Mor assassinat a tirs el raper Young Dolph

 

El raper Young Dolph, de 36 anys, ha sigut assassinat a tirs a Memphis (Tennessee, els Estats Units) aquest dimecres quan eixia d’una botiga de galetes que havia anat a comprar per a la seua mare.
Segons declaren diversos testimonis que es trobaven en el lloc del crim, un cotxe es va detindre a la porta i, des d’una de les finestres davanteres, va obrir foc contra l’artista.

«Estava dins de Makeda’s Cookie’s i algú se li va acostar i li va llevar la vida«, va assegurar Mareno Myers, cosí de l’artista mort.

 

 

Commoció als Estats Units després del seu assassinat

 

Adolf Robert Thornton Jr, més conegut popularment com a Young Dolph, era tota una estrela del rap estatunidenc, després que llançara el seu primer àlbum en 2016, ‘King of Memphis‘, i fins a sis produccions més durant tots aquests anys, destacant especialment temes com ‘Majory on the river‘.

 

 

 

El respecte i afecte que s’havia guanyat en la indústria durant tots aquests anys s’ha posat de manifest en les últimes hores, després de transcendir la seua mort, amb diverses personalitats mostrant el seu condol públic en xarxes socials.

 

«Maledicció. Això fa mal. Descansa en pau, Dolph», ha escrit el productor i raper Quavo en les seues xarxes socials. Aquestes mateixes s’han omplit de missatges de record i afecte cap al raper, i de moment no hi ha sospitosos d’aquest assassinat, segons la pròpia policia de Memphis. 

La veritat és que fa a penes una setmana el mateix Young Dolph va compartir en les seues xarxes socials un vídeo promocionant aquesta mateixa botiga de galetes.

Desafortunadament, no era la primera vegada que el raper era sorprés per a intentar matar-li. Ja en 2017 un atac amb una arma li va deixar diverses ferides, encara que cap de gravetat.

En aquells dies va atribuir aquest intent d’homicidi a l’enveja que estava despertant en la indústria del rap el seu èxit. També en aqueix mateix any, va patir més de cent trets des d’una camioneta mentre estava a Charlotte (Carolina del Nord), un atemptat del qual afortunadament va eixir il·lés.

 

Avís Policia Memphis

 

La Policia de Memphis, que està investigant l’assassinat del raper, va qualificar el tiroteig i la seua mort com una acció «sense sentit» i un «horrible acte de violència».

A més, segons assenyala el Departament de Policia de Memphis, «no hi ha cap sospitós en aquest moment».

A més, va demanar als habitants de Memphis que mantingueren la calma i els va instar a quedar-se a casa mentre investiguen la mort del músic, que ja havia patit almenys dos atacs més anteriorment.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.