Mor assassinat a tirs el raper Young Dolph

 

El raper Young Dolph, de 36 anys, ha sigut assassinat a tirs a Memphis (Tennessee, els Estats Units) aquest dimecres quan eixia d’una botiga de galetes que havia anat a comprar per a la seua mare.
Segons declaren diversos testimonis que es trobaven en el lloc del crim, un cotxe es va detindre a la porta i, des d’una de les finestres davanteres, va obrir foc contra l’artista.

«Estava dins de Makeda’s Cookie’s i algú se li va acostar i li va llevar la vida«, va assegurar Mareno Myers, cosí de l’artista mort.

 

 

Commoció als Estats Units després del seu assassinat

 

Adolf Robert Thornton Jr, més conegut popularment com a Young Dolph, era tota una estrela del rap estatunidenc, després que llançara el seu primer àlbum en 2016, ‘King of Memphis‘, i fins a sis produccions més durant tots aquests anys, destacant especialment temes com ‘Majory on the river‘.

 

 

 

El respecte i afecte que s’havia guanyat en la indústria durant tots aquests anys s’ha posat de manifest en les últimes hores, després de transcendir la seua mort, amb diverses personalitats mostrant el seu condol públic en xarxes socials.

 

«Maledicció. Això fa mal. Descansa en pau, Dolph», ha escrit el productor i raper Quavo en les seues xarxes socials. Aquestes mateixes s’han omplit de missatges de record i afecte cap al raper, i de moment no hi ha sospitosos d’aquest assassinat, segons la pròpia policia de Memphis. 

La veritat és que fa a penes una setmana el mateix Young Dolph va compartir en les seues xarxes socials un vídeo promocionant aquesta mateixa botiga de galetes.

Desafortunadament, no era la primera vegada que el raper era sorprés per a intentar matar-li. Ja en 2017 un atac amb una arma li va deixar diverses ferides, encara que cap de gravetat.

En aquells dies va atribuir aquest intent d’homicidi a l’enveja que estava despertant en la indústria del rap el seu èxit. També en aqueix mateix any, va patir més de cent trets des d’una camioneta mentre estava a Charlotte (Carolina del Nord), un atemptat del qual afortunadament va eixir il·lés.

 

Avís Policia Memphis

 

La Policia de Memphis, que està investigant l’assassinat del raper, va qualificar el tiroteig i la seua mort com una acció «sense sentit» i un «horrible acte de violència».

A més, segons assenyala el Departament de Policia de Memphis, «no hi ha cap sospitós en aquest moment».

A més, va demanar als habitants de Memphis que mantingueren la calma i els va instar a quedar-se a casa mentre investiguen la mort del músic, que ja havia patit almenys dos atacs més anteriorment.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.