Mil euros de roba furtats en tendes d’un centre comercial d’Elx

Llums d'ensomni per comprar a la Fira Centre Comercial de Reus!

Imatge d’un centre comercial | Àngel

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a quatre persones, tres hòmens i una dona d’entre 18 i 54 anys, acusats de furtar quasi 1.000 euros en roba i complements de diferents tendes d’un centre comercial.

 

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, els agents estaven fent un control en l’eixida d’este centre comercial quan van vore que els ocupants d’un cotxe es comportaven en vore’ls de manera alterada i nerviosa, al mateix temps que amagaven alguna cosa davall dels seients.

 

Després de donar l’alt al vehicle van poder descobrir què eren els objectes amagats davall dels seients: alarmes de les què s’utilitzen en les tendes per a evitar que furten les peces de roba. En el maleter del cotxe, a demés, hi havia una gran quantitat de roba de diferents establiments.

 

Els agents van acudir a les tendes i els encarregats els van poder confirmar que les peces acabaven de ser robades. En les càmeres de seguretat es va vore quina era la manera d’actuar del grup: la dona i el més jove dels integrants del grup accedien al local i actuaven com a mare i fill.

 

Agarraven peces que després ficaven en el provador, a on desactivaven les alarmes, per a després traure-les de la tenda en una bossa que una volta fora entregaven als altres dos components del grup.

 

D’esta forma van conseguir un botí de quasi 1.000 euros en un parell d’hores. Els detinguts, que residien fora de la localitat d’Elx, s’havien desplaçat fins allí per a fer este robatori i, pel que pareix, tenien intenció d’acudir a altres localitats per a continuar amb les seues actuacions. El conductor del vehicle no tenia permís de conduir, per això també li va ser imputat un delicte contra la seguretat del trànsit.

 

Totes la peces recuperades van ser entregades als seus propietaris i els arrestats, de nacionalitat espanyola i marroquina, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

  

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.