Detingut un conductor borratxo i sense carnet que pegà a fugir després de provocar un accident en Elx

Avinguda d'Ausiàs March d'Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant)

El conductor va xocar contra dos vehicles que estaven parats davant d’un semàfor en roig | Google Maps

Un conductor ha sigut detingut este cap de setmana en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), després de provocar un accident i pegar a fugir a peu, deixant-se el cotxe en el lloc dels fets. Pel que pareix, fins a tres ocupants més anaven en el vehicle i també van eixir corrent.

 

Segons avança ‘Información’, el conductor, que anava borratxo i sense carnet, xocà contra dos cotxes que estaven parats davant d’un semàfor en roig. En eixe moment, els quatre ocupants del cotxe no s’ho van pensar ni un moment i van eixir corrent del lloc dels fets. El conductor del cotxe de davant va patir ferides en el coll.

 

Els fets es van produir dissabte passat, cap a les 6.30 hores del matí, en l’avinguda d’Ausiàs March, en el barri de Carrús. Els agents de la Policia Local d’Elx van poder localitzar al conductor unes hores més tard gràcies a la matrícula del cotxe i algunes xicotetes investigacions.

 

Els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i, gràcies a una fórmula matemàtica, van poder conéixer la taxa d’alcoholèmia que hauria donat en el moment de l’accident. El resultat era superior a la taxa permesa i, a més, el conductor no duia el carnet de conduir, fet pel que la Fiscalia demanarà un agreujant de reincidència per tornar a conduir sense carnet.

 

Entre 6 mesos i 4 anys de presó

La Fiscalia d’Elx l’acusa d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident, inclòs en el Codi Penal des de fa poc. Abans, se l’haguera acusat d’un delicte d’omissió del deure d’auxili. El delicte d’abandonament pot variar entre els tres mesos i els quatre anys de presó.

 

En el cas d’un accident per negligència la pena pot ser d’entre sis mesos i quatre anys de presó, a més de la retirada del carnet de conduir durant quatre anys. En el cas de que es tracte d’un accident fortuït, la pena serà d’entre tres i sis mesos de presó i dos anys de retirada del permís de conduir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.