18.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

L’últim cinqué premi de la Loteria arriba a València, Xàtiva, Castelló de Rugat, Manises, Port de Sagunt, Sagunt, Gandia, Xilxes, Benidorm, Alacant, la Vila Joiosa, Cocentaina i Torrevieja

Deu municipis catalans es reparteixen un cinquè premi

Acaben els cinquens premis del sorteig  | E.P.

 

Ha eixit l’últim cinqué premi del sorteig de la Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros en cada sèrie. En aquest cas el número premiat ha sigut el 2308, un número molt repartit en diverses províncies d’Espanya. Però concretament a la Comunitat ha caigut a tretze localitats: València, Gandia, Port de Sagunt, Sagunt, Xilxes, Xàtiva, Benidorm, Alacant, la Vila Joiosa, Cocentaina, Torrevieja, Castelló de Rugat i a Manises, una localitat coneguda per ser normalment afortunada en aquest sorteig. En total ha repartit 156.000 euros. Aquest cinqué premi ha arribat a les 11.56 hores, l’any passat a aquesta hora ja s’havia cantat el ‘Gordo’.

Cinc cinquens premis més, un segon, i un quart premi a la Comunitat

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premis

El primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

A partir de la cinquena taula, ja passades les 11 del matí han eixit dos cinquens més a la Comunitat. Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos cinquens premis, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Un altre cinqué premi ha caigut a les 11.41 hores a Alacant. En aquesta sisena taula els xiquets de San Ildelfonso han cantat el penúltim cinqué premi del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal. El número afortunat ha sigut el 18596 premiat, com tots els cinquens amb 60.000 euros en cada sèrie. La fortuna ha deixat aquest premi a Alacant. Un número molt venut, ja que ha tocat a Madrid, Málaga, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Zaragoza Ciudad Real i moltes altres localitats.

A les 11.44 hores ha arribat el segon quart premi del matí premiat amb 200.000 euros en cada sèrie ha sigut per al número 67774. Un quart premi molt repartit, al contrari que el primer quart premi cantat. En aquest cas ha caigut a Borriana, València i Alacant. Aquest és el primer premi caigut a Castelló. Borriana ha sigut agraciada pel premi, venut en l’administració del Raval número 79 de la localitat. També s’ha venut Eivissa, Tenerife, Madrid, León, Granada, Las Palamas, Lleida, Málaga, Múrcia…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs

Restablida la circulació de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana després del vent

La circulació ferroviària entre Catalunya i la Comunitat Valenciana s'ha restablit des de les 16.00 després d'un tancament preventiu per fortes ratxes de vent al sud de Tarragona. L'aturada, actiu entre les 11.00 i les 16.00, va afectar quatre trens i la normalitat es recupera de manera progressiva.

La jutgessa de la DANA demana al Congrés la còpia de la compareixença de José Manuel Cuenca

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha sol·licitat al Congrés la remissió íntegra de la compareixença de José Manuel Cuenca del 9 de febrer. L'excap de gabinet de Carlos Mazón va negar ordenar a Salomé Pradas 'no confinar' i va defendre que només demanava cobertura legal.

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre del domicili a València del presumpte autor del doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. La investigació seguix sota secret i el sospitós passarà este divendres a disposició judicial

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.