Jutgen a un pare acusat d’abusar de les seues dos filles menors a Castelló

Hui comença el judici a Castelló contra un home acusat d’abusar sexualment de les seues dos filles menors d’edat i maltractar a una d’elles.

La Fiscalia sol·licita 28 anys i mig de presó per a un home al qual acusa d’abusar sexualment de les seues dos filles menors d’edat i maltractar a una d’elles. Els fets van començar en 2005, quan la major de les víctimes tenia 4 anys, i es van prolongar fins a 2017, quan va complir els 16.

Segons manté l’acusació pública, l’home aprofitava els moments en els quals es trobava tot sol amb la menor per a sotmetre-la a tota mena d’actes de naturalesa sexual, sota l’amenaça de colpejar-la si no accedia o si ho explicava.

El Ministeri Públic afig que l’encausat impedia que la menor estudiara i es relacionara amb companys de la seua mateixa edat, l’espiava i la perseguia. L’home va actuar de manera similar amb una altra filla, des dels 6 als 11 anys d’aquesta.

La Fiscalia li considera autor de dos delictes continuats d’abús sexual a menor i un delicte de maltractament habitual.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.