Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Els lladres utilitzen ampolles de plàstic per robar un cotxe

 

Sembla que encara que la tecnologia avance, cada vegada és més fàcil sostreure un vehicle. A les conegudes estafes de cotxes ara cal sumar-li un nou i senzill truc que cada vegada utilitzen més els lladres de cotxes. Es tracta de ni més ni menys que una simple ampolla de plàstic.

 

Encara que semble realment increïble per dur a terme la seua operació utilitzen aquest utensili i ho situen en la roda davantera de la part dreta del cotxe, tal com explica 'Centímetros Cúbicos'.

 

Després d'això, quan el conductor arrenca el seu vehicle escolta un soroll realment estrany, que a cap moment pensa que pot ser una ampolla, i davant la preocupació del que li puga passar al seu automòbil, el propietari es baixa a mirar que succeeix. En aquest precís instant, els lladres aprofiten per pujar-se al vehicle i portar-li-ho en un tancar i obrir d'ulls.

 

Nous mètodes d'estafa

 

Cal destacar que aquesta no és l'única forma que utilitzen els lladres a l'hora de realitzar estafes o robatoris de vehicles. Estos últims dies s'ha donat a conéixer una estafa molt senzilla però també molt fàcil de caure en ell.

 

Aprofitant la gran moda dels radars, les estafadores envien un correu electrònic a la víctima que té la signatura de la DGT o, en defecte d'això, de la Guàrdia Civil. En este missatge, es notifica a la persona que ha comés una infracció, normalment per excés de velocitat.

 

El correu per aconseguir major credibilitat, s'afegeixen tot un seguit de logotips, imatges i dades que tracten d'atorgar-li un aire oficial. A més, apareix un enllaç parany en el qual suposadament es trobaria la informació necessària per pagar la multa. Enganyosament, el link en realitat activa un executable ocult que, en instal·lar-se en el nostre ordinador, comença a recopilar la nostra informació personal.

 

Una vegada aconsegueixen estes dades, com a nombres de comptes, targetes, noms d'usuari i contrasenyes, procedeixen al saqueig dels comptes bancaris. Un sistema que sembla molt innocent, però que moltes persones acaben picant en la trampa. Per molt que la tecnologia avance, els lladres no es queden enrere i cada vegada utilitzen més coses perquè caiguem en la seua trampa. 

 

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.