12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Un conductor borratxo xoca contra uns arbres i una farola en Castelló

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident de cotxe | iStock

 

Esta vesprada de divendres, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit en la Ronda Est, a l’altura de l’Auditori. Els fets s’han produït després de què un cotxe xocara contra uns arbres i una farola.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, la Policia Local va enviar algunes patrulles, servicis sanitaris i, fins i tot, es va necessitar la intervenció dels bombers. I és que el conductor d’un BMW, que conduïa per esta zona, va pegar diferents volantades i moviments en zig zag fins acabar xocant contra uns arbres situats en la vorera i després amb un pal de la llum. El colp va fer que el cotxe es detinguera i va quedar en sentit contrari a la circulació, fet que va alertar a molts conductors, ja que pensaren que es tractava d’un kamikaze.

 

Les sospites confirmaren que el conductor anava borratxo després de què els agents li feren la prova d’alcoholemia. Tant ell com l’acompanyat del vehicle han eixit il·lesos del sinistre. A més, la circulació, que era molt densa en eixe moment, entre altres coses perquè es celebrava la gala dels II Premis de l’Audiovisual Valencià, va estar tallada durant una hora per a retirar el vehicle accidentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.