Els manifestants radicals intenten fer caure un helicòpter policial amb coets

Cremen els primers objectes a Barcelona

Cremen els primers objectes en Barcelona | CatInfo

 

Les protestes en Barcelona estan arribant a un punt crític, de no-retorn. La reacció a la sentència del Tribunal Suprem sobre la qüestió judicial del procés independentista pareixia que arribaria al moment més àlgid el mateix dia de la seua publicació, el dilluns 14 d’octubre. No obstant això, les tres nits des del coneiximent de les condemnes protagonitzen les portades de tots els mitjans generalistes d’Espanya pels impactants episodis protagonitzats pel foc i les càrregues policials.

 

 

Ahir a la nit, els manifestants radicals van cremar cotxes, alhora que es viralitzaven, també, imàtgens de diferents atropellaments en Tarragona per part de la policia. La violència injustificable per part de la desobediència civil va fer-se evident quan, cap a la primera hora de la matinada, els radicals van intentar fer caure un helicòpter de les forces de seguretat amb focs artificials. A més, van tirar objectes amb àcid als agents.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.