Mor assassinat a tirs el raper Young Dolph

 

El raper Young Dolph, de 36 anys, ha sigut assassinat a tirs a Memphis (Tennessee, els Estats Units) aquest dimecres quan eixia d’una botiga de galetes que havia anat a comprar per a la seua mare.
Segons declaren diversos testimonis que es trobaven en el lloc del crim, un cotxe es va detindre a la porta i, des d’una de les finestres davanteres, va obrir foc contra l’artista.

«Estava dins de Makeda’s Cookie’s i algú se li va acostar i li va llevar la vida«, va assegurar Mareno Myers, cosí de l’artista mort.

 

 

Commoció als Estats Units després del seu assassinat

 

Adolf Robert Thornton Jr, més conegut popularment com a Young Dolph, era tota una estrela del rap estatunidenc, després que llançara el seu primer àlbum en 2016, ‘King of Memphis‘, i fins a sis produccions més durant tots aquests anys, destacant especialment temes com ‘Majory on the river‘.

 

 

 

El respecte i afecte que s’havia guanyat en la indústria durant tots aquests anys s’ha posat de manifest en les últimes hores, després de transcendir la seua mort, amb diverses personalitats mostrant el seu condol públic en xarxes socials.

 

«Maledicció. Això fa mal. Descansa en pau, Dolph», ha escrit el productor i raper Quavo en les seues xarxes socials. Aquestes mateixes s’han omplit de missatges de record i afecte cap al raper, i de moment no hi ha sospitosos d’aquest assassinat, segons la pròpia policia de Memphis. 

La veritat és que fa a penes una setmana el mateix Young Dolph va compartir en les seues xarxes socials un vídeo promocionant aquesta mateixa botiga de galetes.

Desafortunadament, no era la primera vegada que el raper era sorprés per a intentar matar-li. Ja en 2017 un atac amb una arma li va deixar diverses ferides, encara que cap de gravetat.

En aquells dies va atribuir aquest intent d’homicidi a l’enveja que estava despertant en la indústria del rap el seu èxit. També en aqueix mateix any, va patir més de cent trets des d’una camioneta mentre estava a Charlotte (Carolina del Nord), un atemptat del qual afortunadament va eixir il·lés.

 

Avís Policia Memphis

 

La Policia de Memphis, que està investigant l’assassinat del raper, va qualificar el tiroteig i la seua mort com una acció «sense sentit» i un «horrible acte de violència».

A més, segons assenyala el Departament de Policia de Memphis, «no hi ha cap sospitós en aquest moment».

A més, va demanar als habitants de Memphis que mantingueren la calma i els va instar a quedar-se a casa mentre investiguen la mort del músic, que ja havia patit almenys dos atacs més anteriorment.

Últimes notícies

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.