Jutgen a un home que va abusar de la seua neta en uns tarongers

Taronger

Imatge d’un hort de taronges | Pixabay

 

Este divendres, en l’Audiència Provincial de València, es va celebrar un juí per un presumpte abús sexual d’un home a la seua neta des dels 9 anys fins als 14. La xica ho ha denunciat ja en edat adulta l’any 2017.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, el seu iaio va intentar violar-la en un camp de tarongers en Torrent quan només tenia 9 anys. «Em va portar entre uns tarongers. Primer em va tocar, jo era xicoteta, no sabia res de sexe. Me la va intentar ficar un parell de voltes però no va poder».

 

Com no es tracta d’un episodi aïllat i a l’haver un accés carnal per la introducció de dits, segons va ratificar en la seua declaració la víctima, la pena sol·licitada pel Ministeri Fiscal pot ser major. La Fiscalia sol·licita per a l’acusat onze anys de presó per un delicte d’abusos sexuals a una menor d’edat. La víctima ha denunciat estos fets davant els Mossos d’Esquadra, encara que van passar fa 10 anys en Torrent i Alacant.

 

La Fiscalia no es creu la versió de l’acusat, de 79 anys i de nacionalitat espanyola, que ha negat la violació i els tocaments a la seua neta. La fiscal creu que actuava «amb clar ànim de satisfer els seus desitjos sexuals» quan es quedava a soles amb ella per a cuidar-la.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.