Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre

INCENDI

Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre | Freepik

Dos hòmens han sigut detinguts per, presumptament, tirar alcohol per damunt a una xica, de 27 anys, i pegar-li foc en la Torre, una pedania de la ciutat de València. Un dels detinguts, de 76 anys, és el tio de la víctima, mentres que l’altre és un traficant de drogues de la zona.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el tio de la xica la va arribar a acompanyar a l’Hospital la Fe de València, a on continua ingressada en la Unitat de Cremades. Va ser en el mateix centre sanitari a on l’home va ser detingut, després de què la víctima, abans d’ingressar en crítics, li diguera els noms i els cognoms dels seus presumptes agressors a la Policia.

 

Diferents hipòtesis obertes

La víctima, que presenta cremades en el coll, la cara, el pit i les mans, va afirmar que els dos hòmens li van pegar foc «per no fer el que ells volien que fera» i que tenia «por» d’ells. Per esta raó, l’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Alfafar, que s’ha fet càrrec de la investigació, tanteja la hipòtesi de què la jove estiguera sent obligada a prostituir-se.

 

Altres línies d’investigació obertes és que la xica es provocara les ferides per la situació que viu en sa casa, que compatix amb son tio —el detingut— i un cosí, ja que els dos detinguts han negat els fets i un ha arribat a afirmar que la mateixa víctima es pegà foc, o que siga un motiu econòmic per un deute contret per son tio, cosa que va afirmar la víctima just abans de ser ingressada. A pesar de tot, la xica encara no ha prestat declaració oficial, per la seua situació de gravetat, encara que la seua vida no corre cap perill.

 

Dos persones la van trobar en ple carrer

Els fets es van produir de matinada, cap a l’una, quan dos persones van trobar a la xica en l’avinguda Reial de Madrid de la Torre amb el cos pràcticament tot cremat i van avisar al 112. Va ser en eixe moment quan van acudir agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local i de la Guàrdia Civil de Paiporta.

 

Els mateixos agents de la Guàrdia Civil van traslladar a la víctima fins a l’Hospital la Fe de València, ja que l’ambulància no arribava. Més tard, detenien al tio de la víctima en el mateix hospital i al traficant en sa casa, en la Torre. Els dos detinguts estan a l’espera de passar a disposició judicial, acusats d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.