La menor violada a Igualada perd l’audició d’una oïda per l’agressió

 

La menor de 16 anys violada en eixir d’una discoteca la matinada de l’1 de novembre a Igualada (Barcelona), ha perdut un 90% de l’audició d’una oïda a causa del colp que li van donar els presumptes agressors al cap.

La jove s’ha sotmés a diversos exàmens per a avaluar la seua capacitat auditiva i que haurà de portar audiòfons.

Fins ara, ja ha sigut intervinguda en quatre operacions a causa de les múltiples lesions que va patir en la salvatge violació a Igualada, els autors de la qual encara romanen en crida i cerca per les autoritats, però segueix sense saber-se res sobre ells.

La jove segueix ingressada a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona on es va recuperant «progressivament«, i que la investigació dels Mossos d’Esquadra per a trobar als presumptes agressors segueix sota secret d’actuacions.

La mare de la menor ha sol·licitat que la seua filla reba una major atenció per part dels psicòlegs, ja que considera que la rebuda de moment no basta i que requereix més necessitat de curar per altres vies més eficients el trauma patit.

 

Enfrontament amb Irene Montero

 

També va arremetre precisament fa pocs dies contra la ministra d’Igualtat, Irene Montero, per «la fredor» amb la qual la política va tractar l’assumpte en Twitter. També li va exigir que s’aplicara la ‘pena de mort’ als violadors, mostrant-se així destrossada després del cruel esdeveniment del qual va ser víctima la seua filla a Igualada, i que continua patint greus conseqüències diversos dies després de l’atac.

Molt polèmic va ser també el tuit de la ministra d’Igualtat, Irene Montero, amb el qual va condemnar l’agressió a la menor. En el seu tuit, la ministra va demanar que «la festa i la nit siguen nostres«, la qual cosa li va valdre severes crítiques per part de l’oposició i de l’opinió pública.

 

L’advocat de la família, Jorge Albertini, ha criticat per la seua part «l’acarnissament i la brutalitat amb la qual va ser colpejada» la menor, al mateix temps que mostrava la seua confiança que els autors de l’agressió siguen detinguts prompte.

 

Instal·lació de cambres

 

Fonts municipals han agregat que l’Ajuntament d’Igualada ha començat els tràmits per a instal·lar a principis de 2022 càmeres de vigilància en el polígon on van succeir els fets.

El consistori ha remarcat que aquesta mesura forma part d’un pla de millora del polígon que fa tres anys que està en marxa i pel qual ja s’han renovat l’asfalt i les voreres de la zona.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.