Un menor, de 17 anys, ferit greu en ser apunyalat el dia de Nadal en València

Parc amb arbres en València

Els fets es van produir en el parc del carrer del Mestre Sosa | Google Maps

La Policia Nacional de València busca a un xic que, presumptament, apunyalà a un menor, de 17 anys, que estava intentant festejar amb dos amigues seues. Els fets es van produir el dia de Nadal, cap a les 21 hores, en el parc del carrer del Mestre Sosa, molt prop del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima, juntament amb un amic, també menor, estava intentant festejar amb dos xiques. Quan l’agressor els va vore es va arrimar i va començar a discutir amb els dos xavals. Una discussió que va anar pujant de to i va acabar en una baralla a punyades entre l’autor de l’apunyalament i la víctima.

 

Segons alguns testimonis, una volta el menor el tenia pràcticament immobilitzat en terra, el xic a qui busca la Policia va traure una navalla i li pegà fins a huit punyalades en la panxa. En donar-se compte, l’amic de la víctima va avisar ràpidament al 112, mentres que l’agressor i les dos xiques van pegar a fugir en direcció cap a una de les boques del metro de Jesús.

 

El menor va ser operat d’urgència

Ràpidament, van arribar diferents patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, que van atendre al xic fins que va arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va estabilitzar a la víctima i la va traslladar a un hospital de València a on va ser operat d’urgència i a on es recupera de l’agressió.

 

En arribar la Policia, els tres xics ja havien fugit i va ser impossible agarrar-los. Tot i això, gràcies al reconeixement per part d’un testimoni i a una gravació de la baralla que es va produir minuts abans de l’apunyalament, la Policia ha pogut identificar a l’agressor, a qui estan buscant per a detindre’l i que passe a disposició judicial en les pròximes hores per un delicte d’intent d’homicidi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.