Kasia Gallanio, exprincesa de Qatar, apareix morta a la seua casa de Marbella

Kasia Galliano, exprincesa de Qatar, ha sigut trobada morta a la seua casa de Marbella per efectius de la Policia Nacional a primera hora d’aquest diumenge 29, segons ha informat el mig francés Le Parisien.

Les primeres investigacions semblen indicar que la causa de la mort podria ser una sobredosi per drogues, tal com apunta el mig francés. El cos no presentava símptomes de violència, segons apunta el portal de notícies Malagahoy, el mateix que avança que la policia va accedir a l’habitatge de Marbella de Gallanio per petició d’una de les filles, ja que feia dies que no podia comunicar-se amb ella.

Gallanio és l’exmuller d’Abdelaziz bin Khalifa Al-Thani (73 anys), oncle de l’emir de Qatar. L’exmatrimoni es trobava en procés judicial per la custòdia de les seues tres filles, dos d’elles bessones, de 17 anys.

La tràgica història entre Gallanio i el nebot de l’emir de Qatar

Segons ha informat el diari francés Le Parisien, l’exprincesa –d’origen polonés-estatunidenc i 46 anys– estava immersa en una batalla legal per la custòdia de les seues filles amb la seua exparella, el príncep Abdelaziz bin Khalifa Al Thani, oncle de l’actual emir de Qatar. A més, pel que sembla, aquest membre de la família reial de Qatar va ser acusat d’una presumpta agressió sexual a una de les seues filles, qui era menor quan van ocórrer els fets.

Malgrat el succeït, les tres filles han viscut sempre amb el seu pare, en un gran habitatge de l’avinguda Montaigne de París des que a Gallanio, estatunidenca d’origen polonés, li va anar arrabassa la custòdia per, segons la revista Gal·la, els seus problemes amb l’alcohol.

La mateixa revista francesa assegura que Gallanio patia depressió precisament a causa dels problemes judicials amb el seu exmarit.

Últimes notícies

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un pròfug reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un home de 57 anys, reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi comés en 2023 a la localitat de Best.

Alerta per calor extrema dissabte al litoral de València i l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc per calor al litoral de València i a l’interior de Castelló, on es poden assolir 36 graus entre les 13.00 i les 21.00 hores.

Rovira anuncia el seu no al nou model de finançament autonòmic pactat amb Catalunya

El conseller José Antonio Rovira ha avançat que votarà en contra del nou model de finançament autonòmic, que considera pactat amb Catalunya, i ha criticat el ministre d’Hisenda Arcadi España per no defensar ara un fons transitori de nivellació. Assegura que la majoria de comunitats també s’oposaran al text en el Consell de Política Fiscal i Financera.

Un jove de 27 anys acaba ferit en una agressió amb arma blanca a Patraix

Un home de 27 anys ha resultat ferit en un braç després de ser apunyalat este dijous a la nit al barri de Patraix, a València. La Policia Nacional investiga els fets i busca l autor, que ha fugit després de l agressió.