L’advocat de ‘La Manada’ utilitza «paraules molt greus» a manera d’estratègia de defensa

 

El lletrat Agustín Martínez Becerra, advocat de tres dels membres de ‘La Manada’, ha recorregut a l’ús de paraules molt greus per a defensar als seus clients. «Consentida i plaent», esta és la descripció que fa de la suposada violació a Carlota Álvarez en els Sanfermins el 2016.

  

L’estratègia de la defensa té per objectiu desacreditar les declaracions de la jove sense importar-li les conseqüències i repercussions, encara que la víctima ha sigut capaç de mantenir la coherència en estos durs moments; així com va succeir en la seua primera declaració davant el Palau de la Justícia de Navarra.

  

  

Així mateix, Becerra considere «infantiloides i imbècils» als tres acusats, dilluns passat 27 de novembre, arran de la seua peculiar metodologia de defensa. No obstant això, va aprofitar per a esmentar que són «bons fills» i que solament van actuar després del permís de la jove, segons informa el ‘ABC’.

  

  

D’altra banda, també argumenta que l’estrés posttraumàtic que va patir la jove podria provenir d’«una experiència sexual mantinguda no suficientment satisfactòria, de la qual es va penedir posteriorment». D’esta manera, pretén deixar en un segon pla l’opció que s’haja comés una agressió sexual. Fins i tot, el lletrat va afirmar que «difícilment es poden realitzar fel·lacions amb els ulls oberts».

 

La resposta de la Fiscalia 

Davant les declaracions de Becerra, la fiscal Elena Sarasate no té cap dubte que «no va ser consentida ni plaent» i, per tant, va desacreditar les paraules del lletrat en l’informe final d’eixe mateix dilluns.

  

  

De fet, la Fiscalia ha assegurat, este dijous 30 de novembre, que els cinc joves van actuar de forma «conjunta i coordinada» i que, per tant, la víctima es va trobar «sotmesa i sense possibilitat d’exercir resistència». Respecte a la petició de sotmetre a 22 anys i 10 mesos de presó a cadascun dels membres de ‘La Manada’, s’ha mantingut.

  

 

 

 

 

Últimes notícies

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.