Mata a la seua parella i intenta fugir del país en avió

Una dona ha sigut assassinada esta matinada de dimarts en sa casa, en Sant Joan Despí (Barcelona), i els Mossos han detingut a la seua parella, un home de 45 anys, com a presumpte autor del crim, quan pretenia fugir del país en avió, segons ha informat la Policia catalana.

 

Els Mossos d’Esquadra, que estan investigant les circumstàncies de l’assassinat, han detingut al presumpte autor del crim, de nacionalitat espanyola, en l’aeroport del Prat, quan intentava escapar, i ha sigut traslladat a les dependències de la comissaria d’esta localitat.

 

La Policia catalana ha trobat el cos sense vida de la dona cap a les 03.00 hores d’esta matinada, després de què la família haja facilitat l’accés a la casa als agents dels Mossos, segons han explicat fonts del cos. La Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Sud s’ha fet càrrec de la investigació per a aclarir les circumstàncies de la mort i el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Llobregat s’ha fet càrrec del cas i ha decretat secret de sumari.

 

De confirmar-se este assassinat de la dona en mans de la seua parella, seria la setena víctima mortal de la violència masclista des de principi d’any, la tercera en Catalunya, i la 1.040 des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.