Un menor, de 17 anys, ferit greu en ser apunyalat el dia de Nadal en València

Parc amb arbres en València

Els fets es van produir en el parc del carrer del Mestre Sosa | Google Maps

La Policia Nacional de València busca a un xic que, presumptament, apunyalà a un menor, de 17 anys, que estava intentant festejar amb dos amigues seues. Els fets es van produir el dia de Nadal, cap a les 21 hores, en el parc del carrer del Mestre Sosa, molt prop del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima, juntament amb un amic, també menor, estava intentant festejar amb dos xiques. Quan l’agressor els va vore es va arrimar i va començar a discutir amb els dos xavals. Una discussió que va anar pujant de to i va acabar en una baralla a punyades entre l’autor de l’apunyalament i la víctima.

 

Segons alguns testimonis, una volta el menor el tenia pràcticament immobilitzat en terra, el xic a qui busca la Policia va traure una navalla i li pegà fins a huit punyalades en la panxa. En donar-se compte, l’amic de la víctima va avisar ràpidament al 112, mentres que l’agressor i les dos xiques van pegar a fugir en direcció cap a una de les boques del metro de Jesús.

 

El menor va ser operat d’urgència

Ràpidament, van arribar diferents patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, que van atendre al xic fins que va arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va estabilitzar a la víctima i la va traslladar a un hospital de València a on va ser operat d’urgència i a on es recupera de l’agressió.

 

En arribar la Policia, els tres xics ja havien fugit i va ser impossible agarrar-los. Tot i això, gràcies al reconeixement per part d’un testimoni i a una gravació de la baralla que es va produir minuts abans de l’apunyalament, la Policia ha pogut identificar a l’agressor, a qui estan buscant per a detindre’l i que passe a disposició judicial en les pròximes hores per un delicte d’intent d’homicidi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.

Detinguda a Rojales una parella que va estafar 86.000 euros a un ancià vulnerable

Una parella que gestionava una assessoria per a estrangers a Rojales va ser detinguda acusada d'estafar uns 86.000 euros a un ancià malalt, aprofitant diversos anys de relació de confiança.

Raquel Carrera afronta el seu salt a la WNBA amb Nova York Liberty després del títol de Lliga amb València Basket

Raquel Carrera s'incorporarà en els pròxims dies a Nova York Liberty després de conquistar el seu quart títol de Lliga amb València Basket i mantindrà el seu compromís amb el club taronja per a la pròxima temporada.

La Diputació d’Alacant tanca les compareixences sobre el bo consum i passa a les conclusions

La comissió d'investigació sobre el suposat frau en els bons comerç de la Diputació d'Alacant dona per acabades les compareixences després del plançó del PSPV-PSOE i afronta ara la fase de conclusions.

El Museu de l’Or de Colòmbia prepara una gran exposició en el MARQ d’Alacant

El Museu de l'Or del Banc de la República de Colòmbia prepara una ambiciosa exposició en el MARQ d'Alacant que es presentarà oficialment a la Casa d'Amèrica de Madrid.