Un menor, de 17 anys, ferit greu en ser apunyalat el dia de Nadal en València

Parc amb arbres en València

Els fets es van produir en el parc del carrer del Mestre Sosa | Google Maps

La Policia Nacional de València busca a un xic que, presumptament, apunyalà a un menor, de 17 anys, que estava intentant festejar amb dos amigues seues. Els fets es van produir el dia de Nadal, cap a les 21 hores, en el parc del carrer del Mestre Sosa, molt prop del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima, juntament amb un amic, també menor, estava intentant festejar amb dos xiques. Quan l’agressor els va vore es va arrimar i va començar a discutir amb els dos xavals. Una discussió que va anar pujant de to i va acabar en una baralla a punyades entre l’autor de l’apunyalament i la víctima.

 

Segons alguns testimonis, una volta el menor el tenia pràcticament immobilitzat en terra, el xic a qui busca la Policia va traure una navalla i li pegà fins a huit punyalades en la panxa. En donar-se compte, l’amic de la víctima va avisar ràpidament al 112, mentres que l’agressor i les dos xiques van pegar a fugir en direcció cap a una de les boques del metro de Jesús.

 

El menor va ser operat d’urgència

Ràpidament, van arribar diferents patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, que van atendre al xic fins que va arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va estabilitzar a la víctima i la va traslladar a un hospital de València a on va ser operat d’urgència i a on es recupera de l’agressió.

 

En arribar la Policia, els tres xics ja havien fugit i va ser impossible agarrar-los. Tot i això, gràcies al reconeixement per part d’un testimoni i a una gravació de la baralla que es va produir minuts abans de l’apunyalament, la Policia ha pogut identificar a l’agressor, a qui estan buscant per a detindre’l i que passe a disposició judicial en les pròximes hores per un delicte d’intent d’homicidi.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.