24.5 C
València
Dijous, 12 juny, 2025

Jutgen a un home que va abusar de la seua neta en uns tarongers

Taronger

Imatge d’un hort de taronges | Pixabay

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este divendres, en l’Audiència Provincial de València, es va celebrar un juí per un presumpte abús sexual d’un home a la seua neta des dels 9 anys fins als 14. La xica ho ha denunciat ja en edat adulta l’any 2017.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, el seu iaio va intentar violar-la en un camp de tarongers en Torrent quan només tenia 9 anys. «Em va portar entre uns tarongers. Primer em va tocar, jo era xicoteta, no sabia res de sexe. Me la va intentar ficar un parell de voltes però no va poder».

 

Com no es tracta d’un episodi aïllat i a l’haver un accés carnal per la introducció de dits, segons va ratificar en la seua declaració la víctima, la pena sol·licitada pel Ministeri Fiscal pot ser major. La Fiscalia sol·licita per a l’acusat onze anys de presó per un delicte d’abusos sexuals a una menor d’edat. La víctima ha denunciat estos fets davant els Mossos d’Esquadra, encara que van passar fa 10 anys en Torrent i Alacant.

 

La Fiscalia no es creu la versió de l’acusat, de 79 anys i de nacionalitat espanyola, que ha negat la violació i els tocaments a la seua neta. La fiscal creu que actuava «amb clar ànim de satisfer els seus desitjos sexuals» quan es quedava a soles amb ella per a cuidar-la.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una dona apunyalada a Villena (Alacant) i detenen a quatre persones

Una dona de 42 anys mor després d'una agressió amb arma blanca a Villena, Alacant. Quatre persones, totes de nacionalitat búlgara, han sigut detingudes, entre elles el presumpte homicida.

Toni Pérez garantix servicis òptims en el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de preacord històric

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, confirma la millora i estabilitat en els servicis i condicions laborals del Consorci Provincial de Bombers després d'un preacord amb sindicats.

El Captiu, la nova pel·lícula d’Amenábar sobre Cervantes que s’estrena al setembre després de rodar-se a Alacant

El Captiu, la pel·lícula dirigida per Alejandro Amenábar sobre la joventut i captivitat de Miguel de Cervantes, s'estrenarà el 12 de setembre després del seu rodatge a Alacant i altres localitzacions.

L’interior de València aconseguix màximes de fins a 35,3 graus a Chelva

L'interior de la província de València registra temperatures màximes que superen els 34 graus, amb un rècord de 35,3 a Chelva, segons Aemet.

La Policia Nacional reforça Alacant amb 307 agents en l’Operació Estiu 2025 per a garantir la seguretat turística

La Policia Nacional incrementarà la seua presència a Alacant amb 307 agents durant l'Operació Estiu 2025, de l'1 de juliol al 31 d'agost, per a protegir turistes i residents en zones d'alta afluència.

Santiago Posteguillo anuncia ‘Els tres mons’, el tercer lliurament de la seua saga sobre Juli Cèsar

Santiago Posteguillo llançarà el 21 d'octubre 'Els tres mons', tercera part de la seua exitosa saga sobre Juli Cèsar, centrada en la conquesta de la Gàl·lia i l'ascens militar del líder romà.

Pilar Bernabé defén al fiscal general i critica la constant pressió del PP sobre la justícia

Pilar Bernabé, delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, expressa el seu suport al fiscal general Álvaro García Ortiz i critica la pressió constant que el Partit Popular exercix sobre la justícia espanyola.

Mor un gos després de quedar atrapat amb un altre en un cotxe a ple sol a Montanejos

Un gos va morir i un altre va ser salvat després de ser trobats tancats en un cotxe exposat al sol a Montanejos. La Guàrdia Civil investiga un possible cas de maltractament animal.