La menor violada a Igualada perd l’audició d’una oïda per l’agressió

 

La menor de 16 anys violada en eixir d’una discoteca la matinada de l’1 de novembre a Igualada (Barcelona), ha perdut un 90% de l’audició d’una oïda a causa del colp que li van donar els presumptes agressors al cap.

La jove s’ha sotmés a diversos exàmens per a avaluar la seua capacitat auditiva i que haurà de portar audiòfons.

Fins ara, ja ha sigut intervinguda en quatre operacions a causa de les múltiples lesions que va patir en la salvatge violació a Igualada, els autors de la qual encara romanen en crida i cerca per les autoritats, però segueix sense saber-se res sobre ells.

La jove segueix ingressada a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona on es va recuperant “progressivament“, i que la investigació dels Mossos d’Esquadra per a trobar als presumptes agressors segueix sota secret d’actuacions.

La mare de la menor ha sol·licitat que la seua filla reba una major atenció per part dels psicòlegs, ja que considera que la rebuda de moment no basta i que requereix més necessitat de curar per altres vies més eficients el trauma patit.

 

Enfrontament amb Irene Montero

 

També va arremetre precisament fa pocs dies contra la ministra d’Igualtat, Irene Montero, per “la fredor” amb la qual la política va tractar l’assumpte en Twitter. També li va exigir que s’aplicara la ‘pena de mort’ als violadors, mostrant-se així destrossada després del cruel esdeveniment del qual va ser víctima la seua filla a Igualada, i que continua patint greus conseqüències diversos dies després de l’atac.

Molt polèmic va ser també el tuit de la ministra d’Igualtat, Irene Montero, amb el qual va condemnar l’agressió a la menor. En el seu tuit, la ministra va demanar que “la festa i la nit siguen nostres“, la qual cosa li va valdre severes crítiques per part de l’oposició i de l’opinió pública.

 

L’advocat de la família, Jorge Albertini, ha criticat per la seua part “l’acarnissament i la brutalitat amb la qual va ser colpejada” la menor, al mateix temps que mostrava la seua confiança que els autors de l’agressió siguen detinguts prompte.

 

Instal·lació de cambres

 

Fonts municipals han agregat que l’Ajuntament d’Igualada ha començat els tràmits per a instal·lar a principis de 2022 càmeres de vigilància en el polígon on van succeir els fets.

El consistori ha remarcat que aquesta mesura forma part d’un pla de millora del polígon que fa tres anys que està en marxa i pel qual ja s’han renovat l’asfalt i les voreres de la zona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.