Un matrimoni i el seu fill detinguts per coaccionar a una dona a mendicar en el carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un matrimoni i al seu fill, de 44, 42 i 25 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i detenció il·legal, després d’obligar una dona a practicar la mendicitat i a entregar-los els diners recaptats. Al jove se li imputa, a demés, un delicte d’agressió sexual.

 

Els fets haurien passat des de l’arribada de la víctima a Espanya, en juliol de 2020, prolongant-se fins a l’actualitat. El matrimoni s’hauria oferit a trobar-li un treball, però una volta ací, presumptament, la van obligar a mendicar en la ciutat de València i a entregar-los tots els diners obtinguts.

 

Els investigadors van poder saber que els sospitosos no permetien a la dona moure’s lliurement i la vigilaven constantment per a evitar que fugira d’ells, indicant-li sempre els llocs en els que havia de mendicar. En cas de no obtindre suficients diners, presumptament la increpaven, arribant a usar la violència, produint-li l’ara detinguda uns talls superficials a la mà amb un ganivet. 

 

Els agents van saber que en una ocasió el fill del matrimoni l’hauria tirada a terra i li va fer tocaments en un parc de la ciutat, sent esta auxiliada per una ciutadana, conseguint escapar-se d’ell. Per tot això, els policies els van detindre com a presumptes autors dels delictes de coaccions i detenció il·legal, sent el fill, a demés, sospitós d’un delicte d’agressió sexual. Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.