Localitzen a una turista, que havia desaparegut, desorientada i deshidratada en una platja de Cullera

Dona desapareguda Cullera

La dona amb un dels agents que l’ha localitzat | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat i auxiliat a un dona desapareguda en la Platja del Dosser de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), que portava sense ser localitzada des d’este dilluns, segons ha informat l’institut armat. La dona, una turista francesa amb una malaltia degenerativa, va ser trobada a deu quilòmetres de la seua casa, amb signes «d’avançat estat de deshidratació» i desorientada.

 

Els agents van tindre coneixement sobre les 6.00 hores de la desaparició d’una dona d’origen francés que estava de vacacions en la localitat de Cullera. El marit, de la mateixa nacionalitat, va explicar als efectius que no sabia res d’ella des de les 18.00 hores del dilluns. Segons el seu home, li agrada caminar, però té una malaltia degenerativa del sistema nerviós, raó per la que «podria haver-se desorientat durant una de les seues caminades».

 

 

Els agents van iniciar un dispositiu de busca de la dona, que va ser localitzada després de quatre hores de rastreig per agents de la Guàrdia Civil de Cullera, per la zona de les dunes del Dosel, al nord del far i a uns deu quilòmetres de l’apartament que tenien llogat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera i Arcadi España dirigirà Hisenda

Pedro Sánchez nomena a Carlos Cuerpo vicepresident primer i a Arcadi España ministre d'Hisenda en substitució de María Jesús Montero, candidata del PSOE a Andalusia.

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.