Jutgen a un pare acusat d’abusar de les seues dos filles menors a Castelló

Hui comença el judici a Castelló contra un home acusat d’abusar sexualment de les seues dos filles menors d’edat i maltractar a una d’elles.

La Fiscalia sol·licita 28 anys i mig de presó per a un home al qual acusa d’abusar sexualment de les seues dos filles menors d’edat i maltractar a una d’elles. Els fets van començar en 2005, quan la major de les víctimes tenia 4 anys, i es van prolongar fins a 2017, quan va complir els 16.

Segons manté l’acusació pública, l’home aprofitava els moments en els quals es trobava tot sol amb la menor per a sotmetre-la a tota mena d’actes de naturalesa sexual, sota l’amenaça de colpejar-la si no accedia o si ho explicava.

El Ministeri Públic afig que l’encausat impedia que la menor estudiara i es relacionara amb companys de la seua mateixa edat, l’espiava i la perseguia. L’home va actuar de manera similar amb una altra filla, des dels 6 als 11 anys d’aquesta.

La Fiscalia li considera autor de dos delictes continuats d’abús sexual a menor i un delicte de maltractament habitual.

Últimes notícies

El PSOE reclama al Suprem que agilite el recurs contra l’absolució de Camps

El PSOE ha demanat al Tribunal Suprem que done un impuls processal al recurs presentat contra la sentència que va absoldre Francisco Camps en l’últim serrell del cas Gürtel, després de més de díhuit mesos sense resolució sobre l’admissió.

El macrojudici per Grand Coral arranca amb acords de conformitat de diversos acusats

El judici per l’operació Grand Coral a Mèxic, que hauria causat un perjuí de 750 milions, ha arrancat amb acords de conformitat de diversos acusats, entre ells l’exconseller delegat de Banco de Valencia i els principals promotors del projecte.

CSIF reclama protocols contra el suïcidi en les policies locals valencianes

El sindicat CSIF ha traslladat als ajuntaments de la Comunitat Valenciana una proposta de protocol per a previndre conductes suïcides en les policies locals i protegir la salut mental dels agents.

Així lidera Alacant el lloguer per a estrangers junt amb Balears

Alacant i Balears concentren el 26 % de les cerques d’estrangers que volen llogar vivenda a Espanya, segons Idealista. València destaca tant a nivell provincial com com a capital entre els principals mercats internacionals.

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.