13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Més de 3.500 policies patrullaran la Comunitat per a prevenir robatoris i estafes durant el Nadal

La Policia Nacional mobilitzarà a un total de 3.504 agents en les principals ciutats de la Comunitat per a prevenir els robatoris i estafes en comerços, zones d'oci i grans superfícies durant les dates nadalenques. Enguany, s'han augmentat amb quasi un centenar més de policies que l'any passat.

 

  

Este protocol s'activarà el pròxim dilluns 18 de desembre i es mantindrà fins passades les festes de Nadal, és a dir, el 8 de gener. Es tracta d'unes setmanes en què es concentren moltes persones a les grans ciutats valencianes. 

 

 

El dispositiu prestarà especial atenció als establiments per a prevenir qualsevol tipus de succés. Per a dur a terme el seu objectiu, compten tant amb agents uniformats com en policies vestits de paisà, ràdio patrulles, guies canins, Policia Judicial, etc.

  

  

Per províncies, València disposa d'un total de 2.420 agents mentre que el dispositiu d'Alacant el conformaran 734 efectius i a Castelló altres 350. En el cas de la ciutat de València, la unitat de cavalleria patrullarà les zones comercials durant tots el Nadal.

Reforç per l'amenaça terrorista

El nivell actual d'alerta 4 per amenaça terrorista implica, a més d'un esforç policial, mesures especials en les zones de major concentració i afluència de ciutadans especialment en llocs crítics com als aeroports, estacions de trens o autobusos. 

Últimes notícies

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.