10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Més de 30 multes per incomplir la normativa sanitària en Alacant

 

El dispositiu de la Policia Local d’Alacant per al control de les mesures sanitàries de protecció anti Covid-19 ha posat al llarg d’este diumenge un total de 29 actes de sanció per no portar la mascareta i dos per fumar sense mantindre la distància social de dos metres.

 

També s’ha multat a tres establiments per superar l’aforament, s’ha tancat un local en platja Sant Joan per excés d’horari i un altre en el carrer de Sant Ferran obert amb llicència de pub amb excés d’aforament i per compartir pipes.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, José Ramón González, ha assenyalat que «la matinada del diumenge al dilluns ha sigut més tranquil·la i les patrulles del dispositiu han continuat fent les faenes d’informació i control de les mesures de protecció sanitària tant en establiments com de caràcter personal sense baixar la guàrdia per a garantir el compliment de les noves mesures imposades davant de l’evolució de la pandèmia».

 

D’altra banda, s’han alçat sis actes per consum de substàncies estupefaents en la via pública i dos detinguts per resistència i furt, respectivament, este últim en la platja del Postiguet.

Últimes notícies

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.