A punt de morir després de ser apunyalat en la nit de Nadal en Benimuslem

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu d’un agressor | PIXABAY

 

Este passada nit de Nadal, cap a les 04.00 hores de la matinada, en la localitat de Benimuslem, en la comarca de la Ribera Alta (València), un xic de 21 anys va ser apunyalat en el carrer d’Alzira, molt pròxim a un recinte de festa de la població.

 

Segons informacions de ‘Ribera Express’, eixa nit hi havia festa en el poble, ja que s’havia instal·lat una discomòbil. En les proximitats al lloc, ja abans d’este apunyalament l’agressor s’hauria barallat amb altres dos persones.

 

Segons fonts pròximes a València Diari, l’agressor seria d’origen colombià i en mig de la festa va espentar a un xic en la discomòbil. Més tard se’n va anar a casa de la seua parella, a on va agarrar un ganivet i va agredir a Nicolás, que passava pel carrer Alzira en eixe moment quan anava amb els amics. La víctima va ser traslladada a l’Hospital de la Ribera després de què l’agressor li clavara una ganivetada molt pròxima al cor.

 

L’actuació dels amics de la víctima va ser molt important, ja que mentres esperaven l’arribada dels servicis sanitaris li taponaren la ferida i evitar d’esta forma morir dessagnat. Segons pareix, l’estat de salut de Nicolás no perilla. L’agressor estaria detingut per la Policia Nacional i els agents de la Guàrdia Civil d’Alberic estan investigant el cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.