Una dona de 38 anys denuncia una violació en grup en Alacant

menor

Una dona de 38 anys, víctima d’una agressió sexual en grup  | València Diari

 

La matinada del dissabte 25 de gener al diumenge 26, cap a les 06.30, uns agents de la Policia Nacional van haver de socórrer a una dona, de 38 anys, que van trobar en un carrer mig despullada en un barri de la ciutat d’Alacant

 

Els agents van portar a la dona a un hospital, a on va ser vista per una ginecòloga i, després, la van acompanyar fins a la comissaria per a que els explicara que li havia passat i que posara una denúncia, segons informa ‘Las Provincias’. 

 

La víctima, de nacionalitat britànica, va explicar que va ser agredida per sis o set amics de la seua parella en sa casa, en un moment en que ell no estava, tots ells magrebins. Un grup d’agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional d’Alacant es va encarregar de les investigacions després d’agarrar les declaracions de la víctima, que també va denunciar que li havien robat. 

 

Després de la denúncia, agents de policia van detindre a un xic algerià, de 33 anys, acusat de participar en l’agressió sexual en grup, encara que va quedar en llibertat ahir dilluns després de declarar en el jutjat de guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.