Anuncios

Jutjat per robar en un hotel vestit de Pare Noel en Alfàs del Pi

El lladre va pegar a fugir amb dos acompanyants més   | YouTube

 

Un home, de nacionalitat cubana, ha sigut jutjat este dijous en l’Audència d’Alacant per assaltar un hotel ubicat en la localitat d’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els fets es van produïr a les 03.15 hores del 21 de desembre de 2011.

 

Anuncios

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l‘home, vestit de Pare Noel, anava acompanyat de dos persones més que no van poder ser identificades, una d’elles també disfressat amb esta roba, mentres que l’altre portava un passamuntanyes per a amagar la cara. L’escrit de la Fiscalia menciona que entraren en l’hotel per un balcó de l’habitació 117. 

 

Després d’accedir al lloc, van baixar fins a la recepció del complex turístic i es van tirar damunt del recepcionista, el colpejaren i el van immobilitzar amb un grilló mentres l’apuntaven al cap amb una arma de foc.

 

Per si no n’hi haguera prou, va amenaçar de mort al treballador i li va preguntar a on es guardaven els diners. Els assaltants conseguiren furtar 17.000 euros en metàl·lic, dos talonaris de loteria, quatre GPS i micròfons inal·làmbrics, tot això després d’obrir quatre caixes fortes que estaven ancorades en la paret.

 

Després de conseguir el seu objectiu principal, no li van llevar els grillons al recepcionista i van anar a robar-li les claus del seu cotxe per a fugir. Més tard, el treballador va poder avisar de tot el que havia passat al fill del propietari de l’hotel, ja que vivia en una de les habitacions del complex. L’home va acabar cridant a la Guàrdia Civil.

 

El propietari del complex turístic ha reclamat una indemnització de 19.125 euros pels béns furtats. A més, pel que fa al procés judicial, la Fiscalia ha demanat per a l’acusat, que està sent jutjat per un delicte de robatori amb violència, detenció il·legal i lesions, 8 anys i mig de presó.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios