Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre

INCENDI

Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre | Freepik

Dos hòmens han sigut detinguts per, presumptament, tirar alcohol per damunt a una xica, de 27 anys, i pegar-li foc en la Torre, una pedania de la ciutat de València. Un dels detinguts, de 76 anys, és el tio de la víctima, mentres que l’altre és un traficant de drogues de la zona.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el tio de la xica la va arribar a acompanyar a l’Hospital la Fe de València, a on continua ingressada en la Unitat de Cremades. Va ser en el mateix centre sanitari a on l’home va ser detingut, després de què la víctima, abans d’ingressar en crítics, li diguera els noms i els cognoms dels seus presumptes agressors a la Policia.

 

Diferents hipòtesis obertes

La víctima, que presenta cremades en el coll, la cara, el pit i les mans, va afirmar que els dos hòmens li van pegar foc «per no fer el que ells volien que fera» i que tenia «por» d’ells. Per esta raó, l’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Alfafar, que s’ha fet càrrec de la investigació, tanteja la hipòtesi de què la jove estiguera sent obligada a prostituir-se.

 

Altres línies d’investigació obertes és que la xica es provocara les ferides per la situació que viu en sa casa, que compatix amb son tio —el detingut— i un cosí, ja que els dos detinguts han negat els fets i un ha arribat a afirmar que la mateixa víctima es pegà foc, o que siga un motiu econòmic per un deute contret per son tio, cosa que va afirmar la víctima just abans de ser ingressada. A pesar de tot, la xica encara no ha prestat declaració oficial, per la seua situació de gravetat, encara que la seua vida no corre cap perill.

 

Dos persones la van trobar en ple carrer

Els fets es van produir de matinada, cap a l’una, quan dos persones van trobar a la xica en l’avinguda Reial de Madrid de la Torre amb el cos pràcticament tot cremat i van avisar al 112. Va ser en eixe moment quan van acudir agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local i de la Guàrdia Civil de Paiporta.

 

Els mateixos agents de la Guàrdia Civil van traslladar a la víctima fins a l’Hospital la Fe de València, ja que l’ambulància no arribava. Més tard, detenien al tio de la víctima en el mateix hospital i al traficant en sa casa, en la Torre. Els dos detinguts estan a l’espera de passar a disposició judicial, acusats d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.