Jutjat per robar en un hotel vestit de Pare Noel en Alfàs del Pi

El lladre va pegar a fugir amb dos acompanyants més   | YouTube

 

Un home, de nacionalitat cubana, ha sigut jutjat este dijous en l’Audència d’Alacant per assaltar un hotel ubicat en la localitat d’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els fets es van produïr a les 03.15 hores del 21 de desembre de 2011.

 

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l‘home, vestit de Pare Noel, anava acompanyat de dos persones més que no van poder ser identificades, una d’elles també disfressat amb esta roba, mentres que l’altre portava un passamuntanyes per a amagar la cara. L’escrit de la Fiscalia menciona que entraren en l’hotel per un balcó de l’habitació 117. 

 

Després d’accedir al lloc, van baixar fins a la recepció del complex turístic i es van tirar damunt del recepcionista, el colpejaren i el van immobilitzar amb un grilló mentres l’apuntaven al cap amb una arma de foc.

 

Per si no n’hi haguera prou, va amenaçar de mort al treballador i li va preguntar a on es guardaven els diners. Els assaltants conseguiren furtar 17.000 euros en metàl·lic, dos talonaris de loteria, quatre GPS i micròfons inal·làmbrics, tot això després d’obrir quatre caixes fortes que estaven ancorades en la paret.

 

Després de conseguir el seu objectiu principal, no li van llevar els grillons al recepcionista i van anar a robar-li les claus del seu cotxe per a fugir. Més tard, el treballador va poder avisar de tot el que havia passat al fill del propietari de l’hotel, ja que vivia en una de les habitacions del complex. L’home va acabar cridant a la Guàrdia Civil.

 

El propietari del complex turístic ha reclamat una indemnització de 19.125 euros pels béns furtats. A més, pel que fa al procés judicial, la Fiscalia ha demanat per a l’acusat, que està sent jutjat per un delicte de robatori amb violència, detenció il·legal i lesions, 8 anys i mig de presó.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.