Jutgen a un home que va abusar de la seua neta en uns tarongers

Taronger

Imatge d’un hort de taronges | Pixabay

 

Este divendres, en l’Audiència Provincial de València, es va celebrar un juí per un presumpte abús sexual d’un home a la seua neta des dels 9 anys fins als 14. La xica ho ha denunciat ja en edat adulta l’any 2017.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, el seu iaio va intentar violar-la en un camp de tarongers en Torrent quan només tenia 9 anys. «Em va portar entre uns tarongers. Primer em va tocar, jo era xicoteta, no sabia res de sexe. Me la va intentar ficar un parell de voltes però no va poder».

 

Com no es tracta d’un episodi aïllat i a l’haver un accés carnal per la introducció de dits, segons va ratificar en la seua declaració la víctima, la pena sol·licitada pel Ministeri Fiscal pot ser major. La Fiscalia sol·licita per a l’acusat onze anys de presó per un delicte d’abusos sexuals a una menor d’edat. La víctima ha denunciat estos fets davant els Mossos d’Esquadra, encara que van passar fa 10 anys en Torrent i Alacant.

 

La Fiscalia no es creu la versió de l’acusat, de 79 anys i de nacionalitat espanyola, que ha negat la violació i els tocaments a la seua neta. La fiscal creu que actuava «amb clar ànim de satisfer els seus desitjos sexuals» quan es quedava a soles amb ella per a cuidar-la.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.
FILMOTECA D'ESTIU