Mor un bebé en una àrea de descans d’una autopista

 

Un jutjat de Granollers ha decretat presó provisional per a la mare d’una xiqueta d’1 any que va morir, presumptament, per desnutrició, en una àrea de descans de l’AP-7 a Llinars del Vallés (Barcelona).

El pare de la xiqueta, que va quedar en llibertat amb càrrecs, després de ser arrestat pels Mossos d’Esquadra, ara està sent investigat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). De moment, se li ha retirat el passaport i té prohibit abandonar el territori.

 

 

La mare va parar en l’àrea de descans per a demanar ajuda

 

Sembla ser, segons la cadena de televisió TV3, que la mare de la xiqueta va parar en l’àrea de descans de l’autopista per a demanar ajuda en veure l’estat de la seua filla. Fins allí es van desplaçar efectius el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida de la xiqueta.

Al costat de la parella viatjava una altra de les seues filles, de 4 anys, i que es trobava en «bon estat». Esta xiqueta ara es troba sota la tutela de la Direcció General d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència (DGAIA) de la Generalitat.

Els Mossos, que han obert una investigació per a esclarir el succeït, subratllen que cap de les xiquetes ha sigut víctima de maltractaments, i que serà l’autòpsia la que determinarà les causes de la defunció de la xicoteta.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.