Mil euros de roba furtats en tendes d’un centre comercial d’Elx

Llums d'ensomni per comprar a la Fira Centre Comercial de Reus!

Imatge d’un centre comercial | Àngel

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a quatre persones, tres hòmens i una dona d’entre 18 i 54 anys, acusats de furtar quasi 1.000 euros en roba i complements de diferents tendes d’un centre comercial.

 

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, els agents estaven fent un control en l’eixida d’este centre comercial quan van vore que els ocupants d’un cotxe es comportaven en vore’ls de manera alterada i nerviosa, al mateix temps que amagaven alguna cosa davall dels seients.

 

Després de donar l’alt al vehicle van poder descobrir què eren els objectes amagats davall dels seients: alarmes de les què s’utilitzen en les tendes per a evitar que furten les peces de roba. En el maleter del cotxe, a demés, hi havia una gran quantitat de roba de diferents establiments.

 

Els agents van acudir a les tendes i els encarregats els van poder confirmar que les peces acabaven de ser robades. En les càmeres de seguretat es va vore quina era la manera d’actuar del grup: la dona i el més jove dels integrants del grup accedien al local i actuaven com a mare i fill.

 

Agarraven peces que després ficaven en el provador, a on desactivaven les alarmes, per a després traure-les de la tenda en una bossa que una volta fora entregaven als altres dos components del grup.

 

D’esta forma van conseguir un botí de quasi 1.000 euros en un parell d’hores. Els detinguts, que residien fora de la localitat d’Elx, s’havien desplaçat fins allí per a fer este robatori i, pel que pareix, tenien intenció d’acudir a altres localitats per a continuar amb les seues actuacions. El conductor del vehicle no tenia permís de conduir, per això també li va ser imputat un delicte contra la seguretat del trànsit.

 

Totes la peces recuperades van ser entregades als seus propietaris i els arrestats, de nacionalitat espanyola i marroquina, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.