Localitzen a una turista, que havia desaparegut, desorientada i deshidratada en una platja de Cullera

Dona desapareguda Cullera

La dona amb un dels agents que l’ha localitzat | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat i auxiliat a un dona desapareguda en la Platja del Dosser de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), que portava sense ser localitzada des d’este dilluns, segons ha informat l’institut armat. La dona, una turista francesa amb una malaltia degenerativa, va ser trobada a deu quilòmetres de la seua casa, amb signes «d’avançat estat de deshidratació» i desorientada.

 

Els agents van tindre coneixement sobre les 6.00 hores de la desaparició d’una dona d’origen francés que estava de vacacions en la localitat de Cullera. El marit, de la mateixa nacionalitat, va explicar als efectius que no sabia res d’ella des de les 18.00 hores del dilluns. Segons el seu home, li agrada caminar, però té una malaltia degenerativa del sistema nerviós, raó per la que «podria haver-se desorientat durant una de les seues caminades».

 

 

Els agents van iniciar un dispositiu de busca de la dona, que va ser localitzada després de quatre hores de rastreig per agents de la Guàrdia Civil de Cullera, per la zona de les dunes del Dosel, al nord del far i a uns deu quilòmetres de l’apartament que tenien llogat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.