Més de 30 multes per incomplir la normativa sanitària en Alacant

 

El dispositiu de la Policia Local d’Alacant per al control de les mesures sanitàries de protecció anti Covid-19 ha posat al llarg d’este diumenge un total de 29 actes de sanció per no portar la mascareta i dos per fumar sense mantindre la distància social de dos metres.

 

També s’ha multat a tres establiments per superar l’aforament, s’ha tancat un local en platja Sant Joan per excés d’horari i un altre en el carrer de Sant Ferran obert amb llicència de pub amb excés d’aforament i per compartir pipes.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, José Ramón González, ha assenyalat que «la matinada del diumenge al dilluns ha sigut més tranquil·la i les patrulles del dispositiu han continuat fent les faenes d’informació i control de les mesures de protecció sanitària tant en establiments com de caràcter personal sense baixar la guàrdia per a garantir el compliment de les noves mesures imposades davant de l’evolució de la pandèmia».

 

D’altra banda, s’han alçat sis actes per consum de substàncies estupefaents en la via pública i dos detinguts per resistència i furt, respectivament, este últim en la platja del Postiguet.

Últimes notícies

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.