18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre

INCENDI

Dos detinguts per pegar foc a una xica en la Torre | Freepik

Dos hòmens han sigut detinguts per, presumptament, tirar alcohol per damunt a una xica, de 27 anys, i pegar-li foc en la Torre, una pedania de la ciutat de València. Un dels detinguts, de 76 anys, és el tio de la víctima, mentres que l’altre és un traficant de drogues de la zona.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el tio de la xica la va arribar a acompanyar a l’Hospital la Fe de València, a on continua ingressada en la Unitat de Cremades. Va ser en el mateix centre sanitari a on l’home va ser detingut, després de què la víctima, abans d’ingressar en crítics, li diguera els noms i els cognoms dels seus presumptes agressors a la Policia.

 

Diferents hipòtesis obertes

La víctima, que presenta cremades en el coll, la cara, el pit i les mans, va afirmar que els dos hòmens li van pegar foc «per no fer el que ells volien que fera» i que tenia «por» d’ells. Per esta raó, l’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Alfafar, que s’ha fet càrrec de la investigació, tanteja la hipòtesi de què la jove estiguera sent obligada a prostituir-se.

 

Altres línies d’investigació obertes és que la xica es provocara les ferides per la situació que viu en sa casa, que compatix amb son tio —el detingut— i un cosí, ja que els dos detinguts han negat els fets i un ha arribat a afirmar que la mateixa víctima es pegà foc, o que siga un motiu econòmic per un deute contret per son tio, cosa que va afirmar la víctima just abans de ser ingressada. A pesar de tot, la xica encara no ha prestat declaració oficial, per la seua situació de gravetat, encara que la seua vida no corre cap perill.

 

Dos persones la van trobar en ple carrer

Els fets es van produir de matinada, cap a l’una, quan dos persones van trobar a la xica en l’avinguda Reial de Madrid de la Torre amb el cos pràcticament tot cremat i van avisar al 112. Va ser en eixe moment quan van acudir agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local i de la Guàrdia Civil de Paiporta.

 

Els mateixos agents de la Guàrdia Civil van traslladar a la víctima fins a l’Hospital la Fe de València, ja que l’ambulància no arribava. Més tard, detenien al tio de la víctima en el mateix hospital i al traficant en sa casa, en la Torre. Els dos detinguts estan a l’espera de passar a disposició judicial, acusats d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.

Dimarts amb núvols, pluges febles i pujada de temperatures; ratxes molt fortes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts cels nuvolosos, pluges febles i un ascens de mínimes i màximes, més acusat a Castelló. El vent de l'oest bufarà fort, amb ratxes molt fortes a l'interior; el dimecres augmentarà la nuvolositat i tornaran les precipitacions disperses a l'interior nord.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja de vent

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén l'activitat a l'aire lliure per l'alerta taronja de vent activada per Aemet. L'Ajuntament emet recomanacions de seguretat i demana seguir l'evolució per canals oficials.

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.