Un conductor borratxo xoca contra uns arbres i una farola en Castelló

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident de cotxe | iStock

 

Esta vesprada de divendres, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit en la Ronda Est, a l’altura de l’Auditori. Els fets s’han produït després de què un cotxe xocara contra uns arbres i una farola.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, la Policia Local va enviar algunes patrulles, servicis sanitaris i, fins i tot, es va necessitar la intervenció dels bombers. I és que el conductor d’un BMW, que conduïa per esta zona, va pegar diferents volantades i moviments en zig zag fins acabar xocant contra uns arbres situats en la vorera i després amb un pal de la llum. El colp va fer que el cotxe es detinguera i va quedar en sentit contrari a la circulació, fet que va alertar a molts conductors, ja que pensaren que es tractava d’un kamikaze.

 

Les sospites confirmaren que el conductor anava borratxo després de què els agents li feren la prova d’alcoholemia. Tant ell com l’acompanyat del vehicle han eixit il·lesos del sinistre. A més, la circulació, que era molt densa en eixe moment, entre altres coses perquè es celebrava la gala dels II Premis de l’Audiovisual Valencià, va estar tallada durant una hora per a retirar el vehicle accidentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.