Detingut un menor de 16 anys després de matar a la seua mare amb un ganivet


Un menor de 16 anys ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional de Valladolid, com a presumpte autor de la mort violenta de la seua mare, una dona de 50 anys que ha mort després de ser agredida amb una arma blanca en el seu domicili, un habitatge situat en el barri de la Rondilla.

Segons els indicis, l’arma utilitzada hauria sigut un ganivet domèstic i la dona va morir quasi en l’acte. Els fets van ocórrer al voltant de les 18.30 hores d’ahir.

El jove va comptar l’ocorregut a una amiga resident a Barcelona per telèfon, i va ser aquesta qui va telefonar immediatament al 112 informant que la mare del menor havia resultat ferida i podria haver mort. La sala d’operacions del 112 va donar avís a la Policia Local de Valladolid, al Cos Nacional de Policia i a Emergències Sanitàries-Sacyl, que va enviar una UVI mòbil.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.