Mor un bebé en una àrea de descans d’una autopista

 

Un jutjat de Granollers ha decretat presó provisional per a la mare d’una xiqueta d’1 any que va morir, presumptament, per desnutrició, en una àrea de descans de l’AP-7 a Llinars del Vallés (Barcelona).

El pare de la xiqueta, que va quedar en llibertat amb càrrecs, després de ser arrestat pels Mossos d’Esquadra, ara està sent investigat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). De moment, se li ha retirat el passaport i té prohibit abandonar el territori.

 

 

La mare va parar en l’àrea de descans per a demanar ajuda

 

Sembla ser, segons la cadena de televisió TV3, que la mare de la xiqueta va parar en l’àrea de descans de l’autopista per a demanar ajuda en veure l’estat de la seua filla. Fins allí es van desplaçar efectius el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida de la xiqueta.

Al costat de la parella viatjava una altra de les seues filles, de 4 anys, i que es trobava en «bon estat». Esta xiqueta ara es troba sota la tutela de la Direcció General d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència (DGAIA) de la Generalitat.

Els Mossos, que han obert una investigació per a esclarir el succeït, subratllen que cap de les xiquetes ha sigut víctima de maltractaments, i que serà l’autòpsia la que determinarà les causes de la defunció de la xicoteta.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.