Anuncios

Mata a la seua parella i intenta fugir del país en avió

Una dona ha sigut assassinada esta matinada de dimarts en sa casa, en Sant Joan Despí (Barcelona), i els Mossos han detingut a la seua parella, un home de 45 anys, com a presumpte autor del crim, quan pretenia fugir del país en avió, segons ha informat la Policia catalana.

 

Els Mossos d’Esquadra, que estan investigant les circumstàncies de l’assassinat, han detingut al presumpte autor del crim, de nacionalitat espanyola, en l’aeroport del Prat, quan intentava escapar, i ha sigut traslladat a les dependències de la comissaria d’esta localitat.

Anuncios

 

La Policia catalana ha trobat el cos sense vida de la dona cap a les 03.00 hores d’esta matinada, després de què la família haja facilitat l’accés a la casa als agents dels Mossos, segons han explicat fonts del cos. La Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud s’ha fet càrrec de la investigació per a aclarir les circumstàncies de la mort i el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Llobregat s’ha fet càrrec del cas i ha decretat secret de sumari.

 

De confirmar-se este assassinat de la dona en mans de la seua parella, seria la setena víctima mortal de la violència masclista des de principi d’any, la tercera en Catalunya, i la 1.040 des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.
Anuncios