La menor violada a Igualada perd l’audició d’una oïda per l’agressió

 

La menor de 16 anys violada en eixir d’una discoteca la matinada de l’1 de novembre a Igualada (Barcelona), ha perdut un 90% de l’audició d’una oïda a causa del colp que li van donar els presumptes agressors al cap.

La jove s’ha sotmés a diversos exàmens per a avaluar la seua capacitat auditiva i que haurà de portar audiòfons.

Fins ara, ja ha sigut intervinguda en quatre operacions a causa de les múltiples lesions que va patir en la salvatge violació a Igualada, els autors de la qual encara romanen en crida i cerca per les autoritats, però segueix sense saber-se res sobre ells.

La jove segueix ingressada a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona on es va recuperant «progressivament«, i que la investigació dels Mossos d’Esquadra per a trobar als presumptes agressors segueix sota secret d’actuacions.

La mare de la menor ha sol·licitat que la seua filla reba una major atenció per part dels psicòlegs, ja que considera que la rebuda de moment no basta i que requereix més necessitat de curar per altres vies més eficients el trauma patit.

 

Enfrontament amb Irene Montero

 

També va arremetre precisament fa pocs dies contra la ministra d’Igualtat, Irene Montero, per «la fredor» amb la qual la política va tractar l’assumpte en Twitter. També li va exigir que s’aplicara la ‘pena de mort’ als violadors, mostrant-se així destrossada després del cruel esdeveniment del qual va ser víctima la seua filla a Igualada, i que continua patint greus conseqüències diversos dies després de l’atac.

Molt polèmic va ser també el tuit de la ministra d’Igualtat, Irene Montero, amb el qual va condemnar l’agressió a la menor. En el seu tuit, la ministra va demanar que «la festa i la nit siguen nostres«, la qual cosa li va valdre severes crítiques per part de l’oposició i de l’opinió pública.

 

L’advocat de la família, Jorge Albertini, ha criticat per la seua part «l’acarnissament i la brutalitat amb la qual va ser colpejada» la menor, al mateix temps que mostrava la seua confiança que els autors de l’agressió siguen detinguts prompte.

 

Instal·lació de cambres

 

Fonts municipals han agregat que l’Ajuntament d’Igualada ha començat els tràmits per a instal·lar a principis de 2022 càmeres de vigilància en el polígon on van succeir els fets.

El consistori ha remarcat que aquesta mesura forma part d’un pla de millora del polígon que fa tres anys que està en marxa i pel qual ja s’han renovat l’asfalt i les voreres de la zona.

Últimes notícies

Alerten a València de tetraplegies greus per cabussades imprudents en piscines i platges

Especialistes del servei de Raquis i Lesió Medul·lar de La Fe alerten que les cabussades de cap en aigua poc profunda poden provocar tetraplegia o fins i tot la mort, sobretot en contextos d’oci estival amb alcohol i salts des d’alçària.

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.