10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

A punt de morir després de ser apunyalat en la nit de Nadal en Benimuslem

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu d’un agressor | PIXABAY

 

Este passada nit de Nadal, cap a les 04.00 hores de la matinada, en la localitat de Benimuslem, en la comarca de la Ribera Alta (València), un xic de 21 anys va ser apunyalat en el carrer d’Alzira, molt pròxim a un recinte de festa de la població.

 

Segons informacions de ‘Ribera Express’, eixa nit hi havia festa en el poble, ja que s’havia instal·lat una discomòbil. En les proximitats al lloc, ja abans d’este apunyalament l’agressor s’hauria barallat amb altres dos persones.

 

Segons fonts pròximes a València Diari, l’agressor seria d’origen colombià i en mig de la festa va espentar a un xic en la discomòbil. Més tard se’n va anar a casa de la seua parella, a on va agarrar un ganivet i va agredir a Nicolás, que passava pel carrer Alzira en eixe moment quan anava amb els amics. La víctima va ser traslladada a l’Hospital de la Ribera després de què l’agressor li clavara una ganivetada molt pròxima al cor.

 

L’actuació dels amics de la víctima va ser molt important, ja que mentres esperaven l’arribada dels servicis sanitaris li taponaren la ferida i evitar d’esta forma morir dessagnat. Segons pareix, l’estat de salut de Nicolás no perilla. L’agressor estaria detingut per la Policia Nacional i els agents de la Guàrdia Civil d’Alberic estan investigant el cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.