Un conductor borratxo xoca contra uns arbres i una farola en Castelló

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident de cotxe | iStock

 

Esta vesprada de divendres, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit en la Ronda Est, a l’altura de l’Auditori. Els fets s’han produït després de què un cotxe xocara contra uns arbres i una farola.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, la Policia Local va enviar algunes patrulles, servicis sanitaris i, fins i tot, es va necessitar la intervenció dels bombers. I és que el conductor d’un BMW, que conduïa per esta zona, va pegar diferents volantades i moviments en zig zag fins acabar xocant contra uns arbres situats en la vorera i després amb un pal de la llum. El colp va fer que el cotxe es detinguera i va quedar en sentit contrari a la circulació, fet que va alertar a molts conductors, ja que pensaren que es tractava d’un kamikaze.

 

Les sospites confirmaren que el conductor anava borratxo després de què els agents li feren la prova d’alcoholemia. Tant ell com l’acompanyat del vehicle han eixit il·lesos del sinistre. A més, la circulació, que era molt densa en eixe moment, entre altres coses perquè es celebrava la gala dels II Premis de l’Audiovisual Valencià, va estar tallada durant una hora per a retirar el vehicle accidentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.