Mil euros de roba furtats en tendes d’un centre comercial d’Elx

Llums d'ensomni per comprar a la Fira Centre Comercial de Reus!

Imatge d’un centre comercial | Àngel

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a quatre persones, tres hòmens i una dona d’entre 18 i 54 anys, acusats de furtar quasi 1.000 euros en roba i complements de diferents tendes d’un centre comercial.

 

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, els agents estaven fent un control en l’eixida d’este centre comercial quan van vore que els ocupants d’un cotxe es comportaven en vore’ls de manera alterada i nerviosa, al mateix temps que amagaven alguna cosa davall dels seients.

 

Després de donar l’alt al vehicle van poder descobrir què eren els objectes amagats davall dels seients: alarmes de les què s’utilitzen en les tendes per a evitar que furten les peces de roba. En el maleter del cotxe, a demés, hi havia una gran quantitat de roba de diferents establiments.

 

Els agents van acudir a les tendes i els encarregats els van poder confirmar que les peces acabaven de ser robades. En les càmeres de seguretat es va vore quina era la manera d’actuar del grup: la dona i el més jove dels integrants del grup accedien al local i actuaven com a mare i fill.

 

Agarraven peces que després ficaven en el provador, a on desactivaven les alarmes, per a després traure-les de la tenda en una bossa que una volta fora entregaven als altres dos components del grup.

 

D’esta forma van conseguir un botí de quasi 1.000 euros en un parell d’hores. Els detinguts, que residien fora de la localitat d’Elx, s’havien desplaçat fins allí per a fer este robatori i, pel que pareix, tenien intenció d’acudir a altres localitats per a continuar amb les seues actuacions. El conductor del vehicle no tenia permís de conduir, per això també li va ser imputat un delicte contra la seguretat del trànsit.

 

Totes la peces recuperades van ser entregades als seus propietaris i els arrestats, de nacionalitat espanyola i marroquina, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions per a les empreses més afectades per la guerra de l'Iran i convocarà la taula del Diàleg Social per a definir un escut econòmic i social.

Un comandament dubta que Basset no sabera de la retirada dels bombers en la dana

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara davant la jutgessa per la gestió de la dana i posa en qüestió que l'ex inspector cap José Miguel Basset ignorara la desmobilització d'efectius en els rius Magre i Poyo.

Gelades a l’interior de la Comunitat Valenciana i avís per vent fort a Castelló

Les comarques de l'interior de la Comunitat Valenciana han registrat mínimes de fins a -3,5 graus i Aemet manté avisos grocs per vent fort i risc d'incendis, especialment a Castelló.