Un menor demana 10.000€ per bizum en el fals segrest d’un company de futbol a Dénia

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Dénia a un menor d’edat que presumptament va extorquir a la mare d’un company del seu equip de futbol amb matar-lo si no li feia un bizum de 10.000 euros, mitjançant una trucada telefònica que li va realitzar de matinada aprofitant que el fill es trobava fora del domicili familiar.

La mare del presumpte segrestat, va rebre una trucada al voltant de les sis del matí, en la qual en primer lloc va escoltar la veu d’un home que simulava ser el seu fill en un ambient de festa i amb un to com si haguera consumit algun tipus de substància o alcohols. A continuació, una altra veu de noi diferent de l’anterior, en un to amenaçador li deia que tenia al seu fill en el maleter del cotxe i que l’anava a matar si no li feia un bizum de 10.000 euros primer i després va rectificar i li va demanar cinc mil euros més, tot això mentre que com a soroll de fons escoltava el que semblaven trets.

Anuncios

La crida va concloure quan la veu a l’altre costat del telèfon li va dir que cridara al seu fill i que després tornaven a cridar-la.

D’aquesta manera, aterrida per la situació, juntament amb el seu marit van cridar al seu fill, qui va respondre a la crida i va confirmar que es trobava en bon estat i en el lloc on prèviament els havia indicat que estaria, una casa on celebraven una festa amb altres amics, davant la qual cosa tots dos progenitors van marxar immediatament cap a aquest lloc per a recollir-lo.

Durant l’angoixant marxa dels progenitors a la recerca del seu fill, aquest va rebre una trucada també, des d’un número ocult, en la qual una veu d’un noi, únicament li va dir que sabien que els seus pares anaven a recollir-lo i que l’anaven a matar abans que arribaren, penjant ràpidament l’interlocutor de l’altre costat de la línia sense donar-li temps a contestar.

Després d’això, novament la mare va rebre una trucada de número ocult, on la mateixa veu anterior li deia saber que abans que arribaren anaven a matar al seu fill, tallant la crida immediatament aquesta persona.

Quan els pares van aconseguir arribar al lloc on es trobava el seu fill, el van trobar en perfecte estat, després del que van donar compte a la Policia interposant una denúncia, fent-se càrrec de la recerca la Brigada Local de Policia Judicial.

El resultat de les perquisicions policials, a través del Jutjat d’Instrucció número dos de Dénia, va revelar el número de telèfon des del qual havien rebut les extorsions i així també la titularitat de la línia, que es trobava a nom de la mare d’un company del club de futbol on juga el presumpte segrestat.

Finalment, els agents de policia, van aconseguir detindre al segrestador que va resultar tindre setze anys a qui van prendre declaració en dependències policials en presència del seu advocat, acusat d’un delicte d’extorsió, on va declarar que es tractava d’una broma que volien gastar-los.

Fruit de la declaració del menor, els investigadors van esbrinar la identitat de l’altre participant en les crides, donant compte a la Fiscalia de Menors d’Alacant dels fets i de la identitat d’aquest segon participant en la macabra presumpta broma.

El menor detingut, de nacionalitat espanyola i de 16 anys d’edat, va ser posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials a l’espera de ser sentit en seu judicial.

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.