11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

A punt de morir després de ser apunyalat en la nit de Nadal en Benimuslem

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu d’un agressor | PIXABAY

 

Este passada nit de Nadal, cap a les 04.00 hores de la matinada, en la localitat de Benimuslem, en la comarca de la Ribera Alta (València), un xic de 21 anys va ser apunyalat en el carrer d’Alzira, molt pròxim a un recinte de festa de la població.

 

Segons informacions de ‘Ribera Express’, eixa nit hi havia festa en el poble, ja que s’havia instal·lat una discomòbil. En les proximitats al lloc, ja abans d’este apunyalament l’agressor s’hauria barallat amb altres dos persones.

 

Segons fonts pròximes a València Diari, l’agressor seria d’origen colombià i en mig de la festa va espentar a un xic en la discomòbil. Més tard se’n va anar a casa de la seua parella, a on va agarrar un ganivet i va agredir a Nicolás, que passava pel carrer Alzira en eixe moment quan anava amb els amics. La víctima va ser traslladada a l’Hospital de la Ribera després de què l’agressor li clavara una ganivetada molt pròxima al cor.

 

L’actuació dels amics de la víctima va ser molt important, ja que mentres esperaven l’arribada dels servicis sanitaris li taponaren la ferida i evitar d’esta forma morir dessagnat. Segons pareix, l’estat de salut de Nicolás no perilla. L’agressor estaria detingut per la Policia Nacional i els agents de la Guàrdia Civil d’Alberic estan investigant el cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.