Detinguts tres joves per robar 14 furgonetes a Mislata

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mislata a tres homes, dos de 18 anys i un altre menor d’edat, com a presumptes autors dels delictes amb robatori amb força de vehicles i danys, després de sostraure 14 furgonetes i apropiar-se del material que contenia.

Cinc d’elles van aparéixer cremades i la resta abandonades en descampats de la zona.

Les investigacions van començar el passat el mes de març, en tindre coneixement els agents de la sostracció de diversos vehicles en la localitat valenciana de Mislata.

Arran d’això, van iniciar un dispositiu específic per a localitzar als presumptes autors, que va culminar dimecres passat amb la detenció de tres homes, un d’ells menor d’edat.

En el marc de l’operació els investigadors van esbrinar que els sospitosos sostreien furgonetes en descampats de la localitat, s’apoderaven del contingut del seu interior i una vegada que eren utilitzades, les abandonaven. A més, els agents van trobar cinc vehicles calcinats.

Per a cometre els robatoris usaven una clau mestra que els servia per a obrir i posar en marxa les furgonetes, la qual cosa va conduir els agents a sospitar que es tractava de professionals.

Durant l’operatiu policial se’ls va intervindre este utensili, igual que una garrafa de líquid combustible.

Finalment van ser detinguts tres homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en vehicle i danys, i a un d’ells a més com a presumpte responsable d’un delicte contra la seguretat viària.

Els dos arrestats majors d’edat, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

El menor ha sigut posat en llibertat i entregat als seus tutors legals després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit, informant de tot això a Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.