15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Kasia Gallanio, exprincesa de Qatar, apareix morta a la seua casa de Marbella

Kasia Galliano, exprincesa de Qatar, ha sigut trobada morta a la seua casa de Marbella per efectius de la Policia Nacional a primera hora d’aquest diumenge 29, segons ha informat el mig francés Le Parisien.

Les primeres investigacions semblen indicar que la causa de la mort podria ser una sobredosi per drogues, tal com apunta el mig francés. El cos no presentava símptomes de violència, segons apunta el portal de notícies Malagahoy, el mateix que avança que la policia va accedir a l’habitatge de Marbella de Gallanio per petició d’una de les filles, ja que feia dies que no podia comunicar-se amb ella.

Gallanio és l’exmuller d’Abdelaziz bin Khalifa Al-Thani (73 anys), oncle de l’emir de Qatar. L’exmatrimoni es trobava en procés judicial per la custòdia de les seues tres filles, dos d’elles bessones, de 17 anys.

La tràgica història entre Gallanio i el nebot de l’emir de Qatar

Segons ha informat el diari francés Le Parisien, l’exprincesa –d’origen polonés-estatunidenc i 46 anys– estava immersa en una batalla legal per la custòdia de les seues filles amb la seua exparella, el príncep Abdelaziz bin Khalifa Al Thani, oncle de l’actual emir de Qatar. A més, pel que sembla, aquest membre de la família reial de Qatar va ser acusat d’una presumpta agressió sexual a una de les seues filles, qui era menor quan van ocórrer els fets.

Malgrat el succeït, les tres filles han viscut sempre amb el seu pare, en un gran habitatge de l’avinguda Montaigne de París des que a Gallanio, estatunidenca d’origen polonés, li va anar arrabassa la custòdia per, segons la revista Gal·la, els seus problemes amb l’alcohol.

La mateixa revista francesa assegura que Gallanio patia depressió precisament a causa dels problemes judicials amb el seu exmarit.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.