Detinguts dos joves que robaven bicicletes i patinets elèctrics a Benicàssim

 

 

El passat dia 14 de juliol de 2021, la Guàrdia Civil va detindre a un home i una dona com a suposats autors de diversos delictes de robatoris amb força en la localitat de Benicàssim. 

Estes persones aprofitaven l’arribada de turistes i propietaris de segones residències a la població, així com l’ocupació hotelera per a, mitjançant escalament, accedir a l’interior de les urbanitzacions d’esta mena d’habitatges, d’esta manera aconseguien arribar als objectes als quals els fracturaven els cadenats, en la majoria dels casos, aconseguint sostraure patinets elèctrics i bicicletes.

Posteriorment, estos objectes eren oferits en una coneguda plataforma dedicada a la compravenda de productes de segona mà.

La investigació duta a terme per l’Àrea d’Investigació de Benicàssim es va centrar en el perfil dels suposats autors, podent recuperar en el moment de la detenció una bicicleta valorada en 1.000 euros, tres patinets elèctrics valorats en 250 euros cadascun, així com diversos accessoris i components per a bicicletes, que van poder ser retornats als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació en marxa a fi d’esclarir altres fets delictius de similars característiques.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.