7.9 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Un menor demana 10.000€ per bizum en el fals segrest d’un company de futbol a Dénia

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Dénia a un menor d’edat que presumptament va extorquir a la mare d’un company del seu equip de futbol amb matar-lo si no li feia un bizum de 10.000 euros, mitjançant una trucada telefònica que li va realitzar de matinada aprofitant que el fill es trobava fora del domicili familiar.

La mare del presumpte segrestat, va rebre una trucada al voltant de les sis del matí, en la qual en primer lloc va escoltar la veu d’un home que simulava ser el seu fill en un ambient de festa i amb un to com si haguera consumit algun tipus de substància o alcohols. A continuació, una altra veu de noi diferent de l’anterior, en un to amenaçador li deia que tenia al seu fill en el maleter del cotxe i que l’anava a matar si no li feia un bizum de 10.000 euros primer i després va rectificar i li va demanar cinc mil euros més, tot això mentre que com a soroll de fons escoltava el que semblaven trets.

La crida va concloure quan la veu a l’altre costat del telèfon li va dir que cridara al seu fill i que després tornaven a cridar-la.

D’aquesta manera, aterrida per la situació, juntament amb el seu marit van cridar al seu fill, qui va respondre a la crida i va confirmar que es trobava en bon estat i en el lloc on prèviament els havia indicat que estaria, una casa on celebraven una festa amb altres amics, davant la qual cosa tots dos progenitors van marxar immediatament cap a aquest lloc per a recollir-lo.

Durant l’angoixant marxa dels progenitors a la recerca del seu fill, aquest va rebre una trucada també, des d’un número ocult, en la qual una veu d’un noi, únicament li va dir que sabien que els seus pares anaven a recollir-lo i que l’anaven a matar abans que arribaren, penjant ràpidament l’interlocutor de l’altre costat de la línia sense donar-li temps a contestar.

Després d’això, novament la mare va rebre una trucada de número ocult, on la mateixa veu anterior li deia saber que abans que arribaren anaven a matar al seu fill, tallant la crida immediatament aquesta persona.

Quan els pares van aconseguir arribar al lloc on es trobava el seu fill, el van trobar en perfecte estat, després del que van donar compte a la Policia interposant una denúncia, fent-se càrrec de la recerca la Brigada Local de Policia Judicial.

El resultat de les perquisicions policials, a través del Jutjat d’Instrucció número dos de Dénia, va revelar el número de telèfon des del qual havien rebut les extorsions i així també la titularitat de la línia, que es trobava a nom de la mare d’un company del club de futbol on juga el presumpte segrestat.

Finalment, els agents de policia, van aconseguir detindre al segrestador que va resultar tindre setze anys a qui van prendre declaració en dependències policials en presència del seu advocat, acusat d’un delicte d’extorsió, on va declarar que es tractava d’una broma que volien gastar-los.

Fruit de la declaració del menor, els investigadors van esbrinar la identitat de l’altre participant en les crides, donant compte a la Fiscalia de Menors d’Alacant dels fets i de la identitat d’aquest segon participant en la macabra presumpta broma.

El menor detingut, de nacionalitat espanyola i de 16 anys d’edat, va ser posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials a l’espera de ser sentit en seu judicial.

Últimes notícies

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.