Els lladres utilitzen ampolles de plàstic per robar un cotxe

 

Sembla que encara que la tecnologia avance, cada vegada és més fàcil sostreure un vehicle. A les conegudes estafes de cotxes ara cal sumar-li un nou i senzill truc que cada vegada utilitzen més els lladres de cotxes. Es tracta de ni més ni menys que una simple ampolla de plàstic.

 

Encara que semble realment increïble per dur a terme la seua operació utilitzen aquest utensili i ho situen en la roda davantera de la part dreta del cotxe, tal com explica 'Centímetros Cúbicos'.

 

Després d'això, quan el conductor arrenca el seu vehicle escolta un soroll realment estrany, que a cap moment pensa que pot ser una ampolla, i davant la preocupació del que li puga passar al seu automòbil, el propietari es baixa a mirar que succeeix. En aquest precís instant, els lladres aprofiten per pujar-se al vehicle i portar-li-ho en un tancar i obrir d'ulls.

 

Nous mètodes d'estafa

 

Cal destacar que aquesta no és l'única forma que utilitzen els lladres a l'hora de realitzar estafes o robatoris de vehicles. Estos últims dies s'ha donat a conéixer una estafa molt senzilla però també molt fàcil de caure en ell.

 

Aprofitant la gran moda dels radars, les estafadores envien un correu electrònic a la víctima que té la signatura de la DGT o, en defecte d'això, de la Guàrdia Civil. En este missatge, es notifica a la persona que ha comés una infracció, normalment per excés de velocitat.

 

El correu per aconseguir major credibilitat, s'afegeixen tot un seguit de logotips, imatges i dades que tracten d'atorgar-li un aire oficial. A més, apareix un enllaç parany en el qual suposadament es trobaria la informació necessària per pagar la multa. Enganyosament, el link en realitat activa un executable ocult que, en instal·lar-se en el nostre ordinador, comença a recopilar la nostra informació personal.

 

Una vegada aconsegueixen estes dades, com a nombres de comptes, targetes, noms d'usuari i contrasenyes, procedeixen al saqueig dels comptes bancaris. Un sistema que sembla molt innocent, però que moltes persones acaben picant en la trampa. Per molt que la tecnologia avance, els lladres no es queden enrere i cada vegada utilitzen més coses perquè caiguem en la seua trampa. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.