Un matrimoni i el seu fill detinguts per coaccionar a una dona a mendicar en el carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un matrimoni i al seu fill, de 44, 42 i 25 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i detenció il·legal, després d’obligar una dona a practicar la mendicitat i a entregar-los els diners recaptats. Al jove se li imputa, a demés, un delicte d’agressió sexual.

 

Els fets haurien passat des de l’arribada de la víctima a Espanya, en juliol de 2020, prolongant-se fins a l’actualitat. El matrimoni s’hauria oferit a trobar-li un treball, però una volta ací, presumptament, la van obligar a mendicar en la ciutat de València i a entregar-los tots els diners obtinguts.

 

Els investigadors van poder saber que els sospitosos no permetien a la dona moure’s lliurement i la vigilaven constantment per a evitar que fugira d’ells, indicant-li sempre els llocs en els que havia de mendicar. En cas de no obtindre suficients diners, presumptament la increpaven, arribant a usar la violència, produint-li l’ara detinguda uns talls superficials a la mà amb un ganivet. 

 

Els agents van saber que en una ocasió el fill del matrimoni l’hauria tirada a terra i li va fer tocaments en un parc de la ciutat, sent esta auxiliada per una ciutadana, conseguint escapar-se d’ell. Per tot això, els policies els van detindre com a presumptes autors dels delictes de coaccions i detenció il·legal, sent el fill, a demés, sospitós d’un delicte d’agressió sexual. Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.