Mata a la seua parella i intenta fugir del país en avió

Una dona ha sigut assassinada esta matinada de dimarts en sa casa, en Sant Joan Despí (Barcelona), i els Mossos han detingut a la seua parella, un home de 45 anys, com a presumpte autor del crim, quan pretenia fugir del país en avió, segons ha informat la Policia catalana.

 

Els Mossos d’Esquadra, que estan investigant les circumstàncies de l’assassinat, han detingut al presumpte autor del crim, de nacionalitat espanyola, en l’aeroport del Prat, quan intentava escapar, i ha sigut traslladat a les dependències de la comissaria d’esta localitat.

 

La Policia catalana ha trobat el cos sense vida de la dona cap a les 03.00 hores d’esta matinada, després de què la família haja facilitat l’accés a la casa als agents dels Mossos, segons han explicat fonts del cos. La Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud s’ha fet càrrec de la investigació per a aclarir les circumstàncies de la mort i el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Llobregat s’ha fet càrrec del cas i ha decretat secret de sumari.

 

De confirmar-se este assassinat de la dona en mans de la seua parella, seria la setena víctima mortal de la violència masclista des de principi d’any, la tercera en Catalunya, i la 1.040 des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.