Anuncios

Milers de persones fan cua en València per a la firma de discos d’Operación Triunfo

Hui al voltant de les 11.15 hores donat començament la firma de discos dels concursants d'Operación Triunfo en Barcelona, Madrid i València. A la capital del Túria han acudit tres de les concursants més estimades; Aitana, Ana Guerra i Miriam que han omplit de gom a gom l'esplanada de Nuevo Centro. Centenars de persones han passat la nit al ras en València des d'ahir per a fer cua i ser els primers en vore a les tres concursants. Per a poder estar en la cua calia haver comprat el disc en el Corte Inglés i esperar llargues hores per a poder estar davant de les tres artistes que no han pogut estar amb tots tant de temps com els haguera agradat. Les primeres persones es van concentrar ahir passades la mitjanit i hui a les huit la cua ja rodejava la paret lateral del Corte Inglés. A l'hora a la qual han aparegut Miriam, Aitana i Ana Guerra ja hi havien unes 2.000 persones expectants.

 

 

Si més no, les persones que no tenien disc s'han aglomerat també davant de les tanques de seguretat per a poder estar presents i fer fotos a les seues concursants preferides. Amb la música del disc d'OT de fons, els fans han cantat èxits ja del programa com 'Issues' interpretat per Aitana o 'La Bikina' interpretat per Ana Guerra. Les concursants s'han mostrat molt simpàtiques amb tots els fans i han saludat i cantat quan així els ho ha demanat el públic. Nosaltres hem anat fins allí per a presenciar en primera persona el fenomen OT, que en esta ocasió ha sigut tot un èxit amb còpies esgotades en tots els centres El Corte Inglés de València arribant-se a vendre més de 1.000 còpies en cadascun.

Anuncios

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.
Anuncios