Milers de persones fan cua en València per a la firma de discos d’Operación Triunfo

Hui al voltant de les 11.15 hores donat començament la firma de discos dels concursants d'Operación Triunfo en Barcelona, Madrid i València. A la capital del Túria han acudit tres de les concursants més estimades; Aitana, Ana Guerra i Miriam que han omplit de gom a gom l'esplanada de Nuevo Centro. Centenars de persones han passat la nit al ras en València des d'ahir per a fer cua i ser els primers en vore a les tres concursants. Per a poder estar en la cua calia haver comprat el disc en el Corte Inglés i esperar llargues hores per a poder estar davant de les tres artistes que no han pogut estar amb tots tant de temps com els haguera agradat. Les primeres persones es van concentrar ahir passades la mitjanit i hui a les huit la cua ja rodejava la paret lateral del Corte Inglés. A l'hora a la qual han aparegut Miriam, Aitana i Ana Guerra ja hi havien unes 2.000 persones expectants.

 

 

Si més no, les persones que no tenien disc s'han aglomerat també davant de les tanques de seguretat per a poder estar presents i fer fotos a les seues concursants preferides. Amb la música del disc d'OT de fons, els fans han cantat èxits ja del programa com 'Issues' interpretat per Aitana o 'La Bikina' interpretat per Ana Guerra. Les concursants s'han mostrat molt simpàtiques amb tots els fans i han saludat i cantat quan així els ho ha demanat el públic. Nosaltres hem anat fins allí per a presenciar en primera persona el fenomen OT, que en esta ocasió ha sigut tot un èxit amb còpies esgotades en tots els centres El Corte Inglés de València arribant-se a vendre més de 1.000 còpies en cadascun.

 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.
FILMOTECA D'ESTIU