Juan Ignacio Zoido anuncia l’ampliació del radi de cerca per a trobar a Gabriel a 12 quilòmetres

Imagen de Gabriel Cruz Ramíez.

Amplien el radi de cerca per a trobar a Gabriel a 12 quilòmetres | SOSDesaparecidos

 

Una setmana després d’iniciar-se l’operatiu per a trobar a Gabriel, el xiquet desaparegut en Níjar, Almeria, la nul·la pista sobre el seu rastre ha fet modificar les estratègies de la Guàrdia Civil. Així ho ha confirmat el ministre d’Interior, Juan Ignacio Zoido, que va anunciar l’ampliació del radi de cerca per part dels efectius de seguretat.

  

  

D’aquesta manera, amb l’objectiu de «revisar de forma més tècnica i selectiva els punts crítics», detallant que se centren en aquells «masos abandonats, pous, basses o altres instal·lacions», l’operatiu desenvolupat compta amb la novetat de l’extensió de 12 quilòmetres sobre el camp de recerca per a Gabriel.

 

La camiseta de Gabriel

La decisió s’ha pres després de la confirmació que la camiseta oposada pels voltants de la regió pertanyia a Gabriel «sens dubte». Després de l’anunci oferit per la Brigada Criminalística de Madrid, Zoido va anunciar l’estratègia que impulsarà la Guàrdia Civil per a trobar a Gabriel.

El ministro de Interior, Juan Ignacio Zoido, anuncia novedades en la investigación

El ministre de Interior, Juan Ignacio Zoido, anuncia novetats a la investigació | Cedida

No obstant açò, el màxim representant del Ministeri d’Interior no va voler entrar en els detalls sobre si en la peça de vestir hi havia rastre d’un altre ADN. En estesentit, va assegurar haver dit «el que es pot dir», recordant que la recerca es troba baix secret de sumari.

«Anem a seguir treballant amb el mateix afany i il·lusió, en el mateix ordre que s’ha vingut investigant des del primer moment amb l’obsessió que la felicitat torne a esta casa i puguem trobar sa i estalvi a Gabriel», ha informat Zoido, agraint l’esforç de la policia, així com el dels voluntaris que participen en la recerca.

  

  

De la mateixa manera, va destacar que a la suma d’aquests suports inesperats per a la Guàrdia Civil, també s’han sumat un gran nombre de Bombers, Policies Locals, efectius de Protecció Civil i membres d’Emergències d’altres localitats. «A tots ells, agrair-los el treball coordinat per a trobar a Gabriel», ha destacat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.