Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre

INCENDI

Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre | Freepik

Dos hòmens han sigut detinguts per, presumptament, tirar alcohol per damunt a una xica, de 27 anys, i pegar-li foc en la Torre, una pedania de la ciutat de València. Un dels detinguts, de 76 anys, és el tio de la víctima, mentres que l’altre és un traficant de drogues de la zona.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el tio de la xica la va arribar a acompanyar a l’Hospital la Fe de València, a on continua ingressada en la Unitat de Cremades. Va ser en el mateix centre sanitari a on l’home va ser detingut, després de què la víctima, abans d’ingressar en crítics, li diguera els noms i els cognoms dels seus presumptes agressors a la Policia.

 

Diferents hipòtesis obertes

La víctima, que presenta cremades en el coll, la cara, el pit i les mans, va afirmar que els dos hòmens li van pegar foc «per no fer el que ells volien que fera» i que tenia «por» d’ells. Per esta raó, l’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Alfafar, que s’ha fet càrrec de la investigació, tanteja la hipòtesi de què la jove estiguera sent obligada a prostituir-se.

 

Altres línies d’investigació obertes és que la xica es provocara les ferides per la situació que viu en sa casa, que compatix amb son tio —el detingut— i un cosí, ja que els dos detinguts han negat els fets i un ha arribat a afirmar que la mateixa víctima es pegà foc, o que siga un motiu econòmic per un deute contret per son tio, cosa que va afirmar la víctima just abans de ser ingressada. A pesar de tot, la xica encara no ha prestat declaració oficial, per la seua situació de gravetat, encara que la seua vida no corre cap perill.

 

Dos persones la van trobar en ple carrer

Els fets es van produir de matinada, cap a l’una, quan dos persones van trobar a la xica en l’avinguda Reial de Madrid de la Torre amb el cos pràcticament tot cremat i van avisar al 112. Va ser en eixe moment quan van acudir agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local i de la Guàrdia Civil de Paiporta.

 

Els mateixos agents de la Guàrdia Civil van traslladar a la víctima fins a l’Hospital la Fe de València, ja que l’ambulància no arribava. Més tard, detenien al tio de la víctima en el mateix hospital i al traficant en sa casa, en la Torre. Els dos detinguts estan a l’espera de passar a disposició judicial, acusats d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.