13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Mor un bebé en una àrea de descans d’una autopista

 

Un jutjat de Granollers ha decretat presó provisional per a la mare d’una xiqueta d’1 any que va morir, presumptament, per desnutrició, en una àrea de descans de l’AP-7 a Llinars del Vallés (Barcelona).

El pare de la xiqueta, que va quedar en llibertat amb càrrecs, després de ser arrestat pels Mossos d’Esquadra, ara està sent investigat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). De moment, se li ha retirat el passaport i té prohibit abandonar el territori.

 

 

La mare va parar en l’àrea de descans per a demanar ajuda

 

Sembla ser, segons la cadena de televisió TV3, que la mare de la xiqueta va parar en l’àrea de descans de l’autopista per a demanar ajuda en veure l’estat de la seua filla. Fins allí es van desplaçar efectius el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida de la xiqueta.

Al costat de la parella viatjava una altra de les seues filles, de 4 anys, i que es trobava en “bon estat”. Esta xiqueta ara es troba sota la tutela de la Direcció General d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència (DGAIA) de la Generalitat.

Els Mossos, que han obert una investigació per a esclarir el succeït, subratllen que cap de les xiquetes ha sigut víctima de maltractaments, i que serà l’autòpsia la que determinarà les causes de la defunció de la xicoteta.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.