Kasia Gallanio, exprincesa de Qatar, apareix morta a la seua casa de Marbella

Kasia Galliano, exprincesa de Qatar, ha sigut trobada morta a la seua casa de Marbella per efectius de la Policia Nacional a primera hora d’aquest diumenge 29, segons ha informat el mig francés Le Parisien.

Les primeres investigacions semblen indicar que la causa de la mort podria ser una sobredosi per drogues, tal com apunta el mig francés. El cos no presentava símptomes de violència, segons apunta el portal de notícies Malagahoy, el mateix que avança que la policia va accedir a l’habitatge de Marbella de Gallanio per petició d’una de les filles, ja que feia dies que no podia comunicar-se amb ella.

Gallanio és l’exmuller d’Abdelaziz bin Khalifa Al-Thani (73 anys), oncle de l’emir de Qatar. L’exmatrimoni es trobava en procés judicial per la custòdia de les seues tres filles, dos d’elles bessones, de 17 anys.

La tràgica història entre Gallanio i el nebot de l’emir de Qatar

Segons ha informat el diari francés Le Parisien, l’exprincesa –d’origen polonés-estatunidenc i 46 anys– estava immersa en una batalla legal per la custòdia de les seues filles amb la seua exparella, el príncep Abdelaziz bin Khalifa Al Thani, oncle de l’actual emir de Qatar. A més, pel que sembla, aquest membre de la família reial de Qatar va ser acusat d’una presumpta agressió sexual a una de les seues filles, qui era menor quan van ocórrer els fets.

Malgrat el succeït, les tres filles han viscut sempre amb el seu pare, en un gran habitatge de l’avinguda Montaigne de París des que a Gallanio, estatunidenca d’origen polonés, li va anar arrabassa la custòdia per, segons la revista Gal·la, els seus problemes amb l’alcohol.

La mateixa revista francesa assegura que Gallanio patia depressió precisament a causa dels problemes judicials amb el seu exmarit.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.