant marieta?», Li va respondre i li va donar diversos cops de puny a la cara i a l’esquena.

«Em van rebentar el nas amb unes quantes hòsties», Va denunciar Àxel en el seu compte d’Instagram al costat d’una fotografia sagnant abans de donar part del que ha passat a la Policia Nacional, tal com va revelar ahir a À Punt.

«Em va pegar un cop de puny en tota la cara. Em va tirar a terra. Jo em vaig tirar també. Em vaig cobrir amb els braços i va començar a pegar-me», va relatar l’agredit.

«Cap agressió sense resposta», és el lema de la manifestació que tindrà lloc el dissabte 11, a les 19.00 hores, a la plaça del Cedre, a València.

Últimes notícies

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.