Detingut un conductor borratxo i sense carnet que pegà a fugir després de provocar un accident en Elx

Avinguda d'Ausiàs March d'Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)

El conductor va xocar contra dos vehicles que estaven parats davant d’un semàfor en roig | Google Maps

Un conductor ha sigut detingut este cap de setmana en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), després de provocar un accident i pegar a fugir a peu, deixant-se el cotxe en el lloc dels fets. Pel que pareix, fins a tres ocupants més anaven en el vehicle i també van eixir corrent.

 

Segons avança ‘Información’, el conductor, que anava borratxo i sense carnet, xocà contra dos cotxes que estaven parats davant d’un semàfor en roig. En eixe moment, els quatre ocupants del cotxe no s’ho van pensar ni un moment i van eixir corrent del lloc dels fets. El conductor del cotxe de davant va patir ferides en el coll.

 

Els fets es van produir dissabte passat, cap a les 6.30 hores del matí, en l’avinguda d’Ausiàs March, en el barri de Carrús. Els agents de la Policia Local d’Elx van poder localitzar al conductor unes hores més tard gràcies a la matrícula del cotxe i algunes xicotetes investigacions.

 

Els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i, gràcies a una fórmula matemàtica, van poder conéixer la taxa d’alcoholèmia que hauria donat en el moment de l’accident. El resultat era superior a la taxa permesa i, a més, el conductor no duia el carnet de conduir, fet pel que la Fiscalia demanarà un agreujant de reincidència per tornar a conduir sense carnet.

 

Entre 6 mesos i 4 anys de presó

La Fiscalia d’Elx l’acusa d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident, inclòs en el Codi Penal des de fa poc. Abans, se l’haguera acusat d’un delicte d’omissió del deure d’auxili. El delicte d’abandonament pot variar entre els tres mesos i els quatre anys de presó.

 

En el cas d’un accident per negligència la pena pot ser d’entre sis mesos i quatre anys de presó, a més de la retirada del carnet de conduir durant quatre anys. En el cas de que es tracte d’un accident fortuït, la pena serà d’entre tres i sis mesos de presó i dos anys de retirada del permís de conduir.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.