Fa uns minuts hui, dimarts 19 de desembre, s'ha registrat un accident de trànsit en el Bypass: un camió ha bolcat i posteriorment s'ha incendiat en l'autovia A-7 a l'altura del terme municipal de Picassent i direcció Alacant. Així que, ara mateixa el trànsit es troba tallat en les dos vies per precaució. Unitats del Consorci Provincial de Bombers de València es troben treballant en l'extinció del camió encés, el qual està provocant importants retencions. De moment es desconeixen les causes de l'accident però si que ha transcendit que no hi ha persones ferides. Seguirà ampliació.
Últimes notícies
Medi ambient
Les famílies dels valencians desapareguts a Indonèsia demanen preservar la seua identitat
Les famílies confirmen la mort d'una menor després del naufragi a Indonèsia i demanen preservar la identitat. Tres espanyols seguixen desapareguts, entre ells dos menors.
Oratge
La Comunitat comença el dia en alerta groga després d’un diumenge d’intenses pluges
La Comunitat Valenciana ha iniciat el dilluns amb avís groc per pluges i tempestes després d'un diumenge amb alerta roja en el litoral sud de València. Persistixen corts en una desena de carreteres i en la línia 2 de Metrovalencia, sense danys personals.
Successos
El cadàver recuperat a Indonèsia és el de la filla de la supervivent espanyola
Les autoritats van confirmar que el cos trobat correspon a la filla d'Andrea Ortuño, rescatada després del naufragi del divendres. Continua la busca de tres espanyols, entre ells dos menors i Fernando Martín.
Esports
Badio i Pradilla impulsen la remuntada del València Basket davant un Andorra exigent (84-79)
El València Basket va voltejar un -17 després del descans i va véncer 84-79 al Morabanc Andorra en el Roig Arena. Badio (22) i Pradilla (12) van canviar la inèrcia amb defensa i energia.
Successos
Evacuada en helicòpter una senderista de 64 anys després d’una síncope en la serra de Bernia
Una senderista de 64 anys ha sigut evacuada en helicòpter després de patir una síncope en la serra de Bernia, a Benissa. L'avís va arribar a les 14.53 i la dona va estar deu minuts inconscient.
Esports
Badio i Pradilla lideren la remuntada del València davant Andorra: 84-79
El València Basket es va imposar 84-79 al Morabanc Andorra després d'anar 17 a baix en el tercer quart. Badio, amb 22 punts, i Pradilla, amb 12, van impulsar la reacció.
Oratge
Les pluges deixen més de 230 l/m² en 12 hores en el sud de València
Les precipitacions més intenses es concentren en el sud de la província amb acumulats superiors a 230 l/m² en 12 hores. S'activa la situació 1 del pla d'inundacions i es vigilen els rius Albaida i Magre.
Oratge
Desallotgen a 38 veïns a La Pobla Llarga per risc de desbordament
La Guàrdia Civil ha evacuat de manera preventiva a 38 residents del carrer Llevant, al costat del barranc de Barxeta, davant l'augment del cabal i les previsions adverses. Els afectats han sigut reallotjats temporalment a la casa de la joventut.



