A punt de morir després de ser apunyalat en la nit de Nadal en Benimuslem

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu d’un agressor | PIXABAY

 

Este passada nit de Nadal, cap a les 04.00 hores de la matinada, en la localitat de Benimuslem, en la comarca de la Ribera Alta (València), un xic de 21 anys va ser apunyalat en el carrer d’Alzira, molt pròxim a un recinte de festa de la població.

 

Segons informacions de ‘Ribera Express’, eixa nit hi havia festa en el poble, ja que s’havia instal·lat una discomòbil. En les proximitats al lloc, ja abans d’este apunyalament l’agressor s’hauria barallat amb altres dos persones.

 

Segons fonts pròximes a València Diari, l’agressor seria d’origen colombià i en mig de la festa va espentar a un xic en la discomòbil. Més tard se’n va anar a casa de la seua parella, a on va agarrar un ganivet i va agredir a Nicolás, que passava pel carrer Alzira en eixe moment quan anava amb els amics. La víctima va ser traslladada a l’Hospital de la Ribera després de què l’agressor li clavara una ganivetada molt pròxima al cor.

 

L’actuació dels amics de la víctima va ser molt important, ja que mentres esperaven l’arribada dels servicis sanitaris li taponaren la ferida i evitar d’esta forma morir dessagnat. Segons pareix, l’estat de salut de Nicolás no perilla. L’agressor estaria detingut per la Policia Nacional i els agents de la Guàrdia Civil d’Alberic estan investigant el cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.