L’autobús urbà d’Alcoi serà gratuït els pròxims dissabtes

 

Per quart any consecutiu la regidoria de Mobilitat ha decidit apostar pel foment del transport urbà durant el Nadal. D’aquesta manera, els pròxims dies 22 i 29 de desembre i 5 de gener el servei d’autobús urbà serà completament gratuït per a la ciutadania. Amb la mesura s’espera reduir l’ús de transport privat al Nadal, una època en la qual els carrers de la ciutat es troben especialment plens de gent, siga realitzant les tradicionals compres o gaudint de les particularitats del Nadal alcoià. El Centre exemplifica com cap altre barri aquesta realitat, pel qual es veuria beneficiat de la reducció en l’ús de vehicles privats. La mesura pretén facilitar l’accés a tots els barris de la ciutat, especialment al centre, en transport públic i disminuir l’ús dels vehicles privats, fomentant l’ús del transport públic i captant nous usuaris.

El regidor de mobilitat, Jordi Martínez, recorda els beneficis que s’obtenen amb la gratuïtat del bus: «En primer lloc fomentem l’ús del transport públic, una tendència que s’espera que es mantinga la resta de l’any i per la qual ja apostem d’un temps ençà, per exemple amb la implantació dels bons socials. D’altra banda es pretén reduir al mínim les nocives emissions que generen els vehicles, i s’intenta descongestionarbarris amb especial afluència aquests dies, una realitat que puga beneficiar al comerç i al gaudiment de la nostra festivitat nadalenca».

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.