L'Ajuntament de València està estudiant incentivar la compra de vehicles híbrids o elèctrics dins dels plans per a reduir els nivells de contaminació de l'aire i la mobilitat sostenible. L'alcalde, Joan Ribó, ha avançat hui dimarts que ja s'està analitzant amb els serveis centrals tècnics del consistori introduir clàusules per a primar este tipus de vehicles perquè els nivells de contaminació «comencen a ser preocupants». I és que recentment l'Ajuntament va activar el nivell 2 de contaminació a València, una situació que fins i tot aconsellava no fer exercici físic als parcs de la capital del Túria que finalment es va reduir gràcies a la jornada de pluja, el passat dia 30.
Menys d'1 minutde lectura
L’Ajuntament de València estudia incentivar la compra de vehicles elèctrics per a fer front a la contaminació atmosfèrica
Per València Diari
Últimes notícies
Esports
El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència
El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.
Esports
Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026
Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.
Cultura
La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western
La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.
Economia
El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana
La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.
Medi ambient
Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers
La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.
Oratge
Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig
Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.
Social
Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res
Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.
Esports
Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica
Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.






