Uns veïns estafen a una dona de 83 anys en Benicarló

Ejemplo de shortcode con estilo
Els estafadors feien les compres a través d’internet | Cedida   La Guàrdia Civil ha detingut a un matrimoni per, suposadament, estafar a una veïna de 83 anys de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), amb nombrosos càrrecs en les seues dos targetes de crèdit per valor de 4.100 euros.   La investigació va arrancar […]
Un home amb dos ordinadors devant

Els estafadors feien les compres a través d’internet | Cedida

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un matrimoni per, suposadament, estafar a una veïna de 83 anys de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), amb nombrosos càrrecs en les seues dos targetes de crèdit per valor de 4.100 euros.

 

La investigació va arrancar el passat mes de setembre, per una denúncia de la perjudicada de l’estafa per part d’uns desconeguts, informa l’institut armat en un comunicat. Els sospitosos havien realitzat diferents compres per internet i encàrrecs de menjar a domicili, per al què havien aportat la numeració de la targeta de crèdit de la víctima.

 

Després de les perquisicions, els agents han descobert que uns veïns realitzaven estos càrrecs amb les dades de la targeta bancària de la dona. Els dos ho van conseguir, suposadament, abusant de la confiança que tenien amb ella, ja que, fins i tot, tenien les claus del seu domicili.

 

Una vegada identificat, el matrimoni, un home i una dona de 32 i 29 anys, respectivament, han sigut detinguts, els dos com a presumptes autors d’un delicte d’estafa. Les diligències han passat a la disposició dels jutjats de Vinaròs.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sánchez viurà de primera mà els danys de la DANA a Oliva este dimarts

Pedro Sánchez visitarà dimarts el Puesto de Mando Avanzado dOliva, on es reunirà amb responsables demergències i alcaldes afectats per la DANA. La visita acabarà amb una declaració institucional als mitjans.

Gerard Moreno confia que el Vila-real pot guanyar a Anfield

Gerard Moreno assegura abans del partit de Champions contra el Liverpool que el Vila-real està preparat per guanyar a Anfield i encadenar la segona victòria europea seguida, després d’imposar-se al Nàpols.

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.