11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detinguts dos joves que robaven bicicletes i patinets elèctrics a Benicàssim

 

 

El passat dia 14 de juliol de 2021, la Guàrdia Civil va detindre a un home i una dona com a suposats autors de diversos delictes de robatoris amb força en la localitat de Benicàssim. 

Estes persones aprofitaven l’arribada de turistes i propietaris de segones residències a la població, així com l’ocupació hotelera per a, mitjançant escalament, accedir a l’interior de les urbanitzacions d’esta mena d’habitatges, d’esta manera aconseguien arribar als objectes als quals els fracturaven els cadenats, en la majoria dels casos, aconseguint sostraure patinets elèctrics i bicicletes.

Posteriorment, estos objectes eren oferits en una coneguda plataforma dedicada a la compravenda de productes de segona mà.

La investigació duta a terme per l’Àrea d’Investigació de Benicàssim es va centrar en el perfil dels suposats autors, podent recuperar en el moment de la detenció una bicicleta valorada en 1.000 euros, tres patinets elèctrics valorats en 250 euros cadascun, així com diversos accessoris i components per a bicicletes, que van poder ser retornats als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació en marxa a fi d’esclarir altres fets delictius de similars característiques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.

Urbanisme de València defén que la permuta de VPP en Patraix ha sigut impecable

Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.

Les víctimes de la dana lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions han lamentat en Les Corts que els avisos tardans i la descoordinació van agreujar la dana del 29-O. Demanen mesures i responsabilitats.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil al Senat

Virgínia Barcones ha sostingut davant la comissió del Senat que el PP pretén pervertir el sistema nacional de Protecció Civil en exigir una emergència d'interés nacional sense petició autonòmica. Ha defés el repartiment de competències i rebutjat crítiques pel seu viatge al Brasil durant la DANA de 2024.

Pérez Llorca ha admés retards en la DANA i ha assegurat que vol reconduir la gestió

El president ha reconegut que 'moltes coses han arribat tard' després de la DANA d'octubre de 2024 i ha defés que el seu objectiu és reconduir la resposta. Ha detallat perdó institucional, un comissionat específic, reforç de salut mental, la comissió mixta amb el Govern i ajudes a les famílies de les víctimes mortals.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha assegurat davant la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024 que el protocol ferroviari es va aplicar de manera estricta. Ha negat retards en la suspensió del servici i situa el tall total de línies a les 19.45.

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.