Un menor, de 17 anys, ferit greu en ser apunyalat el dia de Nadal en València

Parc amb arbres en València

Els fets es van produir en el parc del carrer del Mestre Sosa | Google Maps

La Policia Nacional de València busca a un xic que, presumptament, apunyalà a un menor, de 17 anys, que estava intentant festejar amb dos amigues seues. Els fets es van produir el dia de Nadal, cap a les 21 hores, en el parc del carrer del Mestre Sosa, molt prop del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima, juntament amb un amic, també menor, estava intentant festejar amb dos xiques. Quan l’agressor els va vore es va arrimar i va començar a discutir amb els dos xavals. Una discussió que va anar pujant de to i va acabar en una baralla a punyades entre l’autor de l’apunyalament i la víctima.

 

Segons alguns testimonis, una volta el menor el tenia pràcticament immobilitzat en terra, el xic a qui busca la Policia va traure una navalla i li pegà fins a huit punyalades en la panxa. En donar-se compte, l’amic de la víctima va avisar ràpidament al 112, mentres que l’agressor i les dos xiques van pegar a fugir en direcció cap a una de les boques del metro de Jesús.

 

El menor va ser operat d’urgència

Ràpidament, van arribar diferents patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, que van atendre al xic fins que va arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va estabilitzar a la víctima i la va traslladar a un hospital de València a on va ser operat d’urgència i a on es recupera de l’agressió.

 

En arribar la Policia, els tres xics ja havien fugit i va ser impossible agarrar-los. Tot i això, gràcies al reconeixement per part d’un testimoni i a una gravació de la baralla que es va produir minuts abans de l’apunyalament, la Policia ha pogut identificar a l’agressor, a qui estan buscant per a detindre’l i que passe a disposició judicial en les pròximes hores per un delicte d’intent d’homicidi.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.