Jutjat per robar en un hotel vestit de Pare Noel en Alfàs del Pi

El lladre va pegar a fugir amb dos acompanyants més   | YouTube

 

Un home, de nacionalitat cubana, ha sigut jutjat este dijous en l’Audència d’Alacant per assaltar un hotel ubicat en la localitat d’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els fets es van produïr a les 03.15 hores del 21 de desembre de 2011.

 

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l‘home, vestit de Pare Noel, anava acompanyat de dos persones més que no van poder ser identificades, una d’elles també disfressat amb esta roba, mentres que l’altre portava un passamuntanyes per a amagar la cara. L’escrit de la Fiscalia menciona que entraren en l’hotel per un balcó de l’habitació 117. 

 

Després d’accedir al lloc, van baixar fins a la recepció del complex turístic i es van tirar damunt del recepcionista, el colpejaren i el van immobilitzar amb un grilló mentres l’apuntaven al cap amb una arma de foc.

 

Per si no n’hi haguera prou, va amenaçar de mort al treballador i li va preguntar a on es guardaven els diners. Els assaltants conseguiren furtar 17.000 euros en metàl·lic, dos talonaris de loteria, quatre GPS i micròfons inal·làmbrics, tot això després d’obrir quatre caixes fortes que estaven ancorades en la paret.

 

Després de conseguir el seu objectiu principal, no li van llevar els grillons al recepcionista i van anar a robar-li les claus del seu cotxe per a fugir. Més tard, el treballador va poder avisar de tot el que havia passat al fill del propietari de l’hotel, ja que vivia en una de les habitacions del complex. L’home va acabar cridant a la Guàrdia Civil.

 

El propietari del complex turístic ha reclamat una indemnització de 19.125 euros pels béns furtats. A més, pel que fa al procés judicial, la Fiscalia ha demanat per a l’acusat, que està sent jutjat per un delicte de robatori amb violència, detenció il·legal i lesions, 8 anys i mig de presó.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.