10 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Els millors vins que pots trobar en el supermercat per menys de dos euros

Bodega de vinos en un supermercado

Bodega de vins en un supermercat | Cedida

 

L’enòleg i escriptor Joan C. Martín, compra anualment quasi mil botelles de vi en els supermercats de tota Espanya. Posteriorment els tasta i els puntua. En el seu recent llibre publicat ‘Los Supervinos 2018’, explica una selecció dels millors vins de les cinc últimes collites. En la seua guia, dels 150 vins que ha escollit, personalment solament es quedaria amb tres, tal com informa ‘La Vanguardia’. El primer, un cava Primer Cuvée Brut que costa 8,25 euros, «del millor que he provat», diu Joan C. Martín. El segon, un Vega del Geva Negre Criança amb DO Serres de Màlaga que costa uns 10 euros, «té una personalitat molt singular». Però segons l’enòleg i escriptor espanyol, el «millor de la guia», és un rosat Hoya de Cadenes Bobal Rosé per tan sols 3,65 euros.

Últimes notícies

El preu de la vivenda puja un 14,5% en la Comunitat i Espanya marca màxim històric

La Comunitat Valenciana anota una alça del 14,5% en vivenda lliure, igual que Balears i només per darrere de Cantàbria. El conjunt d'Espanya bat el seu rècord històric.

Detingut per simular un robatori amb violència i cobrar 800 euros de l’assegurança

Un jove de 26 anys ha sigut detingut a Alacant per fingir un robatori amb violència per a cobrar 800 euros de l'assegurança. La investigació va revelar que va ser una sostracció en el seu cotxe.

Investiguen a dos conductors kamikaze en l’A-7: un quasi quadruplicava la taxa d’alcohol

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors que van circular en sentit contrari per la A-7 el mateix dia. La rapida actuacion policial evite xocs frontals de gran gravetat.

Nou anys i nou mesos de presó per a pare i fill per un apunyalament a Monforte del Cid

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un pare i al seu fill a nou anys i nou mesos per intent d'homicidi i lesions agreujades després d'una baralla amb arma blanca a Monforte del Cid. Els dos van admetre els fets en el juí, que va concloure amb una sentència ferma.

Albacete porta la seua cuina a Dénia per a reforçar la seua marca gastronòmica

Albacete ha presentat a Dénia un recorregut per la seua cuina tradicional i contemporània davant més d'un centenar de professionals. L'acció busca impulsar la Marca Albacete i atraure turisme de proximitat.

Pocs núvols i vent fluix, amb temperatures en descens en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb cel poc nuvolós i descens tèrmic. Demà augmentaran els intervals de núvols, amb baixa probabilitat de ruixats en el litoral d'Alacant a la vesprada

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.