Més de 3.500 policies patrullaran la Comunitat per a prevenir robatoris i estafes durant el Nadal

La Policia Nacional mobilitzarà a un total de 3.504 agents en les principals ciutats de la Comunitat per a prevenir els robatoris i estafes en comerços, zones d'oci i grans superfícies durant les dates nadalenques. Enguany, s'han augmentat amb quasi un centenar més de policies que l'any passat.

 

  

Este protocol s'activarà el pròxim dilluns 18 de desembre i es mantindrà fins passades les festes de Nadal, és a dir, el 8 de gener. Es tracta d'unes setmanes en què es concentren moltes persones a les grans ciutats valencianes. 

 

 

El dispositiu prestarà especial atenció als establiments per a prevenir qualsevol tipus de succés. Per a dur a terme el seu objectiu, compten tant amb agents uniformats com en policies vestits de paisà, ràdio patrulles, guies canins, Policia Judicial, etc.

  

  

Per províncies, València disposa d'un total de 2.420 agents mentre que el dispositiu d'Alacant el conformaran 734 efectius i a Castelló altres 350. En el cas de la ciutat de València, la unitat de cavalleria patrullarà les zones comercials durant tots el Nadal.

Reforç per l'amenaça terrorista

El nivell actual d'alerta 4 per amenaça terrorista implica, a més d'un esforç policial, mesures especials en les zones de major concentració i afluència de ciutadans especialment en llocs crítics com als aeroports, estacions de trens o autobusos. 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.