20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Localitzada la menor desapareguda en Massamagrell

La menor de quinze anys, resident a la Pobla de Farnals, que estava desapareguda des de dilluns passat al migdia ja ha sigut localitzada. L’adolescent s’ha presentat en una caserna de la Guàrdia Civil avergonyida i preocupada en conéixer que l’estava buscant la seua família desesperadament.

La menor estava de festa amb un grup d’amics a Astúries, lloc al qual s’havia desplaçat amb els diners que havia agafat de casa. De fet, en l’habitatge faltaven 250 euros.

La Guàrdia Civil informava els pares del seu parador aquesta matinada, i la menor es va posar de nou en contacte amb la seua mare i està bé.

 

Antecedents

 

La família de Lucía, la jove de 15 anys va denunciar la seua desaparició el dilluns.

Els seus familiars van sol·licitar tota la col·laboració ciutadana possible per a saber si algú l’havia vista, o localitzada o tenia alguna informació sobre el seu parador.

Per a finalitzar, es parlava d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía, va confirmar a València Diari.

En la investigació de la Guàrdia Civil s’apuntava a una possible fugida voluntària de la menor, ja que no era la primera vegada que s’absentava del domicili familiar.

Últimes notícies

La consellera d’Educació tendirà la mà als sindicats per a pactar el màxim de millores

Carmen Ortí es compromet a escoltar les organitzacions i activa una taula de negociació que arranca el 10 de febrer, amb focus en millores per al professorat.

El Govern recorrerà la Llei d’Acompanyament valenciana per retallades en drets LGTBI

El Govern ha anunciat que presentarà abans que acabe febrer un recurs contra la Llei d'Acompanyament del Consell per restringir drets LGTBI. Entitats i Diana Morant han recolzat el pas i l'han descrit com un escut per al col·lectiu

Redó alerta que el negacionismo de l’extrema dreta està alimentant la violència

La ministra d'Igualtat ha vinculat l'auge del negacionismo i del discurs d'odi amb un increment de la violència i ha assenyalat repunts a Andalusia i la Comunitat Valenciana.

CCOO denuncia impagaments: professors sense cobrar des de novembre i nòmines incompletes

CCOO ha denunciat impagaments i nòmines incompletes en l'educació pública valenciana des de novembre. Educació replica que només hi ha 15 incidències tècniques a Alacant.

MClan, La Fúmiga i El Diluvi lideren el Maror Festival a la Vila Joiosa al juny

La tercera edició del Maror Festival se celebrarà el 26 i 27 de juny a la platja de la Antoneta, a la Vila Joiosa, amb MClan, La Fúmiga i El Diluvi al capdavant. El cartell suma bandes de pop i rock, DJs i una zona gastronòmica; les entrades ja estan disponibles en marorfest.com.

Sanitat diagnostica 66 casos de mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha diagnosticat 66 dones afectades per mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana. L'actualització del protocol i noves ferramentes reforcen la prevenció i el seguiment.

El Suprem obliga a Ábalos i Koldo a comparéixer en persona en l’audiència preliminar del cas Koldo

El Suprem ha rebutjat que José Luis Ábalos i Koldo García seguisquen per videoconferència l'audiència preliminar del dia 12 i els obliga a acudir en persona. La providència arriba després de revisar els seus escrits i informes mèdics i antecedix a l'acte que obrirà la via al juí, previsiblement a l'abril.

Urtasun defén que les llibreries són espais de dinamització i ciutadania crítica

El ministre de Cultura ha reivindicat en el XXVII Congrés de Llibreries el paper de les llibreries com a nodes comunitaris que fomenten pensament lliure. La trobada aborda bibliodiversidad, novetats de Todostuslibros.com i el debat sobre l'IVA cultural.