La menor violada a Igualada perd l’audició d’una oïda per l’agressió

 

La menor de 16 anys violada en eixir d’una discoteca la matinada de l’1 de novembre a Igualada (Barcelona), ha perdut un 90% de l’audició d’una oïda a causa del colp que li van donar els presumptes agressors al cap.

La jove s’ha sotmés a diversos exàmens per a avaluar la seua capacitat auditiva i que haurà de portar audiòfons.

Fins ara, ja ha sigut intervinguda en quatre operacions a causa de les múltiples lesions que va patir en la salvatge violació a Igualada, els autors de la qual encara romanen en crida i cerca per les autoritats, però segueix sense saber-se res sobre ells.

La jove segueix ingressada a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona on es va recuperant «progressivament«, i que la investigació dels Mossos d’Esquadra per a trobar als presumptes agressors segueix sota secret d’actuacions.

La mare de la menor ha sol·licitat que la seua filla reba una major atenció per part dels psicòlegs, ja que considera que la rebuda de moment no basta i que requereix més necessitat de curar per altres vies més eficients el trauma patit.

 

Enfrontament amb Irene Montero

 

També va arremetre precisament fa pocs dies contra la ministra d’Igualtat, Irene Montero, per «la fredor» amb la qual la política va tractar l’assumpte en Twitter. També li va exigir que s’aplicara la ‘pena de mort’ als violadors, mostrant-se així destrossada després del cruel esdeveniment del qual va ser víctima la seua filla a Igualada, i que continua patint greus conseqüències diversos dies després de l’atac.

Molt polèmic va ser també el tuit de la ministra d’Igualtat, Irene Montero, amb el qual va condemnar l’agressió a la menor. En el seu tuit, la ministra va demanar que «la festa i la nit siguen nostres«, la qual cosa li va valdre severes crítiques per part de l’oposició i de l’opinió pública.

 

L’advocat de la família, Jorge Albertini, ha criticat per la seua part «l’acarnissament i la brutalitat amb la qual va ser colpejada» la menor, al mateix temps que mostrava la seua confiança que els autors de l’agressió siguen detinguts prompte.

 

Instal·lació de cambres

 

Fonts municipals han agregat que l’Ajuntament d’Igualada ha començat els tràmits per a instal·lar a principis de 2022 càmeres de vigilància en el polígon on van succeir els fets.

El consistori ha remarcat que aquesta mesura forma part d’un pla de millora del polígon que fa tres anys que està en marxa i pel qual ja s’han renovat l’asfalt i les voreres de la zona.

Últimes notícies

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.