Anuncios

Jutjat per robar en un hotel vestit de Pare Noel en Alfàs del Pi

El lladre va pegar a fugir amb dos acompanyants més   | YouTube

 

Un home, de nacionalitat cubana, ha sigut jutjat este dijous en l’Audència d’Alacant per assaltar un hotel ubicat en la localitat d’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els fets es van produïr a les 03.15 hores del 21 de desembre de 2011.

 

Segons expliquen en el diari ‘Información’, l‘home, vestit de Pare Noel, anava acompanyat de dos persones més que no van poder ser identificades, una d’elles també disfressat amb esta roba, mentres que l’altre portava un passamuntanyes per a amagar la cara. L’escrit de la Fiscalia menciona que entraren en l’hotel per un balcó de l’habitació 117. 

 

Després d’accedir al lloc, van baixar fins a la recepció del complex turístic i es van tirar damunt del recepcionista, el colpejaren i el van immobilitzar amb un grilló mentres l’apuntaven al cap amb una arma de foc.

 

Per si no n’hi haguera prou, va amenaçar de mort al treballador i li va preguntar a on es guardaven els diners. Els assaltants conseguiren furtar 17.000 euros en metàl·lic, dos talonaris de loteria, quatre GPS i micròfons inal·làmbrics, tot això després d’obrir quatre caixes fortes que estaven ancorades en la paret.

 

Després de conseguir el seu objectiu principal, no li van llevar els grillons al recepcionista i van anar a robar-li les claus del seu cotxe per a fugir. Més tard, el treballador va poder avisar de tot el que havia passat al fill del propietari de l’hotel, ja que vivia en una de les habitacions del complex. L’home va acabar cridant a la Guàrdia Civil.

 

El propietari del complex turístic ha reclamat una indemnització de 19.125 euros pels béns furtats. A més, pel que fa al procés judicial, la Fiscalia ha demanat per a l’acusat, que està sent jutjat per un delicte de robatori amb violència, detenció il·legal i lesions, 8 anys i mig de presó.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.