Localitzen a Puçol a una menor desapareguda des de fa més d’un mes a Alemanya

La Guàrdia Civil ha localitzat aquesta setmana a Puçol, Horta Nord,  a una menor desapareguda des del passat 15 de febrer a Alemanya. La xica presentava cicatrius amb talls superficials en els braços i estava desorientada i en estat de nerviosisme, segons ha informat l'institut armat en un comunicat. 

Els agents la van trobar este passat dilluns, sobre les 19 hores, amb signes d'abandonament, desorientada i amb cicatrius de talls superficials en els braços. La menor no portava documentació.

Després d'acompanyar-la a la caserna, els efectius van iniciar les perquisicions per a comprovar la seua identitat i localitzar als seus familiars. La xica es trobava nerviosa i desorientada i ni tan sols podia dir el seu nom. 

  

 

 

Davant esta situació, els guàrdies civils van obtenir una fotografia d'un periòdic alemany en la qual s'adonava de la desaparició i se sol·licitava ajuda ciutadana.

La menor va facilitar en eixe moment el seu nom i els agents van comprovar que tenia un assenyalament en vigor del seu país d'origen. La Guàrdia Civil va contactar amb la Policia, el Consolat i l'Ambaixada alemanya per a localitzar als seus pares, als quals van donar l'avís després de diverses converses telefòniques.

  

 

Abandonada per un jove de 24 anys 

Segons la recerca, la xica salio del seu país a mitjan febrer acompanyada per un home de 24 anys i, després d'arribar a Espanya, va ser abandonada i va haver de sobreviure "pràcticament en la indigència". 

La Fiscalia de Menors ha autoritzat el seu ingrés en el centre de menors de la localitat valenciana de Bunyol, on serà arreplegada pels seus familiars.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.