Localitzada la menor desapareguda en Massamagrell

La menor de quinze anys, resident a la Pobla de Farnals, que estava desapareguda des de dilluns passat al migdia ja ha sigut localitzada. L’adolescent s’ha presentat en una caserna de la Guàrdia Civil avergonyida i preocupada en conéixer que l’estava buscant la seua família desesperadament.

La menor estava de festa amb un grup d’amics a Astúries, lloc al qual s’havia desplaçat amb els diners que havia agafat de casa. De fet, en l’habitatge faltaven 250 euros.

La Guàrdia Civil informava els pares del seu parador aquesta matinada, i la menor es va posar de nou en contacte amb la seua mare i està bé.

 

Antecedents

 

La família de Lucía, la jove de 15 anys va denunciar la seua desaparició el dilluns.

Els seus familiars van sol·licitar tota la col·laboració ciutadana possible per a saber si algú l’havia vista, o localitzada o tenia alguna informació sobre el seu parador.

Per a finalitzar, es parlava d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía, va confirmar a València Diari.

En la investigació de la Guàrdia Civil s’apuntava a una possible fugida voluntària de la menor, ja que no era la primera vegada que s’absentava del domicili familiar.

Últimes notícies

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.