Kasia Gallanio, exprincesa de Qatar, apareix morta a la seua casa de Marbella

Kasia Galliano, exprincesa de Qatar, ha sigut trobada morta a la seua casa de Marbella per efectius de la Policia Nacional a primera hora d’aquest diumenge 29, segons ha informat el mig francés Le Parisien.

Les primeres investigacions semblen indicar que la causa de la mort podria ser una sobredosi per drogues, tal com apunta el mig francés. El cos no presentava símptomes de violència, segons apunta el portal de notícies Malagahoy, el mateix que avança que la policia va accedir a l’habitatge de Marbella de Gallanio per petició d’una de les filles, ja que feia dies que no podia comunicar-se amb ella.

Gallanio és l’exmuller d’Abdelaziz bin Khalifa Al-Thani (73 anys), oncle de l’emir de Qatar. L’exmatrimoni es trobava en procés judicial per la custòdia de les seues tres filles, dos d’elles bessones, de 17 anys.

La tràgica història entre Gallanio i el nebot de l’emir de Qatar

Segons ha informat el diari francés Le Parisien, l’exprincesa –d’origen polonés-estatunidenc i 46 anys– estava immersa en una batalla legal per la custòdia de les seues filles amb la seua exparella, el príncep Abdelaziz bin Khalifa Al Thani, oncle de l’actual emir de Qatar. A més, pel que sembla, aquest membre de la família reial de Qatar va ser acusat d’una presumpta agressió sexual a una de les seues filles, qui era menor quan van ocórrer els fets.

Malgrat el succeït, les tres filles han viscut sempre amb el seu pare, en un gran habitatge de l’avinguda Montaigne de París des que a Gallanio, estatunidenca d’origen polonés, li va anar arrabassa la custòdia per, segons la revista Gal·la, els seus problemes amb l’alcohol.

La mateixa revista francesa assegura que Gallanio patia depressió precisament a causa dels problemes judicials amb el seu exmarit.

Últimes notícies

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.