Localitzen a Puçol a una menor desapareguda des de fa més d’un mes a Alemanya

La Guàrdia Civil ha localitzat aquesta setmana a Puçol, Horta Nord,  a una menor desapareguda des del passat 15 de febrer a Alemanya. La xica presentava cicatrius amb talls superficials en els braços i estava desorientada i en estat de nerviosisme, segons ha informat l'institut armat en un comunicat. 

Els agents la van trobar este passat dilluns, sobre les 19 hores, amb signes d'abandonament, desorientada i amb cicatrius de talls superficials en els braços. La menor no portava documentació.

Després d'acompanyar-la a la caserna, els efectius van iniciar les perquisicions per a comprovar la seua identitat i localitzar als seus familiars. La xica es trobava nerviosa i desorientada i ni tan sols podia dir el seu nom. 

  

 

 

Davant esta situació, els guàrdies civils van obtenir una fotografia d'un periòdic alemany en la qual s'adonava de la desaparició i se sol·licitava ajuda ciutadana.

La menor va facilitar en eixe moment el seu nom i els agents van comprovar que tenia un assenyalament en vigor del seu país d'origen. La Guàrdia Civil va contactar amb la Policia, el Consolat i l'Ambaixada alemanya per a localitzar als seus pares, als quals van donar l'avís després de diverses converses telefòniques.

  

 

Abandonada per un jove de 24 anys 

Segons la recerca, la xica salio del seu país a mitjan febrer acompanyada per un home de 24 anys i, després d'arribar a Espanya, va ser abandonada i va haver de sobreviure "pràcticament en la indigència". 

La Fiscalia de Menors ha autoritzat el seu ingrés en el centre de menors de la localitat valenciana de Bunyol, on serà arreplegada pels seus familiars.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.