9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Kinder retira 3.000 tones dels seus productes després dels casos de salmonel·losis

La marca de xocolatines Kinder ha retirat a França 3.000 tones dels seus productes a conseqüència del centenar de casos de salmonel·losis detectats en tota Europea.

Segons ha confirmat el director al país francès de la marca Ferrero -propietària de Kinder-, Nicolas  Neykov, aquesta retirada ha tingut un impacte financer de desenes de milions d’euros. “És la major retirada de productes en els últims vint anys“, ha declarat el dirigent, qui també s’ha disculpat per les infeccions.

Neykov ha assenyalat que les investigacions apunten al fet que l’origen de la contaminació procedeix d’un depòsit de mantega a la seua fàbrica d’Arlon, a Bèlgica, provocat per “matèries primeres contaminades o persones“.

La fàbrica es va paralitzar a l’abril i tots els productes realitzats allí van ser retirats. Posteriorment, a principis de maig, la companyia va presentar un pla a les autoritats sanitàries garantint que estaven treballant en la neteja exhaustiva de la fàbrica, buscant reobrir-la al juny.

Després de l’escàndol, l’empresa ha assenyalat que la meitat dels controls sanitaris passaran a ser realitzats per una empresa externa, en lloc de l’autocontrol que feien fins ara.

Kinder ha perdut una facturació del 40% en el període de Pasqua, el principal moment de vendes per a les empreses de xocolate després de la detecció dels casos.

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.