Anuncios

Mil euros de roba furtats en tendes d’un centre comercial d’Elx

Llums d'ensomni per comprar a la Fira Centre Comercial de Reus!

Imatge d’un centre comercial | Àngel

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a quatre persones, tres hòmens i una dona d’entre 18 i 54 anys, acusats de furtar quasi 1.000 euros en roba i complements de diferents tendes d’un centre comercial.

 

Anuncios

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, els agents estaven fent un control en l’eixida d’este centre comercial quan van vore que els ocupants d’un cotxe es comportaven en vore’ls de manera alterada i nerviosa, al mateix temps que amagaven alguna cosa davall dels seients.

 

Després de donar l’alt al vehicle van poder descobrir què eren els objectes amagats davall dels seients: alarmes de les què s’utilitzen en les tendes per a evitar que furten les peces de roba. En el maleter del cotxe, a demés, hi havia una gran quantitat de roba de diferents establiments.

 

Els agents van acudir a les tendes i els encarregats els van poder confirmar que les peces acabaven de ser robades. En les càmeres de seguretat es va vore quina era la manera d’actuar del grup: la dona i el més jove dels integrants del grup accedien al local i actuaven com a mare i fill.

 

Agarraven peces que després ficaven en el provador, a on desactivaven les alarmes, per a després traure-les de la tenda en una bossa que una volta fora entregaven als altres dos components del grup.

 

D’esta forma van conseguir un botí de quasi 1.000 euros en un parell d’hores. Els detinguts, que residien fora de la localitat d’Elx, s’havien desplaçat fins allí per a fer este robatori i, pel que pareix, tenien intenció d’acudir a altres localitats per a continuar amb les seues actuacions. El conductor del vehicle no tenia permís de conduir, per això també li va ser imputat un delicte contra la seguretat del trànsit.

 

Totes la peces recuperades van ser entregades als seus propietaris i els arrestats, de nacionalitat espanyola i marroquina, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

  

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.

Ortí es diu preocupada per la vaga indefinida de professorat i es mostra disposada a negociar

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, expressa la seua preocupació per la duració i el possible seguiment massiu de la vaga indefinida del professorat i assegura que manté la porta oberta a negociar, malgrat el rebuig sindical a la seua oferta salarial.

Leticia Romero firma 300 partits amb el València Basket i entra en la història del club

La segona capitana del València Basket, Leticia Romero, aconseguix els 300 partits oficials amb el club i es consolida com una de les jugadores més importants de la seua història.

Alerta groga el dissabte per pluges intenses en la Comunitat Valenciana

La Aemet activa per a este dissabte l'avís groc a Alacant, València i Castelló per pluges que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a Alacant.

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.
Anuncios