Detinguts tres joves per robar 14 furgonetes a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a tres homes, dos de 18 anys i un altre menor d’edat, com a presumptes autors dels delictes amb robatori amb força de vehicles i danys, després de sostraure 14 furgonetes i apropiar-se del material que contenia.

Cinc d’elles van aparéixer cremades i la resta abandonades en descampats de la zona.

Les investigacions van començar el passat el mes de març, en tindre coneixement els agents de la sostracció de diversos vehicles en la localitat valenciana de Mislata.

Arran d’això, van iniciar un dispositiu específic per a localitzar als presumptes autors, que va culminar dimecres passat amb la detenció de tres homes, un d’ells menor d’edat.

En el marc de l’operació els investigadors van esbrinar que els sospitosos sostreien furgonetes en descampats de la localitat, s’apoderaven del contingut del seu interior i una vegada que eren utilitzades, les abandonaven. A més, els agents van trobar cinc vehicles calcinats.

Per a cometre els robatoris usaven una clau mestra que els servia per a obrir i posar en marxa les furgonetes, la qual cosa va conduir els agents a sospitar que es tractava de professionals.

Durant l’operatiu policial se’ls va intervindre este utensili, igual que una garrafa de líquid combustible.

Finalment van ser detinguts tres homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en vehicle i danys, i a un d’ells a més com a presumpte responsable d’un delicte contra la seguretat viària.

Els dos arrestats majors d’edat, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

El menor ha sigut posat en llibertat i entregat als seus tutors legals després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit, informant de tot això a Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.