16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut un menor de 16 anys després de matar a la seua mare amb un ganivet


Un menor de 16 anys ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional de Valladolid, com a presumpte autor de la mort violenta de la seua mare, una dona de 50 anys que ha mort després de ser agredida amb una arma blanca en el seu domicili, un habitatge situat en el barri de la Rondilla.

Segons els indicis, l’arma utilitzada hauria sigut un ganivet domèstic i la dona va morir quasi en l’acte. Els fets van ocórrer al voltant de les 18.30 hores d’ahir.

El jove va comptar l’ocorregut a una amiga resident a Barcelona per telèfon, i va ser aquesta qui va telefonar immediatament al 112 informant que la mare del menor havia resultat ferida i podria haver mort. La sala d’operacions del 112 va donar avís a la Policia Local de Valladolid, al Cos Nacional de Policia i a Emergències Sanitàries-Sacyl, que va enviar una UVI mòbil.

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el congrés del PPCV a l’avanç de la reconstrucció i apunta a 2026

Pérez Llorca ha supeditat el congrés regional del PPCV a l'avanç de la reconstrucció després de la DANA i ha fixat com a horitzó 2026 si no hi ha contratemps. També ha defés una gestora integradora i ha restat importància a la seua candidatura.

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.