Una dona de 38 anys denuncia una violació en grup en Alacant

menor

Una dona de 38 anys, víctima d’una agressió sexual en grup  | València Diari

 

La matinada del dissabte 25 de gener al diumenge 26, cap a les 06.30, uns agents de la Policia Nacional van haver de socórrer a una dona, de 38 anys, que van trobar en un carrer mig despullada en un barri de la ciutat d’Alacant

 

Els agents van portar a la dona a un hospital, a on va ser vista per una ginecòloga i, després, la van acompanyar fins a la comissaria per a que els explicara que li havia passat i que posara una denúncia, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

La víctima, de nacionalitat britànica, va explicar que va ser agredida per sis o set amics de la seua parella en sa casa, en un moment en que ell no estava, tots ells magrebins. Un grup d’agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional d’Alacant es va encarregar de les investigacions després d’agarrar les declaracions de la víctima, que també va denunciar que li havien robat. 

 

Després de la denúncia, agents de policia van detindre a un xic algerià, de 33 anys, acusat de participar en l’agressió sexual en grup, encara que va quedar en llibertat ahir dilluns després de declarar en el jutjat de guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.