Detingut un matrimoni per abusos sexuals a clienta a Elda

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elda a un matrimoni que regentava un centre estètic i que, presumptament, van abusar sexualment de les seues clientes, als qui van gravar nues i rebent el tractament que havien contractat. Han sigut identificades 83 víctimes, algunes d’elles menors d’edat, i se’ls imputa, a més, diversos delictes de descobriment i revelació de secrets, així com producció de pornografia infantil.

La investigació policial s’ha desenvolupat durant diversos mesos gràcies a la cooperació internacional en la lluita contra l’explotació sexual de menors a través de les tecnologies de la informació i la comunicació. D’esta manera, des de l’Ambaixada dels Estats Units a Madrid, es va informar els agents sobre l’existència de connexions a Espanya des de les quals s’estarien distribuint continguts amb material de pornografia infantil a través d’Internet. Segons estes dades, un usuari va pujar a una plataforma diversos arxius en els quals apareixien menors d’edat que estaven sent víctimes d’abusos sexuals.

Una vegada identificada la titularitat de les connexions, els agents van dur a terme l’entrada i registre del domicili de l’investigat trobant-se gran quantitat d’arxius relatius a l’explotació sexual de menors. Part d’estos arxius van resultar ser de caràcter particularment degradant per a les víctimes.

 

Acumulaven més de 500 enregistraments a dones i xiquetes adolescents

A més, es van trobar tres discos durs amb més 500 enregistraments amb càmera oculta, principalment a dones i xiquetes adolescents que acudien a la clínica per a rebre un tractament de depilació. Tot això va motivar la detenció del matrimoni per descobriment i revelació de secrets. Addicionalment, se li imputa a l’home un delicte de tinença i distribució de pornografia infantil. Durant el registre domiciliari es va intervindre divers material electrònic per a la seua anàlisi forense i, així, poder determinar l’abast de les actuacions dels detinguts.

Després d’una àrdua i extensa tasca d’anàlisi dels arxius, s’ha aconseguit identificar a 83 víctimes, incloses menors d’edat, sent algunes d’elles, víctimes d’abús sexual. En la majoria dels casos, els arxius són vídeos de clientes nues de cintura cap avall rebent el tractament de depilació en la zona genital.

Els detinguts disposaven de diverses càmeres ocultes col·locades a l’habitació de l’establiment per a realitzar dos tipus d’enregistraments. En primer lloc amb visió zenital, en col·locar una càmera de vídeo oculta en una reixeta de ventilació situada en el sostre de la sala de la clínica d’estètica, i, d’altra banda, amb visió frontal detalladament dels genitals de les víctimes. Per a això utilitzaven un “bolígraf cambra espia” que situaven el més pròxim possible sobre la llitera on es tombaven les clientes, sense que elles s’adonaren.

Cadascuna dels enregistraments analitzats durava prop de cinc hores

De l’anàlisi detallada dels centenars d’enregistraments, d’unes cinc hores de duració cadascuna aproximadament, s’ha demostrat que algunes de les víctimes també ho van ser per abús sexual, ja que la detinguda massejava els genitals durant diversos minuts arribant, fins i tot, a l’accés carnal amb l’excusa del tractament estètic que la víctima s’estava realitzant.

Els investigadors han localitzat enregistraments des de l’any 2012, quan la dona va començar a treballar en la clínica, i d’altres clientes que van continuar sent ateses en el seu propi domicili quan la clínica va tancar. Als arrestats se’ls imputen presumptes delictes d’abús sexual; producció, distribució i tinença de material d’abús sexual infantil, a més de descobriment i revelació de secrets.

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.