Dos joves morts en dos accidents de trànsit, un en Vila Joiosa i l’altre a València

 

Dos jóvens han perdut la vida en dos accidents de trànsit. El primer un motorista de 33 anys, que va morir ahir a la vesprada després de col·lidir la moto i un camió a la carretera N-332 a l’altura de Vila Joiosa.

Segons informació facilitada pel CICU, ahir cap a les 17 hores es produïa un accident entre una moto i un camió a la carretera N-332, al terme municipal de la Vila Joiosa.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU. L’equip mèdic només va poder confirmar la mort del motorista, un home de 33 anys.

El segon, un jove de 18 anys, que va morir anit després de col·lidir el cotxe i un camió a la V-21 al terme municipal de València.

Segons fonts del CICU, ahir cap a les 21 hores s’alertava el CICU d’una col·lisió entre un cotxe i un camió, a la V-21, a l’alçada de l’eixida 9 a València.

Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU només va confirmar el mort d’un jove de 18 anys.

Els serveis mèdics també van assistir a un home de 54 anys per crisi d’ansietat. Posteriorment, va ser traslladat a l’ambulància de suport vital bàsic fins a l’hospital Clínic de València.

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.