Mor assassinat a tirs el raper Young Dolph

 

El raper Young Dolph, de 36 anys, ha sigut assassinat a tirs a Memphis (Tennessee, els Estats Units) aquest dimecres quan eixia d’una botiga de galetes que havia anat a comprar per a la seua mare.
Segons declaren diversos testimonis que es trobaven en el lloc del crim, un cotxe es va detindre a la porta i, des d’una de les finestres davanteres, va obrir foc contra l’artista.

«Estava dins de Makeda’s Cookie’s i algú se li va acostar i li va llevar la vida«, va assegurar Mareno Myers, cosí de l’artista mort.

 

 

Commoció als Estats Units després del seu assassinat

 

Adolf Robert Thornton Jr, més conegut popularment com a Young Dolph, era tota una estrela del rap estatunidenc, després que llançara el seu primer àlbum en 2016, ‘King of Memphis‘, i fins a sis produccions més durant tots aquests anys, destacant especialment temes com ‘Majory on the river‘.

 

 

 

El respecte i afecte que s’havia guanyat en la indústria durant tots aquests anys s’ha posat de manifest en les últimes hores, després de transcendir la seua mort, amb diverses personalitats mostrant el seu condol públic en xarxes socials.

 

«Maledicció. Això fa mal. Descansa en pau, Dolph», ha escrit el productor i raper Quavo en les seues xarxes socials. Aquestes mateixes s’han omplit de missatges de record i afecte cap al raper, i de moment no hi ha sospitosos d’aquest assassinat, segons la pròpia policia de Memphis. 

La veritat és que fa a penes una setmana el mateix Young Dolph va compartir en les seues xarxes socials un vídeo promocionant aquesta mateixa botiga de galetes.

Desafortunadament, no era la primera vegada que el raper era sorprés per a intentar matar-li. Ja en 2017 un atac amb una arma li va deixar diverses ferides, encara que cap de gravetat.

En aquells dies va atribuir aquest intent d’homicidi a l’enveja que estava despertant en la indústria del rap el seu èxit. També en aqueix mateix any, va patir més de cent trets des d’una camioneta mentre estava a Charlotte (Carolina del Nord), un atemptat del qual afortunadament va eixir il·lés.

 

Avís Policia Memphis

 

La Policia de Memphis, que està investigant l’assassinat del raper, va qualificar el tiroteig i la seua mort com una acció «sense sentit» i un «horrible acte de violència».

A més, segons assenyala el Departament de Policia de Memphis, «no hi ha cap sospitós en aquest moment».

A més, va demanar als habitants de Memphis que mantingueren la calma i els va instar a quedar-se a casa mentre investiguen la mort del músic, que ja havia patit almenys dos atacs més anteriorment.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.