Detingut un conductor borratxo i sense carnet que pegà a fugir després de provocar un accident en Elx

Avinguda d'Ausiàs March d'Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)

El conductor va xocar contra dos vehicles que estaven parats davant d’un semàfor en roig | Google Maps

Un conductor ha sigut detingut este cap de setmana en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), després de provocar un accident i pegar a fugir a peu, deixant-se el cotxe en el lloc dels fets. Pel que pareix, fins a tres ocupants més anaven en el vehicle i també van eixir corrent.

 

Segons avança ‘Información’, el conductor, que anava borratxo i sense carnet, xocà contra dos cotxes que estaven parats davant d’un semàfor en roig. En eixe moment, els quatre ocupants del cotxe no s’ho van pensar ni un moment i van eixir corrent del lloc dels fets. El conductor del cotxe de davant va patir ferides en el coll.

 

Els fets es van produir dissabte passat, cap a les 6.30 hores del matí, en l’avinguda d’Ausiàs March, en el barri de Carrús. Els agents de la Policia Local d’Elx van poder localitzar al conductor unes hores més tard gràcies a la matrícula del cotxe i algunes xicotetes investigacions.

 

Els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i, gràcies a una fórmula matemàtica, van poder conéixer la taxa d’alcoholèmia que hauria donat en el moment de l’accident. El resultat era superior a la taxa permesa i, a més, el conductor no duia el carnet de conduir, fet pel que la Fiscalia demanarà un agreujant de reincidència per tornar a conduir sense carnet.

 

Entre 6 mesos i 4 anys de presó

La Fiscalia d’Elx l’acusa d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident, inclòs en el Codi Penal des de fa poc. Abans, se l’haguera acusat d’un delicte d’omissió del deure d’auxili. El delicte d’abandonament pot variar entre els tres mesos i els quatre anys de presó.

 

En el cas d’un accident per negligència la pena pot ser d’entre sis mesos i quatre anys de presó, a més de la retirada del carnet de conduir durant quatre anys. En el cas de que es tracte d’un accident fortuït, la pena serà d’entre tres i sis mesos de presó i dos anys de retirada del permís de conduir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.