Detingut un matrimoni per abusos sexuals a clienta a Elda

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elda a un matrimoni que regentava un centre estètic i que, presumptament, van abusar sexualment de les seues clientes, als qui van gravar nues i rebent el tractament que havien contractat. Han sigut identificades 83 víctimes, algunes d’elles menors d’edat, i se’ls imputa, a més, diversos delictes de descobriment i revelació de secrets, així com producció de pornografia infantil.

La investigació policial s’ha desenvolupat durant diversos mesos gràcies a la cooperació internacional en la lluita contra l’explotació sexual de menors a través de les tecnologies de la informació i la comunicació. D’esta manera, des de l’Ambaixada dels Estats Units a Madrid, es va informar els agents sobre l’existència de connexions a Espanya des de les quals s’estarien distribuint continguts amb material de pornografia infantil a través d’Internet. Segons estes dades, un usuari va pujar a una plataforma diversos arxius en els quals apareixien menors d’edat que estaven sent víctimes d’abusos sexuals.

Una vegada identificada la titularitat de les connexions, els agents van dur a terme l’entrada i registre del domicili de l’investigat trobant-se gran quantitat d’arxius relatius a l’explotació sexual de menors. Part d’estos arxius van resultar ser de caràcter particularment degradant per a les víctimes.

 

Acumulaven més de 500 enregistraments a dones i xiquetes adolescents

A més, es van trobar tres discos durs amb més 500 enregistraments amb càmera oculta, principalment a dones i xiquetes adolescents que acudien a la clínica per a rebre un tractament de depilació. Tot això va motivar la detenció del matrimoni per descobriment i revelació de secrets. Addicionalment, se li imputa a l’home un delicte de tinença i distribució de pornografia infantil. Durant el registre domiciliari es va intervindre divers material electrònic per a la seua anàlisi forense i, així, poder determinar l’abast de les actuacions dels detinguts.

Després d’una àrdua i extensa tasca d’anàlisi dels arxius, s’ha aconseguit identificar a 83 víctimes, incloses menors d’edat, sent algunes d’elles, víctimes d’abús sexual. En la majoria dels casos, els arxius són vídeos de clientes nues de cintura cap avall rebent el tractament de depilació en la zona genital.

Els detinguts disposaven de diverses càmeres ocultes col·locades a l’habitació de l’establiment per a realitzar dos tipus d’enregistraments. En primer lloc amb visió zenital, en col·locar una càmera de vídeo oculta en una reixeta de ventilació situada en el sostre de la sala de la clínica d’estètica, i, d’altra banda, amb visió frontal detalladament dels genitals de les víctimes. Per a això utilitzaven un “bolígraf cambra espia” que situaven el més pròxim possible sobre la llitera on es tombaven les clientes, sense que elles s’adonaren.

Cadascuna dels enregistraments analitzats durava prop de cinc hores

De l’anàlisi detallada dels centenars d’enregistraments, d’unes cinc hores de duració cadascuna aproximadament, s’ha demostrat que algunes de les víctimes també ho van ser per abús sexual, ja que la detinguda massejava els genitals durant diversos minuts arribant, fins i tot, a l’accés carnal amb l’excusa del tractament estètic que la víctima s’estava realitzant.

Els investigadors han localitzat enregistraments des de l’any 2012, quan la dona va començar a treballar en la clínica, i d’altres clientes que van continuar sent ateses en el seu propi domicili quan la clínica va tancar. Als arrestats se’ls imputen presumptes delictes d’abús sexual; producció, distribució i tinença de material d’abús sexual infantil, a més de descobriment i revelació de secrets.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.