Anuncios

Un menor demana 10.000€ per bizum en el fals segrest d’un company de futbol a Dénia

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Dénia a un menor d’edat que presumptament va extorquir a la mare d’un company del seu equip de futbol amb matar-lo si no li feia un bizum de 10.000 euros, mitjançant una trucada telefònica que li va realitzar de matinada aprofitant que el fill es trobava fora del domicili familiar.

La mare del presumpte segrestat, va rebre una trucada al voltant de les sis del matí, en la qual en primer lloc va escoltar la veu d’un home que simulava ser el seu fill en un ambient de festa i amb un to com si haguera consumit algun tipus de substància o alcohols. A continuació, una altra veu de noi diferent de l’anterior, en un to amenaçador li deia que tenia al seu fill en el maleter del cotxe i que l’anava a matar si no li feia un bizum de 10.000 euros primer i després va rectificar i li va demanar cinc mil euros més, tot això mentre que com a soroll de fons escoltava el que semblaven trets.

La crida va concloure quan la veu a l’altre costat del telèfon li va dir que cridara al seu fill i que després tornaven a cridar-la.

D’aquesta manera, aterrida per la situació, juntament amb el seu marit van cridar al seu fill, qui va respondre a la crida i va confirmar que es trobava en bon estat i en el lloc on prèviament els havia indicat que estaria, una casa on celebraven una festa amb altres amics, davant la qual cosa tots dos progenitors van marxar immediatament cap a aquest lloc per a recollir-lo.

Durant l’angoixant marxa dels progenitors a la recerca del seu fill, aquest va rebre una trucada també, des d’un número ocult, en la qual una veu d’un noi, únicament li va dir que sabien que els seus pares anaven a recollir-lo i que l’anaven a matar abans que arribaren, penjant ràpidament l’interlocutor de l’altre costat de la línia sense donar-li temps a contestar.

Després d’això, novament la mare va rebre una trucada de número ocult, on la mateixa veu anterior li deia saber que abans que arribaren anaven a matar al seu fill, tallant la crida immediatament aquesta persona.

Quan els pares van aconseguir arribar al lloc on es trobava el seu fill, el van trobar en perfecte estat, després del que van donar compte a la Policia interposant una denúncia, fent-se càrrec de la recerca la Brigada Local de Policia Judicial.

El resultat de les perquisicions policials, a través del Jutjat d’Instrucció número dos de Dénia, va revelar el número de telèfon des del qual havien rebut les extorsions i així també la titularitat de la línia, que es trobava a nom de la mare d’un company del club de futbol on juga el presumpte segrestat.

Finalment, els agents de policia, van aconseguir detindre al segrestador que va resultar tindre setze anys a qui van prendre declaració en dependències policials en presència del seu advocat, acusat d’un delicte d’extorsió, on va declarar que es tractava d’una broma que volien gastar-los.

Fruit de la declaració del menor, els investigadors van esbrinar la identitat de l’altre participant en les crides, donant compte a la Fiscalia de Menors d’Alacant dels fets i de la identitat d’aquest segon participant en la macabra presumpta broma.

El menor detingut, de nacionalitat espanyola i de 16 anys d’edat, va ser posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials a l’espera de ser sentit en seu judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.