Un jove trans és agredit a València per un grup

 

 

Un jove transsexual denuncia haver rebut una pallissa a la Plaça Hondures de València simplement per la seua condició sexual.

Els fets van passar dilluns passat a la mateixa plaça quan el jove de 21 anys va acudir amb els seus amics i es va dirigir a un altre grup amb l’expressió “que guapes totes”. Un dels nois als quals va piropejar va ser qui va reaccionar de forma violenta. “Què passa, m’estàs trucant marieta?”, Li va respondre i li va donar diversos cops de puny a la cara i a l’esquena.

“Em van rebentar el nas amb unes quantes hòsties”, Va denunciar Àxel en el seu compte d’Instagram al costat d’una fotografia sagnant abans de donar part del que ha passat a la Policia Nacional, tal com va revelar ahir a À Punt.

“Em va pegar un cop de puny en tota la cara. Em va tirar a terra. Jo em vaig tirar també. Em vaig cobrir amb els braços i va començar a pegar-me”, va relatar l’agredit.

“Cap agressió sense resposta”, és el lema de la manifestació que tindrà lloc el dissabte 11, a les 19.00 hores, a la plaça del Cedre, a València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.