11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Localitzada la menor desapareguda en Massamagrell

La menor de quinze anys, resident a la Pobla de Farnals, que estava desapareguda des de dilluns passat al migdia ja ha sigut localitzada. L’adolescent s’ha presentat en una caserna de la Guàrdia Civil avergonyida i preocupada en conéixer que l’estava buscant la seua família desesperadament.

La menor estava de festa amb un grup d’amics a Astúries, lloc al qual s’havia desplaçat amb els diners que havia agafat de casa. De fet, en l’habitatge faltaven 250 euros.

La Guàrdia Civil informava els pares del seu parador aquesta matinada, i la menor es va posar de nou en contacte amb la seua mare i està bé.

 

Antecedents

 

La família de Lucía, la jove de 15 anys va denunciar la seua desaparició el dilluns.

Els seus familiars van sol·licitar tota la col·laboració ciutadana possible per a saber si algú l’havia vista, o localitzada o tenia alguna informació sobre el seu parador.

Per a finalitzar, es parlava d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía, va confirmar a València Diari.

En la investigació de la Guàrdia Civil s’apuntava a una possible fugida voluntària de la menor, ja que no era la primera vegada que s’absentava del domicili familiar.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.