10.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un jove trans és agredit a València per un grup

 

 

Un jove transsexual denuncia haver rebut una pallissa a la Plaça Hondures de València simplement per la seua condició sexual.

Els fets van passar dilluns passat a la mateixa plaça quan el jove de 21 anys va acudir amb els seus amics i es va dirigir a un altre grup amb l’expressió “que guapes totes”. Un dels nois als quals va piropejar va ser qui va reaccionar de forma violenta. “Què passa, m’estàs trucant marieta?”, Li va respondre i li va donar diversos cops de puny a la cara i a l’esquena.

“Em van rebentar el nas amb unes quantes hòsties”, Va denunciar Àxel en el seu compte d’Instagram al costat d’una fotografia sagnant abans de donar part del que ha passat a la Policia Nacional, tal com va revelar ahir a À Punt.

“Em va pegar un cop de puny en tota la cara. Em va tirar a terra. Jo em vaig tirar també. Em vaig cobrir amb els braços i va començar a pegar-me”, va relatar l’agredit.

“Cap agressió sense resposta”, és el lema de la manifestació que tindrà lloc el dissabte 11, a les 19.00 hores, a la plaça del Cedre, a València.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.