Un matrimoni i el seu fill detinguts per coaccionar a una dona a mendicar en el carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un matrimoni i al seu fill, de 44, 42 i 25 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i detenció il·legal, després d’obligar una dona a practicar la mendicitat i a entregar-los els diners recaptats. Al jove se li imputa, a demés, un delicte d’agressió sexual.

 

Els fets haurien passat des de l’arribada de la víctima a Espanya, en juliol de 2020, prolongant-se fins a l’actualitat. El matrimoni s’hauria oferit a trobar-li un treball, però una volta ací, presumptament, la van obligar a mendicar en la ciutat de València i a entregar-los tots els diners obtinguts.

 

Els investigadors van poder saber que els sospitosos no permetien a la dona moure’s lliurement i la vigilaven constantment per a evitar que fugira d’ells, indicant-li sempre els llocs en els que havia de mendicar. En cas de no obtindre suficients diners, presumptament la increpaven, arribant a usar la violència, produint-li l’ara detinguda uns talls superficials a la mà amb un ganivet. 

 

Els agents van saber que en una ocasió el fill del matrimoni l’hauria tirada a terra i li va fer tocaments en un parc de la ciutat, sent esta auxiliada per una ciutadana, conseguint escapar-se d’ell. Per tot això, els policies els van detindre com a presumptes autors dels delictes de coaccions i detenció il·legal, sent el fill, a demés, sospitós d’un delicte d’agressió sexual. Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.