Més de 30 multes per incomplir la normativa sanitària en Alacant

 

El dispositiu de la Policia Local d’Alacant per al control de les mesures sanitàries de protecció anti Covid-19 ha posat al llarg d’este diumenge un total de 29 actes de sanció per no portar la mascareta i dos per fumar sense mantindre la distància social de dos metres.

 

També s’ha multat a tres establiments per superar l’aforament, s’ha tancat un local en platja Sant Joan per excés d’horari i un altre en el carrer de Sant Ferran obert amb llicència de pub amb excés d’aforament i per compartir pipes.

 

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, José Ramón González, ha assenyalat que «la matinada del diumenge al dilluns ha sigut més tranquil·la i les patrulles del dispositiu han continuat fent les faenes d’informació i control de les mesures de protecció sanitària tant en establiments com de caràcter personal sense baixar la guàrdia per a garantir el compliment de les noves mesures imposades davant de l’evolució de la pandèmia».

 

D’altra banda, s’han alçat sis actes per consum de substàncies estupefaents en la via pública i dos detinguts per resistència i furt, respectivament, este últim en la platja del Postiguet.

Últimes notícies

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.