Detinguts dos joves que robaven bicicletes i patinets elèctrics a Benicàssim

 

 

El passat dia 14 de juliol de 2021, la Guàrdia Civil va detindre a un home i una dona com a suposats autors de diversos delictes de robatoris amb força en la localitat de Benicàssim. 

Estes persones aprofitaven l’arribada de turistes i propietaris de segones residències a la població, així com l’ocupació hotelera per a, mitjançant escalament, accedir a l’interior de les urbanitzacions d’esta mena d’habitatges, d’esta manera aconseguien arribar als objectes als quals els fracturaven els cadenats, en la majoria dels casos, aconseguint sostraure patinets elèctrics i bicicletes.

Posteriorment, estos objectes eren oferits en una coneguda plataforma dedicada a la compravenda de productes de segona mà.

La investigació duta a terme per l’Àrea d’Investigació de Benicàssim es va centrar en el perfil dels suposats autors, podent recuperar en el moment de la detenció una bicicleta valorada en 1.000 euros, tres patinets elèctrics valorats en 250 euros cadascun, així com diversos accessoris i components per a bicicletes, que van poder ser retornats als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació en marxa a fi d’esclarir altres fets delictius de similars característiques.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.