Localitzen a Puçol a una menor desapareguda des de fa més d’un mes a Alemanya

La Guàrdia Civil ha localitzat aquesta setmana a Puçol, Horta Nord,  a una menor desapareguda des del passat 15 de febrer a Alemanya. La xica presentava cicatrius amb talls superficials en els braços i estava desorientada i en estat de nerviosisme, segons ha informat l'institut armat en un comunicat. 

Els agents la van trobar este passat dilluns, sobre les 19 hores, amb signes d'abandonament, desorientada i amb cicatrius de talls superficials en els braços. La menor no portava documentació.

Després d'acompanyar-la a la caserna, els efectius van iniciar les perquisicions per a comprovar la seua identitat i localitzar als seus familiars. La xica es trobava nerviosa i desorientada i ni tan sols podia dir el seu nom. 

  

 

 

Davant esta situació, els guàrdies civils van obtenir una fotografia d'un periòdic alemany en la qual s'adonava de la desaparició i se sol·licitava ajuda ciutadana.

La menor va facilitar en eixe moment el seu nom i els agents van comprovar que tenia un assenyalament en vigor del seu país d'origen. La Guàrdia Civil va contactar amb la Policia, el Consolat i l'Ambaixada alemanya per a localitzar als seus pares, als quals van donar l'avís després de diverses converses telefòniques.

  

 

Abandonada per un jove de 24 anys 

Segons la recerca, la xica salio del seu país a mitjan febrer acompanyada per un home de 24 anys i, després d'arribar a Espanya, va ser abandonada i va haver de sobreviure "pràcticament en la indigència". 

La Fiscalia de Menors ha autoritzat el seu ingrés en el centre de menors de la localitat valenciana de Bunyol, on serà arreplegada pels seus familiars.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.