Mercadona ofereix soja texturizada, el substitut de la carn per als vegans

La soja texturizada de Mercadona

La soja texturitzada de Mercadona | Twitter

 

Des de fa ja algunes setmanes es pot trobar en els supermercats Mercadona un producte nou per a molts consumidors. Apostant cada vegada més per a oferir aliments i productes aptes per a celíacs, vegans i per a dietes especials, la companyia valenciana va llançar al mercat un substitutiu de la dieta vegana per a la carn: la soja texturitzada.

  

  

Segons la pàgina web especialitzada ‘Gastronomia Vegana’, la soja texturitzada és un ingredient d’aspecte una mica estrany, que pot recordar als cereals o muesli del desdejuni, però que és ideal per a cuinar-lo substituint així les carns, ja siga en guisats, preparats per a farciments com a croquetes o canelons, entre altres. 

 

 

Des de sempre s’havia pensat que en dietes vegetarianes i veganes el gran aliment substitut de la carn era el conegut tofu, però no obstant açò, este aliment és més difícil de cuinar donada a la seua textura. La soja texturitzada té molt millor sabor i a més no es desfà en cuinar-la al costat d’altres ingredients com les verdures.

 

Cóm cuinar-la i conservar-la

Este producte és molt fàcil de conservar, ja que igual que els cereals i derivats tarda bastant a posar-se dolent. Tancar bé l’envàs i mantenir-ho en un lloc fresc i sec serà suficient.

  

 

Per a poder realitzar tot tipus de plats amb la soja texturitzada que es pot trobar en Mercadona, és molt important, primer de tot, hidratar-la fins que tinga una textura molt més blana. Per a açò simplement s’ha de deixar reposar en aigua calenta.

  

 

D’esta manera i una vegada estiga perfectament hidratada, es pot cuinar com un tros de carn, depenent de la grandària de la soja texturitzada. Per exemple, en trossos més grans es pot passar per la planxa com un filet de carn de porc. També es pot cuinar com si fóra carn en tomaca, fer broquetes a la barbacoa i fins i tot realitzar hamburgueses donant-li la forma arredonida.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.