Dos joves morts en dos accidents de trànsit, un en Vila Joiosa i l’altre a València

 

Dos jóvens han perdut la vida en dos accidents de trànsit. El primer un motorista de 33 anys, que va morir ahir a la vesprada després de col·lidir la moto i un camió a la carretera N-332 a l’altura de Vila Joiosa.

Segons informació facilitada pel CICU, ahir cap a les 17 hores es produïa un accident entre una moto i un camió a la carretera N-332, al terme municipal de la Vila Joiosa.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU. L’equip mèdic només va poder confirmar la mort del motorista, un home de 33 anys.

El segon, un jove de 18 anys, que va morir anit després de col·lidir el cotxe i un camió a la V-21 al terme municipal de València.

Segons fonts del CICU, ahir cap a les 21 hores s’alertava el CICU d’una col·lisió entre un cotxe i un camió, a la V-21, a l’alçada de l’eixida 9 a València.

Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU només va confirmar el mort d’un jove de 18 anys.

Els serveis mèdics també van assistir a un home de 54 anys per crisi d’ansietat. Posteriorment, va ser traslladat a l’ambulància de suport vital bàsic fins a l’hospital Clínic de València.

Últimes notícies

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.