Una dona de 38 anys denuncia una violació en grup en Alacant

menor

Una dona de 38 anys, víctima d’una agressió sexual en grup  | València Diari

 

La matinada del dissabte 25 de gener al diumenge 26, cap a les 06.30, uns agents de la Policia Nacional van haver de socórrer a una dona, de 38 anys, que van trobar en un carrer mig despullada en un barri de la ciutat d’Alacant

 

Els agents van portar a la dona a un hospital, a on va ser vista per una ginecòloga i, després, la van acompanyar fins a la comissaria per a que els explicara que li havia passat i que posara una denúncia, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

La víctima, de nacionalitat britànica, va explicar que va ser agredida per sis o set amics de la seua parella en sa casa, en un moment en que ell no estava, tots ells magrebins. Un grup d’agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional d’Alacant es va encarregar de les investigacions després d’agarrar les declaracions de la víctima, que també va denunciar que li havien robat. 

 

Després de la denúncia, agents de policia van detindre a un xic algerià, de 33 anys, acusat de participar en l’agressió sexual en grup, encara que va quedar en llibertat ahir dilluns després de declarar en el jutjat de guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.