10.7 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Jutgen a un home que va abusar de la seua neta en uns tarongers

Taronger

Imatge d’un hort de taronges | Pixabay

 

Este divendres, en l’Audiència Provincial de València, es va celebrar un juí per un presumpte abús sexual d’un home a la seua neta des dels 9 anys fins als 14. La xica ho ha denunciat ja en edat adulta l’any 2017.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, el seu iaio va intentar violar-la en un camp de tarongers en Torrent quan només tenia 9 anys. «Em va portar entre uns tarongers. Primer em va tocar, jo era xicoteta, no sabia res de sexe. Me la va intentar ficar un parell de voltes però no va poder».

 

Com no es tracta d’un episodi aïllat i a l’haver un accés carnal per la introducció de dits, segons va ratificar en la seua declaració la víctima, la pena sol·licitada pel Ministeri Fiscal pot ser major. La Fiscalia sol·licita per a l’acusat onze anys de presó per un delicte d’abusos sexuals a una menor d’edat. La víctima ha denunciat estos fets davant els Mossos d’Esquadra, encara que van passar fa 10 anys en Torrent i Alacant.

 

La Fiscalia no es creu la versió de l’acusat, de 79 anys i de nacionalitat espanyola, que ha negat la violació i els tocaments a la seua neta. La fiscal creu que actuava «amb clar ànim de satisfer els seus desitjos sexuals» quan es quedava a soles amb ella per a cuidar-la.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.