La menor violada a Igualada perd l’audició d’una oïda per l’agressió

 

La menor de 16 anys violada en eixir d’una discoteca la matinada de l’1 de novembre a Igualada (Barcelona), ha perdut un 90% de l’audició d’una oïda a causa del colp que li van donar els presumptes agressors al cap.

La jove s’ha sotmés a diversos exàmens per a avaluar la seua capacitat auditiva i que haurà de portar audiòfons.

Fins ara, ja ha sigut intervinguda en quatre operacions a causa de les múltiples lesions que va patir en la salvatge violació a Igualada, els autors de la qual encara romanen en crida i cerca per les autoritats, però segueix sense saber-se res sobre ells.

La jove segueix ingressada a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona on es va recuperant «progressivament«, i que la investigació dels Mossos d’Esquadra per a trobar als presumptes agressors segueix sota secret d’actuacions.

La mare de la menor ha sol·licitat que la seua filla reba una major atenció per part dels psicòlegs, ja que considera que la rebuda de moment no basta i que requereix més necessitat de curar per altres vies més eficients el trauma patit.

 

Enfrontament amb Irene Montero

 

També va arremetre precisament fa pocs dies contra la ministra d’Igualtat, Irene Montero, per «la fredor» amb la qual la política va tractar l’assumpte en Twitter. També li va exigir que s’aplicara la ‘pena de mort’ als violadors, mostrant-se així destrossada després del cruel esdeveniment del qual va ser víctima la seua filla a Igualada, i que continua patint greus conseqüències diversos dies després de l’atac.

Molt polèmic va ser també el tuit de la ministra d’Igualtat, Irene Montero, amb el qual va condemnar l’agressió a la menor. En el seu tuit, la ministra va demanar que «la festa i la nit siguen nostres«, la qual cosa li va valdre severes crítiques per part de l’oposició i de l’opinió pública.

 

L’advocat de la família, Jorge Albertini, ha criticat per la seua part «l’acarnissament i la brutalitat amb la qual va ser colpejada» la menor, al mateix temps que mostrava la seua confiança que els autors de l’agressió siguen detinguts prompte.

 

Instal·lació de cambres

 

Fonts municipals han agregat que l’Ajuntament d’Igualada ha començat els tràmits per a instal·lar a principis de 2022 càmeres de vigilància en el polígon on van succeir els fets.

El consistori ha remarcat que aquesta mesura forma part d’un pla de millora del polígon que fa tres anys que està en marxa i pel qual ja s’han renovat l’asfalt i les voreres de la zona.

Últimes notícies

67 milions en ajudes per als afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Generalitat destinarà 67 milions d’euros a ajudes per als afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, amb subvencions directes, suport als ajuntaments i préstecs bonificats. Les ajudes es podran demanar des del 10 d’agost durant tres mesos.

Els veïns evacuats per l’incendi de la Vall d’Uixó, excepte Artana i Eslida, ja poden tornar

Els veïns desallotjats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, excepte els d’Artana i Eslida, ja poden tornar a les seues vivendes, encara que el foc continua sense estabilitzar després de set dies. El Cecopi es reunirà de nou a les cinc de la vesprada per actualitzar la situació.

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.
FILMOTECA D'ESTIU