Fa uns minuts hui, dimarts 19 de desembre, s'ha registrat un accident de trànsit en el Bypass: un camió ha bolcat i posteriorment s'ha incendiat en l'autovia A-7 a l'altura del terme municipal de Picassent i direcció Alacant. Així que, ara mateixa el trànsit es troba tallat en les dos vies per precaució. Unitats del Consorci Provincial de Bombers de València es troben treballant en l'extinció del camió encés, el qual està provocant importants retencions. De moment es desconeixen les causes de l'accident però si que ha transcendit que no hi ha persones ferides. Seguirà ampliació.
Últimes notícies
Esports
Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència
Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.
Esports
Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant
Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.
Esports
Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant
Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.
Esports
Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés
Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.
Esports
Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62
La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.
Esports
Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m
Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.
Educació
Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió
La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.
Esports
Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m
La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.



