Detinguts tres joves per robar 14 furgonetes a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a tres homes, dos de 18 anys i un altre menor d’edat, com a presumptes autors dels delictes amb robatori amb força de vehicles i danys, després de sostraure 14 furgonetes i apropiar-se del material que contenia.

Cinc d’elles van aparéixer cremades i la resta abandonades en descampats de la zona.

Les investigacions van començar el passat el mes de març, en tindre coneixement els agents de la sostracció de diversos vehicles en la localitat valenciana de Mislata.

Arran d’això, van iniciar un dispositiu específic per a localitzar als presumptes autors, que va culminar dimecres passat amb la detenció de tres homes, un d’ells menor d’edat.

En el marc de l’operació els investigadors van esbrinar que els sospitosos sostreien furgonetes en descampats de la localitat, s’apoderaven del contingut del seu interior i una vegada que eren utilitzades, les abandonaven. A més, els agents van trobar cinc vehicles calcinats.

Per a cometre els robatoris usaven una clau mestra que els servia per a obrir i posar en marxa les furgonetes, la qual cosa va conduir els agents a sospitar que es tractava de professionals.

Durant l’operatiu policial se’ls va intervindre este utensili, igual que una garrafa de líquid combustible.

Finalment van ser detinguts tres homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en vehicle i danys, i a un d’ells a més com a presumpte responsable d’un delicte contra la seguretat viària.

Els dos arrestats majors d’edat, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

El menor ha sigut posat en llibertat i entregat als seus tutors legals després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit, informant de tot això a Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.