Els manifestants radicals intenten fer caure un helicòpter policial amb coets

Cremen els primers objectes a Barcelona

Cremen els primers objectes en Barcelona | CatInfo

 

Les protestes en Barcelona estan arribant a un punt crític, de no-retorn. La reacció a la sentència del Tribunal Suprem sobre la qüestió judicial del procés independentista pareixia que arribaria al moment més àlgid el mateix dia de la seua publicació, el dilluns 14 d’octubre. No obstant això, les tres nits des del coneiximent de les condemnes protagonitzen les portades de tots els mitjans generalistes d’Espanya pels impactants episodis protagonitzats pel foc i les càrregues policials.

 

 

Ahir a la nit, els manifestants radicals van cremar cotxes, alhora que es viralitzaven, també, imàtgens de diferents atropellaments en Tarragona per part de la policia. La violència injustificable per part de la desobediència civil va fer-se evident quan, cap a la primera hora de la matinada, els radicals van intentar fer caure un helicòpter de les forces de seguretat amb focs artificials. A més, van tirar objectes amb àcid als agents.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet amplia l’avís groc per vents de fins a 80 km/h en tota la província de Castelló

Aemet manté actiu l'avís groc per vent en tota la província de Castelló entre hui i demà, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h a l'interior.

Farmamundi impulsa projectes de benestar i resiliència en lHorta Sud després de la DANA

Farmamundi posa en marxa dos projectes en diversos municipis de lHorta Sud per a reforçar el benestar emocional, la integració social i la resiliència comunitària després de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El Consell prohibix fer foc en zones forestals per Setmana Santa i Pasqua en la Comunitat Valenciana

La Generalitat recorda que entre el 2 i el 13 d'abril queda prohibit l'ús del foc en muntanyes i en una franja de 500 metres al seu voltant en la Comunitat Valenciana, amb la suspensió de totes les cremes autoritzades.

Awa Fam deixa el València Basket al juny rumb a la nova lliga privada Project B

Awa Fam abandona el València Basket al final de la temporada després d'executar-se la seua clàusula de rescissió per a incorporar-se a Project B, la nova lliga privada que tindrà una seu en el Roig Arena.

Diangana es lesiona amb el Congo i apunta a baixa davant el Raig

Grady Diangana torna lesionat de la concentració amb el Congo i quasi segur es perdrà el partit de l'Elx enfront del Rayo Vallecano, pendent encara del comunicat mèdic definitiu.

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.