12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un menor demana 10.000€ per bizum en el fals segrest d’un company de futbol a Dénia

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Dénia a un menor d’edat que presumptament va extorquir a la mare d’un company del seu equip de futbol amb matar-lo si no li feia un bizum de 10.000 euros, mitjançant una trucada telefònica que li va realitzar de matinada aprofitant que el fill es trobava fora del domicili familiar.

La mare del presumpte segrestat, va rebre una trucada al voltant de les sis del matí, en la qual en primer lloc va escoltar la veu d’un home que simulava ser el seu fill en un ambient de festa i amb un to com si haguera consumit algun tipus de substància o alcohols. A continuació, una altra veu de noi diferent de l’anterior, en un to amenaçador li deia que tenia al seu fill en el maleter del cotxe i que l’anava a matar si no li feia un bizum de 10.000 euros primer i després va rectificar i li va demanar cinc mil euros més, tot això mentre que com a soroll de fons escoltava el que semblaven trets.

La crida va concloure quan la veu a l’altre costat del telèfon li va dir que cridara al seu fill i que després tornaven a cridar-la.

D’aquesta manera, aterrida per la situació, juntament amb el seu marit van cridar al seu fill, qui va respondre a la crida i va confirmar que es trobava en bon estat i en el lloc on prèviament els havia indicat que estaria, una casa on celebraven una festa amb altres amics, davant la qual cosa tots dos progenitors van marxar immediatament cap a aquest lloc per a recollir-lo.

Durant l’angoixant marxa dels progenitors a la recerca del seu fill, aquest va rebre una trucada també, des d’un número ocult, en la qual una veu d’un noi, únicament li va dir que sabien que els seus pares anaven a recollir-lo i que l’anaven a matar abans que arribaren, penjant ràpidament l’interlocutor de l’altre costat de la línia sense donar-li temps a contestar.

Després d’això, novament la mare va rebre una trucada de número ocult, on la mateixa veu anterior li deia saber que abans que arribaren anaven a matar al seu fill, tallant la crida immediatament aquesta persona.

Quan els pares van aconseguir arribar al lloc on es trobava el seu fill, el van trobar en perfecte estat, després del que van donar compte a la Policia interposant una denúncia, fent-se càrrec de la recerca la Brigada Local de Policia Judicial.

El resultat de les perquisicions policials, a través del Jutjat d’Instrucció número dos de Dénia, va revelar el número de telèfon des del qual havien rebut les extorsions i així també la titularitat de la línia, que es trobava a nom de la mare d’un company del club de futbol on juga el presumpte segrestat.

Finalment, els agents de policia, van aconseguir detindre al segrestador que va resultar tindre setze anys a qui van prendre declaració en dependències policials en presència del seu advocat, acusat d’un delicte d’extorsió, on va declarar que es tractava d’una broma que volien gastar-los.

Fruit de la declaració del menor, els investigadors van esbrinar la identitat de l’altre participant en les crides, donant compte a la Fiscalia de Menors d’Alacant dels fets i de la identitat d’aquest segon participant en la macabra presumpta broma.

El menor detingut, de nacionalitat espanyola i de 16 anys d’edat, va ser posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials a l’espera de ser sentit en seu judicial.

Últimes notícies

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.