L’atur va baixar en 1.635 persones al juliol a la Comunitat Valenciana

El nombre d'aturats registrats en les oficines dels serveis públics d'ocupació (antic Inem) va baixar al juliol en 1.635 aturats respecte al mes anterior a la Comunitat Valenciana, una reducció del 0,45%, amb el que el número total d'aturats queda situat en 365.468 persones, segons ha informat este dijous el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social.  A Espanya, el nombre d'aturats va baixar al juliol en 27.141 aturats respecte al mes anterior. D'esta manera, el volum total d'aturats va aconseguir a la fi de juliol la xifra de 3.135.021 aturats, la xifra més baixa des de desembre de 2008. 

  

  

En termes interanuals, el nombre d'aturats va baixar a la Comunitat Valenciana en 23.769 persones, la qual cosa suposa una reducció del 6,11%, segons les mateixes fonts. Per la seua banda, el nombre d'aturats estrangers va baixar en 736 persones, un 1,35% menys, fins als 53.860. D'ells, 23.641 són de països comunitaris i els 30.219 restants procedixen de països extra comunitaris.

  

  

Per províncies, el major descens de l'atur en termes absoluts es va produir a Alacant amb 1.226 aturats menys, un 0,85% menys, fins als 143.509, seguida de Castelló, amb 389 aturats menys, un 1,01% menys fins als 38.033. A València solament va baixar en 20 persones, un 0,01% menys amb el que el número d'aturats se situa en 183.926.

  

  

Dels 365.468 aturats, 146.394 són homes i 219.074 dones i per edats 26.471 són menors de 25 anys, dels quals 13.964 són xics i 12.507 xiques. La major reducció de l'atur es va produir en el sector Serveis amb una reducció de 995 persones, seguida d'Indústria en el qual va baixar en 400 aturats, Agricultura en 335 i 205 en el col·lectiu de Sense Ocupació Anterior. Per contra, en Construcció va augmentar en 300 persones.

  

  

Així mateix, al juliol es van formalitzar 205.836 contractes a la Comunitat Valenciana, la qual cosa suposa 12.354 més que el mes anterior, un creixement del 6,39%, mentre que respecte al mateix mes de l'any anterior va créixer en 19.583 més, un 10,51%. D'estes 205.836 contractacions, 17.873 són indefinits i la resta, 187.963, temporals.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.