Més de 3.500 policies patrullaran la Comunitat per a prevenir robatoris i estafes durant el Nadal

La Policia Nacional mobilitzarà a un total de 3.504 agents en les principals ciutats de la Comunitat per a prevenir els robatoris i estafes en comerços, zones d'oci i grans superfícies durant les dates nadalenques. Enguany, s'han augmentat amb quasi un centenar més de policies que l'any passat.

 

  

Este protocol s'activarà el pròxim dilluns 18 de desembre i es mantindrà fins passades les festes de Nadal, és a dir, el 8 de gener. Es tracta d'unes setmanes en què es concentren moltes persones a les grans ciutats valencianes. 

 

 

El dispositiu prestarà especial atenció als establiments per a prevenir qualsevol tipus de succés. Per a dur a terme el seu objectiu, compten tant amb agents uniformats com en policies vestits de paisà, ràdio patrulles, guies canins, Policia Judicial, etc.

  

  

Per províncies, València disposa d'un total de 2.420 agents mentre que el dispositiu d'Alacant el conformaran 734 efectius i a Castelló altres 350. En el cas de la ciutat de València, la unitat de cavalleria patrullarà les zones comercials durant tots el Nadal.

Reforç per l'amenaça terrorista

El nivell actual d'alerta 4 per amenaça terrorista implica, a més d'un esforç policial, mesures especials en les zones de major concentració i afluència de ciutadans especialment en llocs crítics com als aeroports, estacions de trens o autobusos. 

Últimes notícies

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.

Controlat l’incendi forestal de Catí després de cremar la zona per un llamp

Un incendi forestal declarat este dilluns a Catí, presumptament per un llamp, ha quedat estabilitzat cap a les 21.30 hores gràcies a un ampli desplegament de mitjans terrestres i aeris.

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.