11.6 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detinguts dos joves que robaven bicicletes i patinets elèctrics a Benicàssim

 

 

El passat dia 14 de juliol de 2021, la Guàrdia Civil va detindre a un home i una dona com a suposats autors de diversos delictes de robatoris amb força en la localitat de Benicàssim. 

Estes persones aprofitaven l’arribada de turistes i propietaris de segones residències a la població, així com l’ocupació hotelera per a, mitjançant escalament, accedir a l’interior de les urbanitzacions d’esta mena d’habitatges, d’esta manera aconseguien arribar als objectes als quals els fracturaven els cadenats, en la majoria dels casos, aconseguint sostraure patinets elèctrics i bicicletes.

Posteriorment, estos objectes eren oferits en una coneguda plataforma dedicada a la compravenda de productes de segona mà.

La investigació duta a terme per l’Àrea d’Investigació de Benicàssim es va centrar en el perfil dels suposats autors, podent recuperar en el moment de la detenció una bicicleta valorada en 1.000 euros, tres patinets elèctrics valorats en 250 euros cadascun, així com diversos accessoris i components per a bicicletes, que van poder ser retornats als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació en marxa a fi d’esclarir altres fets delictius de similars característiques.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.