Mor assassinat a tirs el raper Young Dolph

 

El raper Young Dolph, de 36 anys, ha sigut assassinat a tirs a Memphis (Tennessee, els Estats Units) aquest dimecres quan eixia d’una botiga de galetes que havia anat a comprar per a la seua mare.
Segons declaren diversos testimonis que es trobaven en el lloc del crim, un cotxe es va detindre a la porta i, des d’una de les finestres davanteres, va obrir foc contra l’artista.

«Estava dins de Makeda’s Cookie’s i algú se li va acostar i li va llevar la vida«, va assegurar Mareno Myers, cosí de l’artista mort.

 

 

Commoció als Estats Units després del seu assassinat

 

Adolf Robert Thornton Jr, més conegut popularment com a Young Dolph, era tota una estrela del rap estatunidenc, després que llançara el seu primer àlbum en 2016, ‘King of Memphis‘, i fins a sis produccions més durant tots aquests anys, destacant especialment temes com ‘Majory on the river‘.

 

 

 

El respecte i afecte que s’havia guanyat en la indústria durant tots aquests anys s’ha posat de manifest en les últimes hores, després de transcendir la seua mort, amb diverses personalitats mostrant el seu condol públic en xarxes socials.

 

«Maledicció. Això fa mal. Descansa en pau, Dolph», ha escrit el productor i raper Quavo en les seues xarxes socials. Aquestes mateixes s’han omplit de missatges de record i afecte cap al raper, i de moment no hi ha sospitosos d’aquest assassinat, segons la pròpia policia de Memphis. 

La veritat és que fa a penes una setmana el mateix Young Dolph va compartir en les seues xarxes socials un vídeo promocionant aquesta mateixa botiga de galetes.

Desafortunadament, no era la primera vegada que el raper era sorprés per a intentar matar-li. Ja en 2017 un atac amb una arma li va deixar diverses ferides, encara que cap de gravetat.

En aquells dies va atribuir aquest intent d’homicidi a l’enveja que estava despertant en la indústria del rap el seu èxit. També en aqueix mateix any, va patir més de cent trets des d’una camioneta mentre estava a Charlotte (Carolina del Nord), un atemptat del qual afortunadament va eixir il·lés.

 

Avís Policia Memphis

 

La Policia de Memphis, que està investigant l’assassinat del raper, va qualificar el tiroteig i la seua mort com una acció «sense sentit» i un «horrible acte de violència».

A més, segons assenyala el Departament de Policia de Memphis, «no hi ha cap sospitós en aquest moment».

A més, va demanar als habitants de Memphis que mantingueren la calma i els va instar a quedar-se a casa mentre investiguen la mort del músic, que ja havia patit almenys dos atacs més anteriorment.

Últimes notícies

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.