Localitzada la menor desapareguda en Massamagrell

La menor de quinze anys, resident a la Pobla de Farnals, que estava desapareguda des de dilluns passat al migdia ja ha sigut localitzada. L’adolescent s’ha presentat en una caserna de la Guàrdia Civil avergonyida i preocupada en conéixer que l’estava buscant la seua família desesperadament.

La menor estava de festa amb un grup d’amics a Astúries, lloc al qual s’havia desplaçat amb els diners que havia agafat de casa. De fet, en l’habitatge faltaven 250 euros.

La Guàrdia Civil informava els pares del seu parador aquesta matinada, i la menor es va posar de nou en contacte amb la seua mare i està bé.

 

Antecedents

 

La família de Lucía, la jove de 15 anys va denunciar la seua desaparició el dilluns.

Els seus familiars van sol·licitar tota la col·laboració ciutadana possible per a saber si algú l’havia vista, o localitzada o tenia alguna informació sobre el seu parador.

Per a finalitzar, es parlava d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía, va confirmar a València Diari.

En la investigació de la Guàrdia Civil s’apuntava a una possible fugida voluntària de la menor, ja que no era la primera vegada que s’absentava del domicili familiar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.