Localitzen a una turista, que havia desaparegut, desorientada i deshidratada en una platja de Cullera

Dona desapareguda Cullera

La dona amb un dels agents que l’ha localitzat | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat i auxiliat a un dona desapareguda en la Platja del Dosser de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), que portava sense ser localitzada des d’este dilluns, segons ha informat l’institut armat. La dona, una turista francesa amb una malaltia degenerativa, va ser trobada a deu quilòmetres de la seua casa, amb signes «d’avançat estat de deshidratació» i desorientada.

 

Els agents van tindre coneixement sobre les 6.00 hores de la desaparició d’una dona d’origen francés que estava de vacacions en la localitat de Cullera. El marit, de la mateixa nacionalitat, va explicar als efectius que no sabia res d’ella des de les 18.00 hores del dilluns. Segons el seu home, li agrada caminar, però té una malaltia degenerativa del sistema nerviós, raó per la que «podria haver-se desorientat durant una de les seues caminades».

 

 

Els agents van iniciar un dispositiu de busca de la dona, que va ser localitzada després de quatre hores de rastreig per agents de la Guàrdia Civil de Cullera, per la zona de les dunes del Dosel, al nord del far i a uns deu quilòmetres de l’apartament que tenien llogat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.