15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Detingut un conductor borratxo i sense carnet que pegà a fugir després de provocar un accident en Elx

Avinguda d'Ausiàs March d'Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)

El conductor va xocar contra dos vehicles que estaven parats davant d’un semàfor en roig | Google Maps

Un conductor ha sigut detingut este cap de setmana en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), després de provocar un accident i pegar a fugir a peu, deixant-se el cotxe en el lloc dels fets. Pel que pareix, fins a tres ocupants més anaven en el vehicle i també van eixir corrent.

 

Segons avança ‘Información’, el conductor, que anava borratxo i sense carnet, xocà contra dos cotxes que estaven parats davant d’un semàfor en roig. En eixe moment, els quatre ocupants del cotxe no s’ho van pensar ni un moment i van eixir corrent del lloc dels fets. El conductor del cotxe de davant va patir ferides en el coll.

 

Els fets es van produir dissabte passat, cap a les 6.30 hores del matí, en l’avinguda d’Ausiàs March, en el barri de Carrús. Els agents de la Policia Local d’Elx van poder localitzar al conductor unes hores més tard gràcies a la matrícula del cotxe i algunes xicotetes investigacions.

 

Els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i, gràcies a una fórmula matemàtica, van poder conéixer la taxa d’alcoholèmia que hauria donat en el moment de l’accident. El resultat era superior a la taxa permesa i, a més, el conductor no duia el carnet de conduir, fet pel que la Fiscalia demanarà un agreujant de reincidència per tornar a conduir sense carnet.

 

Entre 6 mesos i 4 anys de presó

La Fiscalia d’Elx l’acusa d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident, inclòs en el Codi Penal des de fa poc. Abans, se l’haguera acusat d’un delicte d’omissió del deure d’auxili. El delicte d’abandonament pot variar entre els tres mesos i els quatre anys de presó.

 

En el cas d’un accident per negligència la pena pot ser d’entre sis mesos i quatre anys de presó, a més de la retirada del carnet de conduir durant quatre anys. En el cas de que es tracte d’un accident fortuït, la pena serà d’entre tres i sis mesos de presó i dos anys de retirada del permís de conduir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.

El Consell ha aprovat el decret que activa ajudes directes per a entitats esportives afectades per la DANA

El Consell ha aprovat un decret que permet concedir de manera directa 761.000 euros a entitats esportives en municipis afectats per la DANA. El pla inclou suport psicosocial i més recursos per a reparar la depuradora de Quart-Benàger.

Benidorm adjudica la gestió dels grans esdeveniments a una UTE després de la marxa del Low Festival

L'Ajuntament ha adjudicat per quatre anys l'organització dels esdeveniments estivals en els Germans Martínez Munuera a una UTE única. El contracte fixa entre 3 i 5 macroconcerts per estiu, més actuacions de format mitjà, i inclou un cànon de 0,51 euros per entrada.