Detingut un conductor borratxo i sense carnet que pegà a fugir després de provocar un accident en Elx

Avinguda d'Ausiàs March d'Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)

El conductor va xocar contra dos vehicles que estaven parats davant d’un semàfor en roig | Google Maps

Un conductor ha sigut detingut este cap de setmana en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), després de provocar un accident i pegar a fugir a peu, deixant-se el cotxe en el lloc dels fets. Pel que pareix, fins a tres ocupants més anaven en el vehicle i també van eixir corrent.

 

Segons avança ‘Información’, el conductor, que anava borratxo i sense carnet, xocà contra dos cotxes que estaven parats davant d’un semàfor en roig. En eixe moment, els quatre ocupants del cotxe no s’ho van pensar ni un moment i van eixir corrent del lloc dels fets. El conductor del cotxe de davant va patir ferides en el coll.

 

Els fets es van produir dissabte passat, cap a les 6.30 hores del matí, en l’avinguda d’Ausiàs March, en el barri de Carrús. Els agents de la Policia Local d’Elx van poder localitzar al conductor unes hores més tard gràcies a la matrícula del cotxe i algunes xicotetes investigacions.

 

Els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i, gràcies a una fórmula matemàtica, van poder conéixer la taxa d’alcoholèmia que hauria donat en el moment de l’accident. El resultat era superior a la taxa permesa i, a més, el conductor no duia el carnet de conduir, fet pel que la Fiscalia demanarà un agreujant de reincidència per tornar a conduir sense carnet.

 

Entre 6 mesos i 4 anys de presó

La Fiscalia d’Elx l’acusa d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident, inclòs en el Codi Penal des de fa poc. Abans, se l’haguera acusat d’un delicte d’omissió del deure d’auxili. El delicte d’abandonament pot variar entre els tres mesos i els quatre anys de presó.

 

En el cas d’un accident per negligència la pena pot ser d’entre sis mesos i quatre anys de presó, a més de la retirada del carnet de conduir durant quatre anys. En el cas de que es tracte d’un accident fortuït, la pena serà d’entre tres i sis mesos de presó i dos anys de retirada del permís de conduir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.