Jutjat per robar en un hotel vestit de Pare Noel en Alfàs del Pi

El lladre va pegar a fugir amb dos acompanyants més   | YouTube

 

Un home, de nacionalitat cubana, ha sigut jutjat este dijous en l’Audència d’Alacant per assaltar un hotel ubicat en la localitat d’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els fets es van produïr a les 03.15 hores del 21 de desembre de 2011.

 

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l‘home, vestit de Pare Noel, anava acompanyat de dos persones més que no van poder ser identificades, una d’elles també disfressat amb esta roba, mentres que l’altre portava un passamuntanyes per a amagar la cara. L’escrit de la Fiscalia menciona que entraren en l’hotel per un balcó de l’habitació 117. 

 

Després d’accedir al lloc, van baixar fins a la recepció del complex turístic i es van tirar damunt del recepcionista, el colpejaren i el van immobilitzar amb un grilló mentres l’apuntaven al cap amb una arma de foc.

 

Per si no n’hi haguera prou, va amenaçar de mort al treballador i li va preguntar a on es guardaven els diners. Els assaltants conseguiren furtar 17.000 euros en metàl·lic, dos talonaris de loteria, quatre GPS i micròfons inal·làmbrics, tot això després d’obrir quatre caixes fortes que estaven ancorades en la paret.

 

Després de conseguir el seu objectiu principal, no li van llevar els grillons al recepcionista i van anar a robar-li les claus del seu cotxe per a fugir. Més tard, el treballador va poder avisar de tot el que havia passat al fill del propietari de l’hotel, ja que vivia en una de les habitacions del complex. L’home va acabar cridant a la Guàrdia Civil.

 

El propietari del complex turístic ha reclamat una indemnització de 19.125 euros pels béns furtats. A més, pel que fa al procés judicial, la Fiscalia ha demanat per a l’acusat, que està sent jutjat per un delicte de robatori amb violència, detenció il·legal i lesions, 8 anys i mig de presó.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.