Localitzada la menor desapareguda en Massamagrell

La menor de quinze anys, resident a la Pobla de Farnals, que estava desapareguda des de dilluns passat al migdia ja ha sigut localitzada. L’adolescent s’ha presentat en una caserna de la Guàrdia Civil avergonyida i preocupada en conéixer que l’estava buscant la seua família desesperadament.

La menor estava de festa amb un grup d’amics a Astúries, lloc al qual s’havia desplaçat amb els diners que havia agafat de casa. De fet, en l’habitatge faltaven 250 euros.

La Guàrdia Civil informava els pares del seu parador aquesta matinada, i la menor es va posar de nou en contacte amb la seua mare i està bé.

 

Antecedents

 

La família de Lucía, la jove de 15 anys va denunciar la seua desaparició el dilluns.

Els seus familiars van sol·licitar tota la col·laboració ciutadana possible per a saber si algú l’havia vista, o localitzada o tenia alguna informació sobre el seu parador.

Per a finalitzar, es parlava d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía, va confirmar a València Diari.

En la investigació de la Guàrdia Civil s’apuntava a una possible fugida voluntària de la menor, ja que no era la primera vegada que s’absentava del domicili familiar.

Últimes notícies

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.