Més de 40 xiquets ingressats per bronquiolitis en els hospitals d’Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Els xiquets estan ingressats en diferents hospitals de les comarques alacantines | Pixabay   45 xiquets continuen ingressats per bronquiolitis fins a este dijous en set hospitals públics de les comarques d’Alacant. Enguany esta malaltia ha guanyat intensitat, especialment des de fa un mes, en xiquets menors de dos anys.   Segons explica ‘Información’, hi ha […]
Hospital

Els xiquets estan ingressats en diferents hospitals de les comarques alacantines | Pixabay

 

45 xiquets continuen ingressats per bronquiolitis fins a este dijous en set hospitals públics de les comarques d’Alacant. Enguany esta malaltia ha guanyat intensitat, especialment des de fa un mes, en xiquets menors de dos anys.

 

Segons explica ‘Información’, hi ha casos en els que alguns xiquets han hagut de ser ingressats en unitats de cures intensives en necessitar suport respiratori. Tot i que els especialistes asseguren que en dos setmanes s’espera que la incidència d’esta malaltia baixe, ara mateix es registra el pic màxim d’ingressats.

 

Es tracta d’una malaltia produïda per virus, que pot durar entre dos i tres setmanes i que té com a símptomes febra, tos, mocs i dificultat a l’hora de respirar. A demés, s’espera que aproximadament un 20% dels xiquets tindrà un episodi de bronquiolitis durant el seu primer any de vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.

Presó per a l’home que va deixar inconscient una dona a Paterna

Un home de 45 anys té decretat l’ingrés en presó després de ser detingut a Paterna. Se l’acusa d’agredir una dona per robar-li la bossa i d’assaltar una farmàcia amb un ganivet.