Localitzen a una turista, que havia desaparegut, desorientada i deshidratada en una platja de Cullera

Dona desapareguda Cullera

La dona amb un dels agents que l’ha localitzat | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat i auxiliat a un dona desapareguda en la Platja del Dosser de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), que portava sense ser localitzada des d’este dilluns, segons ha informat l’institut armat. La dona, una turista francesa amb una malaltia degenerativa, va ser trobada a deu quilòmetres de la seua casa, amb signes «d’avançat estat de deshidratació» i desorientada.

 

Els agents van tindre coneixement sobre les 6.00 hores de la desaparició d’una dona d’origen francés que estava de vacacions en la localitat de Cullera. El marit, de la mateixa nacionalitat, va explicar als efectius que no sabia res d’ella des de les 18.00 hores del dilluns. Segons el seu home, li agrada caminar, però té una malaltia degenerativa del sistema nerviós, raó per la que «podria haver-se desorientat durant una de les seues caminades».

 

 

Els agents van iniciar un dispositiu de busca de la dona, que va ser localitzada després de quatre hores de rastreig per agents de la Guàrdia Civil de Cullera, per la zona de les dunes del Dosel, al nord del far i a uns deu quilòmetres de l’apartament que tenien llogat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.