18.6 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Més de 3.500 policies patrullaran la Comunitat per a prevenir robatoris i estafes durant el Nadal

La Policia Nacional mobilitzarà a un total de 3.504 agents en les principals ciutats de la Comunitat per a prevenir els robatoris i estafes en comerços, zones d'oci i grans superfícies durant les dates nadalenques. Enguany, s'han augmentat amb quasi un centenar més de policies que l'any passat.

 

  

Este protocol s'activarà el pròxim dilluns 18 de desembre i es mantindrà fins passades les festes de Nadal, és a dir, el 8 de gener. Es tracta d'unes setmanes en què es concentren moltes persones a les grans ciutats valencianes. 

 

 

El dispositiu prestarà especial atenció als establiments per a prevenir qualsevol tipus de succés. Per a dur a terme el seu objectiu, compten tant amb agents uniformats com en policies vestits de paisà, ràdio patrulles, guies canins, Policia Judicial, etc.

  

  

Per províncies, València disposa d'un total de 2.420 agents mentre que el dispositiu d'Alacant el conformaran 734 efectius i a Castelló altres 350. En el cas de la ciutat de València, la unitat de cavalleria patrullarà les zones comercials durant tots el Nadal.

Reforç per l'amenaça terrorista

El nivell actual d'alerta 4 per amenaça terrorista implica, a més d'un esforç policial, mesures especials en les zones de major concentració i afluència de ciutadans especialment en llocs crítics com als aeroports, estacions de trens o autobusos. 

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.