A punt de morir després de ser apunyalat en la nit de Nadal en Benimuslem

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu d’un agressor | PIXABAY

 

Este passada nit de Nadal, cap a les 04.00 hores de la matinada, en la localitat de Benimuslem, en la comarca de la Ribera Alta (València), un xic de 21 anys va ser apunyalat en el carrer d’Alzira, molt pròxim a un recinte de festa de la població.

 

Segons informacions de ‘Ribera Express’, eixa nit hi havia festa en el poble, ja que s’havia instal·lat una discomòbil. En les proximitats al lloc, ja abans d’este apunyalament l’agressor s’hauria barallat amb altres dos persones.

 

Segons fonts pròximes a València Diari, l’agressor seria d’origen colombià i en mig de la festa va espentar a un xic en la discomòbil. Més tard se’n va anar a casa de la seua parella, a on va agarrar un ganivet i va agredir a Nicolás, que passava pel carrer Alzira en eixe moment quan anava amb els amics. La víctima va ser traslladada a l’Hospital de la Ribera després de què l’agressor li clavara una ganivetada molt pròxima al cor.

 

L’actuació dels amics de la víctima va ser molt important, ja que mentres esperaven l’arribada dels servicis sanitaris li taponaren la ferida i evitar d’esta forma morir dessagnat. Segons pareix, l’estat de salut de Nicolás no perilla. L’agressor estaria detingut per la Policia Nacional i els agents de la Guàrdia Civil d’Alberic estan investigant el cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.