Detinguts tres joves per robar 14 furgonetes a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a tres homes, dos de 18 anys i un altre menor d’edat, com a presumptes autors dels delictes amb robatori amb força de vehicles i danys, després de sostraure 14 furgonetes i apropiar-se del material que contenia.

Cinc d’elles van aparéixer cremades i la resta abandonades en descampats de la zona.

Les investigacions van començar el passat el mes de març, en tindre coneixement els agents de la sostracció de diversos vehicles en la localitat valenciana de Mislata.

Arran d’això, van iniciar un dispositiu específic per a localitzar als presumptes autors, que va culminar dimecres passat amb la detenció de tres homes, un d’ells menor d’edat.

En el marc de l’operació els investigadors van esbrinar que els sospitosos sostreien furgonetes en descampats de la localitat, s’apoderaven del contingut del seu interior i una vegada que eren utilitzades, les abandonaven. A més, els agents van trobar cinc vehicles calcinats.

Per a cometre els robatoris usaven una clau mestra que els servia per a obrir i posar en marxa les furgonetes, la qual cosa va conduir els agents a sospitar que es tractava de professionals.

Durant l’operatiu policial se’ls va intervindre este utensili, igual que una garrafa de líquid combustible.

Finalment van ser detinguts tres homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en vehicle i danys, i a un d’ells a més com a presumpte responsable d’un delicte contra la seguretat viària.

Els dos arrestats majors d’edat, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

El menor ha sigut posat en llibertat i entregat als seus tutors legals després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit, informant de tot això a Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.