19.8 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Els manifestants radicals intenten fer caure un helicòpter policial amb coets

Cremen els primers objectes a Barcelona

Cremen els primers objectes en Barcelona | CatInfo

 

Les protestes en Barcelona estan arribant a un punt crític, de no-retorn. La reacció a la sentència del Tribunal Suprem sobre la qüestió judicial del procés independentista pareixia que arribaria al moment més àlgid el mateix dia de la seua publicació, el dilluns 14 d’octubre. No obstant això, les tres nits des del coneiximent de les condemnes protagonitzen les portades de tots els mitjans generalistes d’Espanya pels impactants episodis protagonitzats pel foc i les càrregues policials.

 

 

Ahir a la nit, els manifestants radicals van cremar cotxes, alhora que es viralitzaven, també, imàtgens de diferents atropellaments en Tarragona per part de la policia. La violència injustificable per part de la desobediència civil va fer-se evident quan, cap a la primera hora de la matinada, els radicals van intentar fer caure un helicòpter de les forces de seguretat amb focs artificials. A més, van tirar objectes amb àcid als agents.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.

PLD Space accelera els assajos del Miura 5 a Terol amb 10 bancs de proves

PLD Space prova diàriament els subsistemes del Miura 5 a Terol amb 10 bancs i 155.000 m², validant components en menys de 24 hores. L'estratègia 'Test like you fly' busca retallar temps i assegurar la fiabilitat abans del llançament

El Govern nega una apagada informativa el dia de la dana i rebat a Mazón

Transició Ecològica ha negat de manera categòrica una apagada informativa el 29 d'octubre i manté que SAIH, CHJ i Aemet van operar i van difondre dades en obert.

Alacant-Algèria: el trànsit de passatgers creix un 36,74% i els vehicles pugen un 58%

L'enllaç marítim amb Orà i Alger ha aconseguit 163.618 passatgers i 69.251 vehicles en un any, secundat per la regularitat de les rutes i tres vaixells en servici

L’Hèrcules nomena a Beto Company com a nou entrenador

L'Hèrcules va oficialitzar el nomenament de Beto Company després de la destitució de Rubén Torrecilla. El tècnic valencià, de 46 anys, aporta experiència recent en Primera RFEF.

Mazón lamenta el temps de paraula després de la seua compareixença sobre la DANA en el Congrés

Després de quasi quatre hores davant la comissió que investiga la DANA, Carlos Mazón ha lamentat no haver pogut parlar més i ha defés que el seu Govern va actuar segons els avisos oficials.