Més de 3.500 policies patrullaran la Comunitat per a prevenir robatoris i estafes durant el Nadal

La Policia Nacional mobilitzarà a un total de 3.504 agents en les principals ciutats de la Comunitat per a prevenir els robatoris i estafes en comerços, zones d'oci i grans superfícies durant les dates nadalenques. Enguany, s'han augmentat amb quasi un centenar més de policies que l'any passat.

 

  

Este protocol s'activarà el pròxim dilluns 18 de desembre i es mantindrà fins passades les festes de Nadal, és a dir, el 8 de gener. Es tracta d'unes setmanes en què es concentren moltes persones a les grans ciutats valencianes. 

 

 

El dispositiu prestarà especial atenció als establiments per a prevenir qualsevol tipus de succés. Per a dur a terme el seu objectiu, compten tant amb agents uniformats com en policies vestits de paisà, ràdio patrulles, guies canins, Policia Judicial, etc.

  

  

Per províncies, València disposa d'un total de 2.420 agents mentre que el dispositiu d'Alacant el conformaran 734 efectius i a Castelló altres 350. En el cas de la ciutat de València, la unitat de cavalleria patrullarà les zones comercials durant tots el Nadal.

Reforç per l'amenaça terrorista

El nivell actual d'alerta 4 per amenaça terrorista implica, a més d'un esforç policial, mesures especials en les zones de major concentració i afluència de ciutadans especialment en llocs crítics com als aeroports, estacions de trens o autobusos. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.