Kasia Gallanio, exprincesa de Qatar, apareix morta a la seua casa de Marbella

Kasia Galliano, exprincesa de Qatar, ha sigut trobada morta a la seua casa de Marbella per efectius de la Policia Nacional a primera hora d’aquest diumenge 29, segons ha informat el mig francés Le Parisien.

Les primeres investigacions semblen indicar que la causa de la mort podria ser una sobredosi per drogues, tal com apunta el mig francés. El cos no presentava símptomes de violència, segons apunta el portal de notícies Malagahoy, el mateix que avança que la policia va accedir a l’habitatge de Marbella de Gallanio per petició d’una de les filles, ja que feia dies que no podia comunicar-se amb ella.

Gallanio és l’exmuller d’Abdelaziz bin Khalifa Al-Thani (73 anys), oncle de l’emir de Qatar. L’exmatrimoni es trobava en procés judicial per la custòdia de les seues tres filles, dos d’elles bessones, de 17 anys.

La tràgica història entre Gallanio i el nebot de l’emir de Qatar

Segons ha informat el diari francés Le Parisien, l’exprincesa –d’origen polonés-estatunidenc i 46 anys– estava immersa en una batalla legal per la custòdia de les seues filles amb la seua exparella, el príncep Abdelaziz bin Khalifa Al Thani, oncle de l’actual emir de Qatar. A més, pel que sembla, aquest membre de la família reial de Qatar va ser acusat d’una presumpta agressió sexual a una de les seues filles, qui era menor quan van ocórrer els fets.

Malgrat el succeït, les tres filles han viscut sempre amb el seu pare, en un gran habitatge de l’avinguda Montaigne de París des que a Gallanio, estatunidenca d’origen polonés, li va anar arrabassa la custòdia per, segons la revista Gal·la, els seus problemes amb l’alcohol.

La mateixa revista francesa assegura que Gallanio patia depressió precisament a causa dels problemes judicials amb el seu exmarit.

Últimes notícies

Pineda expressa la seua condemna més absoluta per l’assassinat masclista de Dolores

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, mostra la seua condemna més absoluta i el suport institucional al municipi de Dolores després de l'assassinat masclista del dissabte.

El Sindicat Mèdic i Sanitat xoquen pel seguiment de la vaga de metges en la Comunitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana manté que la vaga de metges aconseguix un 80% de seguiment, mentres Sanitat la rebaixa al 7,37% i defén que la incidència és dispar per províncies.

El Reial Madrid afronta la Final Four de l’Eurolliga sense els seus pivots titulars

El Reial Madrid arriba a la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb l'ambició de recuperar el tron europeu malgrat les lesions dels seus dos pivots, Tavares i Len.

València i Reial Madrid se citen a Atenes per al seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es creuen en la semifinal de la Final a Quatre de l'Eurolliga a Atenes, en el qual serà el seu sèptim xoc d'un curs marcat per un títol taronja i una remuntada blanca inoblidable.

El València Basket viatja a la Final Four de l’Eurolliga sense pressió i amb una identitat molt definida

El València Basket disputarà des d'este divendres la Final Four de l'Eurolliga a Atenes, una fita per al club que arriba amb un pressupost modest, una identitat de joc molt marcada i sense tot just pressió competitiva.

Atenes decidix el campió de l’Eurolliga més llarga de la història

El renovat OAKA d'Atenes coronarà al campió d'una Eurolliga ampliada a 20 equips, amb Olympiacos, Fenerbahce, València Basket i Reial Madrid com a aspirants al títol.

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.