Detingut un matrimoni per abusos sexuals a clienta a Elda

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat alacantina d’Elda a un matrimoni que regentava un centre estètic i que, presumptament, van abusar sexualment de les seues clientes, als qui van gravar nues i rebent el tractament que havien contractat. Han sigut identificades 83 víctimes, algunes d’elles menors d’edat, i se’ls imputa, a més, diversos delictes de descobriment i revelació de secrets, així com producció de pornografia infantil.

La investigació policial s’ha desenvolupat durant diversos mesos gràcies a la cooperació internacional en la lluita contra l’explotació sexual de menors a través de les tecnologies de la informació i la comunicació. D’esta manera, des de l’Ambaixada dels Estats Units a Madrid, es va informar els agents sobre l’existència de connexions a Espanya des de les quals s’estarien distribuint continguts amb material de pornografia infantil a través d’Internet. Segons estes dades, un usuari va pujar a una plataforma diversos arxius en els quals apareixien menors d’edat que estaven sent víctimes d’abusos sexuals.

Una vegada identificada la titularitat de les connexions, els agents van dur a terme l’entrada i registre del domicili de l’investigat trobant-se gran quantitat d’arxius relatius a l’explotació sexual de menors. Part d’estos arxius van resultar ser de caràcter particularment degradant per a les víctimes.

 

Acumulaven més de 500 enregistraments a dones i xiquetes adolescents

A més, es van trobar tres discos durs amb més 500 enregistraments amb càmera oculta, principalment a dones i xiquetes adolescents que acudien a la clínica per a rebre un tractament de depilació. Tot això va motivar la detenció del matrimoni per descobriment i revelació de secrets. Addicionalment, se li imputa a l’home un delicte de tinença i distribució de pornografia infantil. Durant el registre domiciliari es va intervindre divers material electrònic per a la seua anàlisi forense i, així, poder determinar l’abast de les actuacions dels detinguts.

Després d’una àrdua i extensa tasca d’anàlisi dels arxius, s’ha aconseguit identificar a 83 víctimes, incloses menors d’edat, sent algunes d’elles, víctimes d’abús sexual. En la majoria dels casos, els arxius són vídeos de clientes nues de cintura cap avall rebent el tractament de depilació en la zona genital.

Els detinguts disposaven de diverses càmeres ocultes col·locades a l’habitació de l’establiment per a realitzar dos tipus d’enregistraments. En primer lloc amb visió zenital, en col·locar una càmera de vídeo oculta en una reixeta de ventilació situada en el sostre de la sala de la clínica d’estètica, i, d’altra banda, amb visió frontal detalladament dels genitals de les víctimes. Per a això utilitzaven un “bolígraf cambra espia” que situaven el més pròxim possible sobre la llitera on es tombaven les clientes, sense que elles s’adonaren.

Cadascuna dels enregistraments analitzats durava prop de cinc hores

De l’anàlisi detallada dels centenars d’enregistraments, d’unes cinc hores de duració cadascuna aproximadament, s’ha demostrat que algunes de les víctimes també ho van ser per abús sexual, ja que la detinguda massejava els genitals durant diversos minuts arribant, fins i tot, a l’accés carnal amb l’excusa del tractament estètic que la víctima s’estava realitzant.

Els investigadors han localitzat enregistraments des de l’any 2012, quan la dona va començar a treballar en la clínica, i d’altres clientes que van continuar sent ateses en el seu propi domicili quan la clínica va tancar. Als arrestats se’ls imputen presumptes delictes d’abús sexual; producció, distribució i tinença de material d’abús sexual infantil, a més de descobriment i revelació de secrets.

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.