Un menor, de 17 anys, ferit greu en ser apunyalat el dia de Nadal en València

Parc amb arbres en València

Els fets es van produir en el parc del carrer del Mestre Sosa | Google Maps

La Policia Nacional de València busca a un xic que, presumptament, apunyalà a un menor, de 17 anys, que estava intentant festejar amb dos amigues seues. Els fets es van produir el dia de Nadal, cap a les 21 hores, en el parc del carrer del Mestre Sosa, molt prop del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima, juntament amb un amic, també menor, estava intentant festejar amb dos xiques. Quan l’agressor els va vore es va arrimar i va començar a discutir amb els dos xavals. Una discussió que va anar pujant de to i va acabar en una baralla a punyades entre l’autor de l’apunyalament i la víctima.

 

Segons alguns testimonis, una volta el menor el tenia pràcticament immobilitzat en terra, el xic a qui busca la Policia va traure una navalla i li pegà fins a huit punyalades en la panxa. En donar-se compte, l’amic de la víctima va avisar ràpidament al 112, mentres que l’agressor i les dos xiques van pegar a fugir en direcció cap a una de les boques del metro de Jesús.

 

El menor va ser operat d’urgència

Ràpidament, van arribar diferents patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, que van atendre al xic fins que va arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va estabilitzar a la víctima i la va traslladar a un hospital de València a on va ser operat d’urgència i a on es recupera de l’agressió.

 

En arribar la Policia, els tres xics ja havien fugit i va ser impossible agarrar-los. Tot i això, gràcies al reconeixement per part d’un testimoni i a una gravació de la baralla que es va produir minuts abans de l’apunyalament, la Policia ha pogut identificar a l’agressor, a qui estan buscant per a detindre’l i que passe a disposició judicial en les pròximes hores per un delicte d’intent d’homicidi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.