10.8 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Es lleva la vida després d’haver estat desnonat del seu habitatge a Canàries

Un home es va llevar ahir la vida en la capital majorera després d’haver estat desahuciat per ordre judicial de l’habitatge de lloguer on residia. Una persona que passejava pel carrer Verge de la Penya, una de les zones comercials de la ciutat, va descobrir ahir el cadàver en una zona de soterranis d’un edifici de comerços i va alertar a la Policia.

El ciutadà es va penjar de la baranda del soterrani de l’edifici on residia després del desnonament, situat al carrer Verge de la Penya. El cos es va trobar al voltant de les 10.00 hores, quan els comerços pròxims obren les seves portes.

Conseqüències socials de la covid-19

Les conseqüències socials de la covid-19 van provocar ahir una nova desgràcia a Fuerteventura. Al poc més d’una dotzena de defuncions pel virus es va sumar una mort provocada per un desnonament a una persona que va quedar atrapada pels efectes econòmics de la crisi sanitària. «Una mort que no degué haver-se produït», va assenyalar a este periòdic un conegut del ciutadà moldau.

L’home va ser identificat com a I. C. de 48 anys i de nacionalitat moldava, encara que portava anys residint a l’illa de Fuerteventura. Era una persona coneguda popularment com El Rus i es dedicava a realitzar reparacions en llars, desenvolupant treballs d’obra de paleta, lampisteria o electricitat, entre altres funcions.

Dijous passat la comitiva judicial va tocar a la porta del seu habitatge, situada al carrer Cervantes, on vivia només per a executar l’ordre. El propietari de l’immoble havia presentat una demanda en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Port del Rosari per impagament de dotze mesos de lloguer que El Rus no va poder afrontar per haver estat afectat per la crisi econòmica de la covid-19 al no poder exercir el seu treball durant la durada de la pandèmia.

Després d’activar-se l’alarma de l’aparició del cadàver es van traslladar fins a la zona de la troballa diversos vehicles del Cos Nacional de Policia (CNP), agents de la Policia Local i Bombers de Port del Rosari i membres de la Policia Judicial de la Comissaria de la capital, els qui van poder comprovar que el cos no tenia signes de violència.

Este virus li ha llevat el treball i la vida

Un conegut del Rus, que va demanar mantenir l’anonimat, el va definir com «una bona persona i molt treballadora. Este virus li va llevar el treball i la vida», va assegurar. També, va afegir que «amb la pandèmia i els problemes que ha generat no tenia treball i no va poder pagar el lloguer. Nosaltres l’ajudàvem en algunes qüestions, en concret amb aliments i una mica de roba, i estava molt agraït, però la seua desesperació per haver estat llançat al carrer ha acabat en tragèdia. No va poder suportar esta situació. L’angoixa li va poder més. Els qui li tractem només podem tenir bones paraules. Era bona gent».

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.