Un menor demana 10.000€ per bizum en el fals segrest d’un company de futbol a Dénia

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Dénia a un menor d’edat que presumptament va extorquir a la mare d’un company del seu equip de futbol amb matar-lo si no li feia un bizum de 10.000 euros, mitjançant una trucada telefònica que li va realitzar de matinada aprofitant que el fill es trobava fora del domicili familiar.

La mare del presumpte segrestat, va rebre una trucada al voltant de les sis del matí, en la qual en primer lloc va escoltar la veu d’un home que simulava ser el seu fill en un ambient de festa i amb un to com si haguera consumit algun tipus de substància o alcohols. A continuació, una altra veu de noi diferent de l’anterior, en un to amenaçador li deia que tenia al seu fill en el maleter del cotxe i que l’anava a matar si no li feia un bizum de 10.000 euros primer i després va rectificar i li va demanar cinc mil euros més, tot això mentre que com a soroll de fons escoltava el que semblaven trets.

La crida va concloure quan la veu a l’altre costat del telèfon li va dir que cridara al seu fill i que després tornaven a cridar-la.

D’aquesta manera, aterrida per la situació, juntament amb el seu marit van cridar al seu fill, qui va respondre a la crida i va confirmar que es trobava en bon estat i en el lloc on prèviament els havia indicat que estaria, una casa on celebraven una festa amb altres amics, davant la qual cosa tots dos progenitors van marxar immediatament cap a aquest lloc per a recollir-lo.

Durant l’angoixant marxa dels progenitors a la recerca del seu fill, aquest va rebre una trucada també, des d’un número ocult, en la qual una veu d’un noi, únicament li va dir que sabien que els seus pares anaven a recollir-lo i que l’anaven a matar abans que arribaren, penjant ràpidament l’interlocutor de l’altre costat de la línia sense donar-li temps a contestar.

Després d’això, novament la mare va rebre una trucada de número ocult, on la mateixa veu anterior li deia saber que abans que arribaren anaven a matar al seu fill, tallant la crida immediatament aquesta persona.

Quan els pares van aconseguir arribar al lloc on es trobava el seu fill, el van trobar en perfecte estat, després del que van donar compte a la Policia interposant una denúncia, fent-se càrrec de la recerca la Brigada Local de Policia Judicial.

El resultat de les perquisicions policials, a través del Jutjat d’Instrucció número dos de Dénia, va revelar el número de telèfon des del qual havien rebut les extorsions i així també la titularitat de la línia, que es trobava a nom de la mare d’un company del club de futbol on juga el presumpte segrestat.

Finalment, els agents de policia, van aconseguir detindre al segrestador que va resultar tindre setze anys a qui van prendre declaració en dependències policials en presència del seu advocat, acusat d’un delicte d’extorsió, on va declarar que es tractava d’una broma que volien gastar-los.

Fruit de la declaració del menor, els investigadors van esbrinar la identitat de l’altre participant en les crides, donant compte a la Fiscalia de Menors d’Alacant dels fets i de la identitat d’aquest segon participant en la macabra presumpta broma.

El menor detingut, de nacionalitat espanyola i de 16 anys d’edat, va ser posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials a l’espera de ser sentit en seu judicial.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.