Jutgen a un home que va abusar de la seua neta en uns tarongers

Taronger

Imatge d’un hort de taronges | Pixabay

 

Este divendres, en l’Audiència Provincial de València, es va celebrar un juí per un presumpte abús sexual d’un home a la seua neta des dels 9 anys fins als 14. La xica ho ha denunciat ja en edat adulta l’any 2017.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, el seu iaio va intentar violar-la en un camp de tarongers en Torrent quan només tenia 9 anys. «Em va portar entre uns tarongers. Primer em va tocar, jo era xicoteta, no sabia res de sexe. Me la va intentar ficar un parell de voltes però no va poder».

 

Com no es tracta d’un episodi aïllat i a l’haver un accés carnal per la introducció de dits, segons va ratificar en la seua declaració la víctima, la pena sol·licitada pel Ministeri Fiscal pot ser major. La Fiscalia sol·licita per a l’acusat onze anys de presó per un delicte d’abusos sexuals a una menor d’edat. La víctima ha denunciat estos fets davant els Mossos d’Esquadra, encara que van passar fa 10 anys en Torrent i Alacant.

 

La Fiscalia no es creu la versió de l’acusat, de 79 anys i de nacionalitat espanyola, que ha negat la violació i els tocaments a la seua neta. La fiscal creu que actuava «amb clar ànim de satisfer els seus desitjos sexuals» quan es quedava a soles amb ella per a cuidar-la.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.