11.2 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Un conductor borratxo xoca contra uns arbres i una farola en Castelló

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident de cotxe | iStock

 

Esta vesprada de divendres, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit en la Ronda Est, a l’altura de l’Auditori. Els fets s’han produït després de què un cotxe xocara contra uns arbres i una farola.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, la Policia Local va enviar algunes patrulles, servicis sanitaris i, fins i tot, es va necessitar la intervenció dels bombers. I és que el conductor d’un BMW, que conduïa per esta zona, va pegar diferents volantades i moviments en zig zag fins acabar xocant contra uns arbres situats en la vorera i després amb un pal de la llum. El colp va fer que el cotxe es detinguera i va quedar en sentit contrari a la circulació, fet que va alertar a molts conductors, ja que pensaren que es tractava d’un kamikaze.

 

Les sospites confirmaren que el conductor anava borratxo després de què els agents li feren la prova d’alcoholemia. Tant ell com l’acompanyat del vehicle han eixit il·lesos del sinistre. A més, la circulació, que era molt densa en eixe moment, entre altres coses perquè es celebrava la gala dels II Premis de l’Audiovisual Valencià, va estar tallada durant una hora per a retirar el vehicle accidentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.