Milers de persones fan cua en València per a la firma de discos d’Operación Triunfo

Hui al voltant de les 11.15 hores donat començament la firma de discos dels concursants d'Operación Triunfo en Barcelona, Madrid i València. A la capital del Túria han acudit tres de les concursants més estimades; Aitana, Ana Guerra i Miriam que han omplit de gom a gom l'esplanada de Nuevo Centro. Centenars de persones han passat la nit al ras en València des d'ahir per a fer cua i ser els primers en vore a les tres concursants. Per a poder estar en la cua calia haver comprat el disc en el Corte Inglés i esperar llargues hores per a poder estar davant de les tres artistes que no han pogut estar amb tots tant de temps com els haguera agradat. Les primeres persones es van concentrar ahir passades la mitjanit i hui a les huit la cua ja rodejava la paret lateral del Corte Inglés. A l'hora a la qual han aparegut Miriam, Aitana i Ana Guerra ja hi havien unes 2.000 persones expectants.

 

 

Si més no, les persones que no tenien disc s'han aglomerat també davant de les tanques de seguretat per a poder estar presents i fer fotos a les seues concursants preferides. Amb la música del disc d'OT de fons, els fans han cantat èxits ja del programa com 'Issues' interpretat per Aitana o 'La Bikina' interpretat per Ana Guerra. Les concursants s'han mostrat molt simpàtiques amb tots els fans i han saludat i cantat quan així els ho ha demanat el públic. Nosaltres hem anat fins allí per a presenciar en primera persona el fenomen OT, que en esta ocasió ha sigut tot un èxit amb còpies esgotades en tots els centres El Corte Inglés de València arribant-se a vendre més de 1.000 còpies en cadascun.

 

Últimes notícies

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.