8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detingut un matrimoni per abusos sexuals a clienta a Elda

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elda a un matrimoni que regentava un centre estètic i que, presumptament, van abusar sexualment de les seues clientes, als qui van gravar nues i rebent el tractament que havien contractat. Han sigut identificades 83 víctimes, algunes d’elles menors d’edat, i se’ls imputa, a més, diversos delictes de descobriment i revelació de secrets, així com producció de pornografia infantil.

La investigació policial s’ha desenvolupat durant diversos mesos gràcies a la cooperació internacional en la lluita contra l’explotació sexual de menors a través de les tecnologies de la informació i la comunicació. D’esta manera, des de l’Ambaixada dels Estats Units a Madrid, es va informar els agents sobre l’existència de connexions a Espanya des de les quals s’estarien distribuint continguts amb material de pornografia infantil a través d’Internet. Segons estes dades, un usuari va pujar a una plataforma diversos arxius en els quals apareixien menors d’edat que estaven sent víctimes d’abusos sexuals.

Una vegada identificada la titularitat de les connexions, els agents van dur a terme l’entrada i registre del domicili de l’investigat trobant-se gran quantitat d’arxius relatius a l’explotació sexual de menors. Part d’estos arxius van resultar ser de caràcter particularment degradant per a les víctimes.

 

Acumulaven més de 500 enregistraments a dones i xiquetes adolescents

A més, es van trobar tres discos durs amb més 500 enregistraments amb càmera oculta, principalment a dones i xiquetes adolescents que acudien a la clínica per a rebre un tractament de depilació. Tot això va motivar la detenció del matrimoni per descobriment i revelació de secrets. Addicionalment, se li imputa a l’home un delicte de tinença i distribució de pornografia infantil. Durant el registre domiciliari es va intervindre divers material electrònic per a la seua anàlisi forense i, així, poder determinar l’abast de les actuacions dels detinguts.

Després d’una àrdua i extensa tasca d’anàlisi dels arxius, s’ha aconseguit identificar a 83 víctimes, incloses menors d’edat, sent algunes d’elles, víctimes d’abús sexual. En la majoria dels casos, els arxius són vídeos de clientes nues de cintura cap avall rebent el tractament de depilació en la zona genital.

Els detinguts disposaven de diverses càmeres ocultes col·locades a l’habitació de l’establiment per a realitzar dos tipus d’enregistraments. En primer lloc amb visió zenital, en col·locar una càmera de vídeo oculta en una reixeta de ventilació situada en el sostre de la sala de la clínica d’estètica, i, d’altra banda, amb visió frontal detalladament dels genitals de les víctimes. Per a això utilitzaven un “bolígraf cambra espia” que situaven el més pròxim possible sobre la llitera on es tombaven les clientes, sense que elles s’adonaren.

Cadascuna dels enregistraments analitzats durava prop de cinc hores

De l’anàlisi detallada dels centenars d’enregistraments, d’unes cinc hores de duració cadascuna aproximadament, s’ha demostrat que algunes de les víctimes també ho van ser per abús sexual, ja que la detinguda massejava els genitals durant diversos minuts arribant, fins i tot, a l’accés carnal amb l’excusa del tractament estètic que la víctima s’estava realitzant.

Els investigadors han localitzat enregistraments des de l’any 2012, quan la dona va començar a treballar en la clínica, i d’altres clientes que van continuar sent ateses en el seu propi domicili quan la clínica va tancar. Als arrestats se’ls imputen presumptes delictes d’abús sexual; producció, distribució i tinença de material d’abús sexual infantil, a més de descobriment i revelació de secrets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.