Jutgen a un home que va abusar de la seua neta en uns tarongers

Taronger

Imatge d’un hort de taronges | Pixabay

 

Este divendres, en l’Audiència Provincial de València, es va celebrar un juí per un presumpte abús sexual d’un home a la seua neta des dels 9 anys fins als 14. La xica ho ha denunciat ja en edat adulta l’any 2017.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, el seu iaio va intentar violar-la en un camp de tarongers en Torrent quan només tenia 9 anys. «Em va portar entre uns tarongers. Primer em va tocar, jo era xicoteta, no sabia res de sexe. Me la va intentar ficar un parell de voltes però no va poder».

 

Com no es tracta d’un episodi aïllat i a l’haver un accés carnal per la introducció de dits, segons va ratificar en la seua declaració la víctima, la pena sol·licitada pel Ministeri Fiscal pot ser major. La Fiscalia sol·licita per a l’acusat onze anys de presó per un delicte d’abusos sexuals a una menor d’edat. La víctima ha denunciat estos fets davant els Mossos d’Esquadra, encara que van passar fa 10 anys en Torrent i Alacant.

 

La Fiscalia no es creu la versió de l’acusat, de 79 anys i de nacionalitat espanyola, que ha negat la violació i els tocaments a la seua neta. La fiscal creu que actuava «amb clar ànim de satisfer els seus desitjos sexuals» quan es quedava a soles amb ella per a cuidar-la.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.