Localitzen a Puçol a una menor desapareguda des de fa més d’un mes a Alemanya

La Guàrdia Civil ha localitzat aquesta setmana a Puçol, Horta Nord,  a una menor desapareguda des del passat 15 de febrer a Alemanya. La xica presentava cicatrius amb talls superficials en els braços i estava desorientada i en estat de nerviosisme, segons ha informat l'institut armat en un comunicat. 

Els agents la van trobar este passat dilluns, sobre les 19 hores, amb signes d'abandonament, desorientada i amb cicatrius de talls superficials en els braços. La menor no portava documentació.

Després d'acompanyar-la a la caserna, els efectius van iniciar les perquisicions per a comprovar la seua identitat i localitzar als seus familiars. La xica es trobava nerviosa i desorientada i ni tan sols podia dir el seu nom. 

  

 

 

Davant esta situació, els guàrdies civils van obtenir una fotografia d'un periòdic alemany en la qual s'adonava de la desaparició i se sol·licitava ajuda ciutadana.

La menor va facilitar en eixe moment el seu nom i els agents van comprovar que tenia un assenyalament en vigor del seu país d'origen. La Guàrdia Civil va contactar amb la Policia, el Consolat i l'Ambaixada alemanya per a localitzar als seus pares, als quals van donar l'avís després de diverses converses telefòniques.

  

 

Abandonada per un jove de 24 anys 

Segons la recerca, la xica salio del seu país a mitjan febrer acompanyada per un home de 24 anys i, després d'arribar a Espanya, va ser abandonada i va haver de sobreviure "pràcticament en la indigència". 

La Fiscalia de Menors ha autoritzat el seu ingrés en el centre de menors de la localitat valenciana de Bunyol, on serà arreplegada pels seus familiars.

Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.