Els manifestants radicals intenten fer caure un helicòpter policial amb coets

Cremen els primers objectes a Barcelona

Cremen els primers objectes en Barcelona | CatInfo

 

Les protestes en Barcelona estan arribant a un punt crític, de no-retorn. La reacció a la sentència del Tribunal Suprem sobre la qüestió judicial del procés independentista pareixia que arribaria al moment més àlgid el mateix dia de la seua publicació, el dilluns 14 d’octubre. No obstant això, les tres nits des del coneiximent de les condemnes protagonitzen les portades de tots els mitjans generalistes d’Espanya pels impactants episodis protagonitzats pel foc i les càrregues policials.

 

 

Ahir a la nit, els manifestants radicals van cremar cotxes, alhora que es viralitzaven, també, imàtgens de diferents atropellaments en Tarragona per part de la policia. La violència injustificable per part de la desobediència civil va fer-se evident quan, cap a la primera hora de la matinada, els radicals van intentar fer caure un helicòpter de les forces de seguretat amb focs artificials. A més, van tirar objectes amb àcid als agents.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.