Dos joves morts en dos accidents de trànsit, un en Vila Joiosa i l’altre a València

 

Dos jóvens han perdut la vida en dos accidents de trànsit. El primer un motorista de 33 anys, que va morir ahir a la vesprada després de col·lidir la moto i un camió a la carretera N-332 a l’altura de Vila Joiosa.

Segons informació facilitada pel CICU, ahir cap a les 17 hores es produïa un accident entre una moto i un camió a la carretera N-332, al terme municipal de la Vila Joiosa.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU. L’equip mèdic només va poder confirmar la mort del motorista, un home de 33 anys.

El segon, un jove de 18 anys, que va morir anit després de col·lidir el cotxe i un camió a la V-21 al terme municipal de València.

Segons fonts del CICU, ahir cap a les 21 hores s’alertava el CICU d’una col·lisió entre un cotxe i un camió, a la V-21, a l’alçada de l’eixida 9 a València.

Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU només va confirmar el mort d’un jove de 18 anys.

Els serveis mèdics també van assistir a un home de 54 anys per crisi d’ansietat. Posteriorment, va ser traslladat a l’ambulància de suport vital bàsic fins a l’hospital Clínic de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.