Una dona de 38 anys denuncia una violació en grup en Alacant

menor

Una dona de 38 anys, víctima d’una agressió sexual en grup  | València Diari

 

La matinada del dissabte 25 de gener al diumenge 26, cap a les 06.30, uns agents de la Policia Nacional van haver de socórrer a una dona, de 38 anys, que van trobar en un carrer mig despullada en un barri de la ciutat d’Alacant

 

Els agents van portar a la dona a un hospital, a on va ser vista per una ginecòloga i, després, la van acompanyar fins a la comissaria per a que els explicara que li havia passat i que posara una denúncia, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

La víctima, de nacionalitat britànica, va explicar que va ser agredida per sis o set amics de la seua parella en sa casa, en un moment en que ell no estava, tots ells magrebins. Un grup d’agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional d’Alacant es va encarregar de les investigacions després d’agarrar les declaracions de la víctima, que també va denunciar que li havien robat. 

 

Després de la denúncia, agents de policia van detindre a un xic algerià, de 33 anys, acusat de participar en l’agressió sexual en grup, encara que va quedar en llibertat ahir dilluns després de declarar en el jutjat de guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.