Milers de persones fan cua en València per a la firma de discos d’Operación Triunfo

Hui al voltant de les 11.15 hores donat començament la firma de discos dels concursants d'Operación Triunfo en Barcelona, Madrid i València. A la capital del Túria han acudit tres de les concursants més estimades; Aitana, Ana Guerra i Miriam que han omplit de gom a gom l'esplanada de Nuevo Centro. Centenars de persones han passat la nit al ras en València des d'ahir per a fer cua i ser els primers en vore a les tres concursants. Per a poder estar en la cua calia haver comprat el disc en el Corte Inglés i esperar llargues hores per a poder estar davant de les tres artistes que no han pogut estar amb tots tant de temps com els haguera agradat. Les primeres persones es van concentrar ahir passades la mitjanit i hui a les huit la cua ja rodejava la paret lateral del Corte Inglés. A l'hora a la qual han aparegut Miriam, Aitana i Ana Guerra ja hi havien unes 2.000 persones expectants.

 

 

Si més no, les persones que no tenien disc s'han aglomerat també davant de les tanques de seguretat per a poder estar presents i fer fotos a les seues concursants preferides. Amb la música del disc d'OT de fons, els fans han cantat èxits ja del programa com 'Issues' interpretat per Aitana o 'La Bikina' interpretat per Ana Guerra. Les concursants s'han mostrat molt simpàtiques amb tots els fans i han saludat i cantat quan així els ho ha demanat el públic. Nosaltres hem anat fins allí per a presenciar en primera persona el fenomen OT, que en esta ocasió ha sigut tot un èxit amb còpies esgotades en tots els centres El Corte Inglés de València arribant-se a vendre més de 1.000 còpies en cadascun.

 

Últimes notícies

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.