Jutgen a un pare acusat d’abusar de les seues dos filles menors a Castelló

Hui comença el judici a Castelló contra un home acusat d’abusar sexualment de les seues dos filles menors d’edat i maltractar a una d’elles.

La Fiscalia sol·licita 28 anys i mig de presó per a un home al qual acusa d’abusar sexualment de les seues dos filles menors d’edat i maltractar a una d’elles. Els fets van començar en 2005, quan la major de les víctimes tenia 4 anys, i es van prolongar fins a 2017, quan va complir els 16.

Segons manté l’acusació pública, l’home aprofitava els moments en els quals es trobava tot sol amb la menor per a sotmetre-la a tota mena d’actes de naturalesa sexual, sota l’amenaça de colpejar-la si no accedia o si ho explicava.

El Ministeri Públic afig que l’encausat impedia que la menor estudiara i es relacionara amb companys de la seua mateixa edat, l’espiava i la perseguia. L’home va actuar de manera similar amb una altra filla, des dels 6 als 11 anys d’aquesta.

La Fiscalia li considera autor de dos delictes continuats d’abús sexual a menor i un delicte de maltractament habitual.

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.