Un llamp provoca un incendi forestal en Enguera

 

Este dimecres s’ha produït un incendi forestal en Enguera, en la comarca de la Canal de Navarrés (València). Cap a les onze i mitja del matí, el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) ha rebut l’avís del succés en el quilòmetre 7 de la carretera de Benali.

 

Cap al lloc dels fets, s’han mobilitzat mitjans aeris, bombers voluntaris de la Vallada, brigades forestals de Navarrés i Enguera, brigades de la Diputació de Bolbaite i Anna i associacions de voluntaris d’Enguera i Aiora.

 

Segons ha informat Emergències de la Generalitat, l’incendi s’ha produït per un llamp i ara com ara es troba controlat, però no extingit.

 

Últimes notícies

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.

Alumnat de música, dansa i arts plàstiques podrà optar a nous premis d’excel·lència a la Comunitat

Educació ha convocat els premis de les ensenyances professionals de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny del curs 2025-2026 per a distingir l’esforç i l’excel·lència acadèmica de l’alumnat de la Comunitat Valenciana.

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.