Més de 30 multes per incomplir la normativa sanitària en Alacant

 

El dispositiu de la Policia Local d’Alacant per al control de les mesures sanitàries de protecció anti Covid-19 ha posat al llarg d’este diumenge un total de 29 actes de sanció per no portar la mascareta i dos per fumar sense mantindre la distància social de dos metres.

 

També s’ha multat a tres establiments per superar l’aforament, s’ha tancat un local en platja Sant Joan per excés d’horari i un altre en el carrer de Sant Ferran obert amb llicència de pub amb excés d’aforament i per compartir pipes.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, José Ramón González, ha assenyalat que «la matinada del diumenge al dilluns ha sigut més tranquil·la i les patrulles del dispositiu han continuat fent les faenes d’informació i control de les mesures de protecció sanitària tant en establiments com de caràcter personal sense baixar la guàrdia per a garantir el compliment de les noves mesures imposades davant de l’evolució de la pandèmia».

 

D’altra banda, s’han alçat sis actes per consum de substàncies estupefaents en la via pública i dos detinguts per resistència i furt, respectivament, este últim en la platja del Postiguet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.

Detingut a València un taxista il·legal embriac després d’una perillosa fugida amb quatre passatgers

La Policia Local de València deté a un conductor sense permís que exercia com a taxista il·legal, triplicava la taxa d'alcoholèmia i va fugir amb quatre passatgers a bord.

La II Cimera Mèxic–Espanya reforça l’aliança universitària iberoamericana

La II Cimera de Rectores i Rectors Mèxic–Espanya tanca a la Universitat Jaume I amb una declaració conjunta que fixa un full de ruta per a una major cooperació acadèmica, científica i de mobilitat en l'espai iberoamericà.