L’atur va baixar en 1.635 persones al juliol a la Comunitat Valenciana

El nombre d'aturats registrats en les oficines dels serveis públics d'ocupació (antic Inem) va baixar al juliol en 1.635 aturats respecte al mes anterior a la Comunitat Valenciana, una reducció del 0,45%, amb el que el número total d'aturats queda situat en 365.468 persones, segons ha informat este dijous el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social.  A Espanya, el nombre d'aturats va baixar al juliol en 27.141 aturats respecte al mes anterior. D'esta manera, el volum total d'aturats va aconseguir a la fi de juliol la xifra de 3.135.021 aturats, la xifra més baixa des de desembre de 2008. 

  

  

En termes interanuals, el nombre d'aturats va baixar a la Comunitat Valenciana en 23.769 persones, la qual cosa suposa una reducció del 6,11%, segons les mateixes fonts. Per la seua banda, el nombre d'aturats estrangers va baixar en 736 persones, un 1,35% menys, fins als 53.860. D'ells, 23.641 són de països comunitaris i els 30.219 restants procedixen de països extra comunitaris.

  

  

Per províncies, el major descens de l'atur en termes absoluts es va produir a Alacant amb 1.226 aturats menys, un 0,85% menys, fins als 143.509, seguida de Castelló, amb 389 aturats menys, un 1,01% menys fins als 38.033. A València solament va baixar en 20 persones, un 0,01% menys amb el que el número d'aturats se situa en 183.926.

  

  

Dels 365.468 aturats, 146.394 són homes i 219.074 dones i per edats 26.471 són menors de 25 anys, dels quals 13.964 són xics i 12.507 xiques. La major reducció de l'atur es va produir en el sector Serveis amb una reducció de 995 persones, seguida d'Indústria en el qual va baixar en 400 aturats, Agricultura en 335 i 205 en el col·lectiu de Sense Ocupació Anterior. Per contra, en Construcció va augmentar en 300 persones.

  

  

Així mateix, al juliol es van formalitzar 205.836 contractes a la Comunitat Valenciana, la qual cosa suposa 12.354 més que el mes anterior, un creixement del 6,39%, mentre que respecte al mateix mes de l'any anterior va créixer en 19.583 més, un 10,51%. D'estes 205.836 contractacions, 17.873 són indefinits i la resta, 187.963, temporals.

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.