Kasia Gallanio, exprincesa de Qatar, apareix morta a la seua casa de Marbella

Kasia Galliano, exprincesa de Qatar, ha sigut trobada morta a la seua casa de Marbella per efectius de la Policia Nacional a primera hora d’aquest diumenge 29, segons ha informat el mig francés Le Parisien.

Les primeres investigacions semblen indicar que la causa de la mort podria ser una sobredosi per drogues, tal com apunta el mig francés. El cos no presentava símptomes de violència, segons apunta el portal de notícies Malagahoy, el mateix que avança que la policia va accedir a l’habitatge de Marbella de Gallanio per petició d’una de les filles, ja que feia dies que no podia comunicar-se amb ella.

Gallanio és l’exmuller d’Abdelaziz bin Khalifa Al-Thani (73 anys), oncle de l’emir de Qatar. L’exmatrimoni es trobava en procés judicial per la custòdia de les seues tres filles, dos d’elles bessones, de 17 anys.

La tràgica història entre Gallanio i el nebot de l’emir de Qatar

Segons ha informat el diari francés Le Parisien, l’exprincesa –d’origen polonés-estatunidenc i 46 anys– estava immersa en una batalla legal per la custòdia de les seues filles amb la seua exparella, el príncep Abdelaziz bin Khalifa Al Thani, oncle de l’actual emir de Qatar. A més, pel que sembla, aquest membre de la família reial de Qatar va ser acusat d’una presumpta agressió sexual a una de les seues filles, qui era menor quan van ocórrer els fets.

Malgrat el succeït, les tres filles han viscut sempre amb el seu pare, en un gran habitatge de l’avinguda Montaigne de París des que a Gallanio, estatunidenca d’origen polonés, li va anar arrabassa la custòdia per, segons la revista Gal·la, els seus problemes amb l’alcohol.

La mateixa revista francesa assegura que Gallanio patia depressió precisament a causa dels problemes judicials amb el seu exmarit.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.