La crema hidratant Cien de Lidl ha sigut elegida la millor d’esta gamma per l’OCU, que ha analitzat un total de 17 productes, i que ha avisat de diferències «abismals» de preus per a cremes que oferixen una qualitat similar, segons ha informat l’associació en un comunicat. En concret, l’organització de consumidors ressalta que els resultats obtinguts són «correctes» per a tots els productes, ja que cap de les cremes analitzades suspén i recorda que «no és necessari gastar molt per a tindre cremes d’una qualitat acceptable». L’estudi subratlla que tots els productes analitzats milloren la hidratació de la pell, encara que cap destaca molt per damunt de les altres. D’esta forma, 11 cremes obtenen la categoria de bona, mentre que sis es troben en una categoria acceptable.
L’OCU classifica les millors cremes facials del mercat i escull la de Lidl com la millor
La crema del Lidl
Últimes notícies
Societat
Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià
Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.
Educació
El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes
El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.
Local
Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys
Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.
Successos
Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa
Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.
Successos
Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost
L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.
Política
Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena
Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.
Política
El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca
El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.
Societat
Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana
Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.







