10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Una dona de 38 anys denuncia una violació en grup en Alacant

menor

Una dona de 38 anys, víctima d’una agressió sexual en grup  | València Diari

 

La matinada del dissabte 25 de gener al diumenge 26, cap a les 06.30, uns agents de la Policia Nacional van haver de socórrer a una dona, de 38 anys, que van trobar en un carrer mig despullada en un barri de la ciutat d’Alacant

 

Els agents van portar a la dona a un hospital, a on va ser vista per una ginecòloga i, després, la van acompanyar fins a la comissaria per a que els explicara que li havia passat i que posara una denúncia, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

La víctima, de nacionalitat britànica, va explicar que va ser agredida per sis o set amics de la seua parella en sa casa, en un moment en que ell no estava, tots ells magrebins. Un grup d’agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional d’Alacant es va encarregar de les investigacions després d’agarrar les declaracions de la víctima, que també va denunciar que li havien robat. 

 

Després de la denúncia, agents de policia van detindre a un xic algerià, de 33 anys, acusat de participar en l’agressió sexual en grup, encara que va quedar en llibertat ahir dilluns després de declarar en el jutjat de guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una persona morta i sis ateses en l’incendi d’una vivenda en Tres Forques (València)

El foc s'ha declarat sobre les 9.30 en una vivenda del número 6 del carrer Joan Fuster, que ha quedat calcinada. Quatre persones han sigut traslladades per precaució.

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.