Mata a la seua parella i intenta fugir del país en avió

Una dona ha sigut assassinada esta matinada de dimarts en sa casa, en Sant Joan Despí (Barcelona), i els Mossos han detingut a la seua parella, un home de 45 anys, com a presumpte autor del crim, quan pretenia fugir del país en avió, segons ha informat la Policia catalana.

 

Els Mossos d’Esquadra, que estan investigant les circumstàncies de l’assassinat, han detingut al presumpte autor del crim, de nacionalitat espanyola, en l’aeroport del Prat, quan intentava escapar, i ha sigut traslladat a les dependències de la comissaria d’esta localitat.

 

La Policia catalana ha trobat el cos sense vida de la dona cap a les 03.00 hores d’esta matinada, després de què la família haja facilitat l’accés a la casa als agents dels Mossos, segons han explicat fonts del cos. La Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud s’ha fet càrrec de la investigació per a aclarir les circumstàncies de la mort i el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Llobregat s’ha fet càrrec del cas i ha decretat secret de sumari.

 

De confirmar-se este assassinat de la dona en mans de la seua parella, seria la setena víctima mortal de la violència masclista des de principi d’any, la tercera en Catalunya, i la 1.040 des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.