Mata a la seua parella i intenta fugir del país en avió

Una dona ha sigut assassinada esta matinada de dimarts en sa casa, en Sant Joan Despí (Barcelona), i els Mossos han detingut a la seua parella, un home de 45 anys, com a presumpte autor del crim, quan pretenia fugir del país en avió, segons ha informat la Policia catalana.

 

Els Mossos d’Esquadra, que estan investigant les circumstàncies de l’assassinat, han detingut al presumpte autor del crim, de nacionalitat espanyola, en l’aeroport del Prat, quan intentava escapar, i ha sigut traslladat a les dependències de la comissaria d’esta localitat.

 

La Policia catalana ha trobat el cos sense vida de la dona cap a les 03.00 hores d’esta matinada, després de què la família haja facilitat l’accés a la casa als agents dels Mossos, segons han explicat fonts del cos. La Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud s’ha fet càrrec de la investigació per a aclarir les circumstàncies de la mort i el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Llobregat s’ha fet càrrec del cas i ha decretat secret de sumari.

 

De confirmar-se este assassinat de la dona en mans de la seua parella, seria la setena víctima mortal de la violència masclista des de principi d’any, la tercera en Catalunya, i la 1.040 des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.