Un jove trans és agredit a València per un grup

 

 

Un jove transsexual denuncia haver rebut una pallissa a la Plaça Hondures de València simplement per la seua condició sexual.

Els fets van passar dilluns passat a la mateixa plaça quan el jove de 21 anys va acudir amb els seus amics i es va dirigir a un altre grup amb l’expressió «que guapes totes». Un dels nois als quals va piropejar va ser qui va reaccionar de forma violenta. «Què passa, m’estàs trucant marieta?», Li va respondre i li va donar diversos cops de puny a la cara i a l’esquena.

«Em van rebentar el nas amb unes quantes hòsties», Va denunciar Àxel en el seu compte d’Instagram al costat d’una fotografia sagnant abans de donar part del que ha passat a la Policia Nacional, tal com va revelar ahir a À Punt.

«Em va pegar un cop de puny en tota la cara. Em va tirar a terra. Jo em vaig tirar també. Em vaig cobrir amb els braços i va començar a pegar-me», va relatar l’agredit.

«Cap agressió sense resposta», és el lema de la manifestació que tindrà lloc el dissabte 11, a les 19.00 hores, a la plaça del Cedre, a València.

Últimes notícies

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.