Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre

INCENDI

Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre | Freepik

Dos hòmens han sigut detinguts per, presumptament, tirar alcohol per damunt a una xica, de 27 anys, i pegar-li foc en la Torre, una pedania de la ciutat de València. Un dels detinguts, de 76 anys, és el tio de la víctima, mentres que l’altre és un traficant de drogues de la zona.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el tio de la xica la va arribar a acompanyar a l’Hospital la Fe de València, a on continua ingressada en la Unitat de Cremades. Va ser en el mateix centre sanitari a on l’home va ser detingut, després de què la víctima, abans d’ingressar en crítics, li diguera els noms i els cognoms dels seus presumptes agressors a la Policia.

 

Diferents hipòtesis obertes

La víctima, que presenta cremades en el coll, la cara, el pit i les mans, va afirmar que els dos hòmens li van pegar foc «per no fer el que ells volien que fera» i que tenia «por» d’ells. Per esta raó, l’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Alfafar, que s’ha fet càrrec de la investigació, tanteja la hipòtesi de què la jove estiguera sent obligada a prostituir-se.

 

Altres línies d’investigació obertes és que la xica es provocara les ferides per la situació que viu en sa casa, que compatix amb son tio —el detingut— i un cosí, ja que els dos detinguts han negat els fets i un ha arribat a afirmar que la mateixa víctima es pegà foc, o que siga un motiu econòmic per un deute contret per son tio, cosa que va afirmar la víctima just abans de ser ingressada. A pesar de tot, la xica encara no ha prestat declaració oficial, per la seua situació de gravetat, encara que la seua vida no corre cap perill.

 

Dos persones la van trobar en ple carrer

Els fets es van produir de matinada, cap a l’una, quan dos persones van trobar a la xica en l’avinguda Reial de Madrid de la Torre amb el cos pràcticament tot cremat i van avisar al 112. Va ser en eixe moment quan van acudir agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local i de la Guàrdia Civil de Paiporta.

 

Els mateixos agents de la Guàrdia Civil van traslladar a la víctima fins a l’Hospital la Fe de València, ja que l’ambulància no arribava. Més tard, detenien al tio de la víctima en el mateix hospital i al traficant en sa casa, en la Torre. Els dos detinguts estan a l’espera de passar a disposició judicial, acusats d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU