Uns radicals li peguen una pallissa un home que intentava apagar un foc en Barcelona

BCN

El radicalisme va cremar Barcelona i el seu mobiliari | Twitter

 

El dia següent de la publicació de la sentència del Suprem, la jornada ha estat marcada per les protestes i, en paral·lel, per l’alteració de l’ordre públic. Els protagonistes de la nit d’ahir, 15 d’octubre —el foc, les barricades i els crits— van generar indignació entre gran part de la societat catalana. I això ha fet que es difonga massivament una situació esperpèntica. Un home, que va procedir a apagar un dels focs amb un extintor en Barcelona, va ser atacat per un grup de radicals, que el van fer caure en terra i li van pegar una pallissa.

 

 

Tal com es pot vore en el vídeo, uns jóvens intenten cremar quatre contenidors plens de fem i cartons en la rambla. En vore-ho, un home s’acosta per a extingir les flames. El grup intercepta la seua acció i l’ataca. Ell reacciona fent ús de l’extintor. Finalment, a traïció, un dels manifestants l’agarra pel coll, mentres dos altres el fan caure i procedixen a pegar-li puntades.

 

Incertesa per l’estat de la víctima

Pocs segons després, l’operatiu policial va avançar i va generar la fugida dels radicals que havien quedat en la zona. Uns quants agents —amb l’ajuda d’un vianant, segons pareix— es van encarregar d’apagar el foc. Lamentablement, en el vídeo no es pot vore què va passar exactament amb l’home apallissat.

 

L'home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes

L’home va intentar apagar un dels focs originats per les protestes violentes | Cedida

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.