La crema hidratant Cien de Lidl ha sigut elegida la millor d’esta gamma per l’OCU, que ha analitzat un total de 17 productes, i que ha avisat de diferències «abismals» de preus per a cremes que oferixen una qualitat similar, segons ha informat l’associació en un comunicat. En concret, l’organització de consumidors ressalta que els resultats obtinguts són «correctes» per a tots els productes, ja que cap de les cremes analitzades suspén i recorda que «no és necessari gastar molt per a tindre cremes d’una qualitat acceptable». L’estudi subratlla que tots els productes analitzats milloren la hidratació de la pell, encara que cap destaca molt per damunt de les altres. D’esta forma, 11 cremes obtenen la categoria de bona, mentre que sis es troben en una categoria acceptable.
L’OCU classifica les millors cremes facials del mercat i escull la de Lidl com la millor
La crema del Lidl
Últimes notícies
Successos
Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia
Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.
Medi ambient
Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real
La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.
Ciència i tecnologia
Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana
La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.
Economia
Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions
Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
Social
Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any
Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.
Cultura
Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla
Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.
Economia
La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil
La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.
Local
Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions
L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.












