Mor un bebé en una àrea de descans d’una autopista

 

Un jutjat de Granollers ha decretat presó provisional per a la mare d’una xiqueta d’1 any que va morir, presumptament, per desnutrició, en una àrea de descans de l’AP-7 a Llinars del Vallés (Barcelona).

El pare de la xiqueta, que va quedar en llibertat amb càrrecs, després de ser arrestat pels Mossos d’Esquadra, ara està sent investigat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). De moment, se li ha retirat el passaport i té prohibit abandonar el territori.

 

 

La mare va parar en l’àrea de descans per a demanar ajuda

 

Sembla ser, segons la cadena de televisió TV3, que la mare de la xiqueta va parar en l’àrea de descans de l’autopista per a demanar ajuda en veure l’estat de la seua filla. Fins allí es van desplaçar efectius el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida de la xiqueta.

Al costat de la parella viatjava una altra de les seues filles, de 4 anys, i que es trobava en «bon estat». Esta xiqueta ara es troba sota la tutela de la Direcció General d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència (DGAIA) de la Generalitat.

Els Mossos, que han obert una investigació per a esclarir el succeït, subratllen que cap de les xiquetes ha sigut víctima de maltractaments, i que serà l’autòpsia la que determinarà les causes de la defunció de la xicoteta.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU