Detinguts tres joves per robar 14 furgonetes a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a tres homes, dos de 18 anys i un altre menor d’edat, com a presumptes autors dels delictes amb robatori amb força de vehicles i danys, després de sostraure 14 furgonetes i apropiar-se del material que contenia.

Cinc d’elles van aparéixer cremades i la resta abandonades en descampats de la zona.

Les investigacions van començar el passat el mes de març, en tindre coneixement els agents de la sostracció de diversos vehicles en la localitat valenciana de Mislata.

Arran d’això, van iniciar un dispositiu específic per a localitzar als presumptes autors, que va culminar dimecres passat amb la detenció de tres homes, un d’ells menor d’edat.

En el marc de l’operació els investigadors van esbrinar que els sospitosos sostreien furgonetes en descampats de la localitat, s’apoderaven del contingut del seu interior i una vegada que eren utilitzades, les abandonaven. A més, els agents van trobar cinc vehicles calcinats.

Per a cometre els robatoris usaven una clau mestra que els servia per a obrir i posar en marxa les furgonetes, la qual cosa va conduir els agents a sospitar que es tractava de professionals.

Durant l’operatiu policial se’ls va intervindre este utensili, igual que una garrafa de líquid combustible.

Finalment van ser detinguts tres homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en vehicle i danys, i a un d’ells a més com a presumpte responsable d’un delicte contra la seguretat viària.

Els dos arrestats majors d’edat, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

El menor ha sigut posat en llibertat i entregat als seus tutors legals després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit, informant de tot això a Fiscalia de Menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.