12 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Mil euros de roba furtats en tendes d’un centre comercial d’Elx

Llums d'ensomni per comprar a la Fira Centre Comercial de Reus!

Imatge d’un centre comercial | Àngel

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a quatre persones, tres hòmens i una dona d’entre 18 i 54 anys, acusats de furtar quasi 1.000 euros en roba i complements de diferents tendes d’un centre comercial.

 

Segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat, els agents estaven fent un control en l’eixida d’este centre comercial quan van vore que els ocupants d’un cotxe es comportaven en vore’ls de manera alterada i nerviosa, al mateix temps que amagaven alguna cosa davall dels seients.

 

Després de donar l’alt al vehicle van poder descobrir què eren els objectes amagats davall dels seients: alarmes de les què s’utilitzen en les tendes per a evitar que furten les peces de roba. En el maleter del cotxe, a demés, hi havia una gran quantitat de roba de diferents establiments.

 

Els agents van acudir a les tendes i els encarregats els van poder confirmar que les peces acabaven de ser robades. En les càmeres de seguretat es va vore quina era la manera d’actuar del grup: la dona i el més jove dels integrants del grup accedien al local i actuaven com a mare i fill.

 

Agarraven peces que després ficaven en el provador, a on desactivaven les alarmes, per a després traure-les de la tenda en una bossa que una volta fora entregaven als altres dos components del grup.

 

D’esta forma van conseguir un botí de quasi 1.000 euros en un parell d’hores. Els detinguts, que residien fora de la localitat d’Elx, s’havien desplaçat fins allí per a fer este robatori i, pel que pareix, tenien intenció d’acudir a altres localitats per a continuar amb les seues actuacions. El conductor del vehicle no tenia permís de conduir, per això també li va ser imputat un delicte contra la seguretat del trànsit.

 

Totes la peces recuperades van ser entregades als seus propietaris i els arrestats, de nacionalitat espanyola i marroquina, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.