15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Mor un conductor d’autobús atropellat pel seu propi vehicle

Un conductor d’autobús ha mort atropellat pel seu propi vehicle a Muro d’Alcoi, a la Comunitat Valenciana. L’home ha intentat frenar l’autobús en veure que se li venia damunt però no ha pogut.

Segons les fonts consultades, l’home havia baixat del vehicle quan, per causes que ara es desconeixen, aquest s’ha mogut i, pel que sembla, ha intentat parar-lo però, al final, ha sigut atropellat en la confluència entre l’avinguda del País Valencià i carrer Sant Francesc de Borja, a Muro.

L’autobús, que estava sense viatgers en el moment del sinistre, ha acabat encastant-se contra un establiment, afigen les citades fonts.

L’autobús s’encasta contra un edifici a Muro d’Alcoi

Pel que sembla l’home ha fet un gest per a tractar de parar el vehicle, sense èxit. L’autobús l’ha atropellat causant-li la mort. L’autobús ha impactat contra un establiment.

Fins al lloc de l’accident s’ha desplaçat un equip mèdic del SAMU així com Policia Local i Guàrdia Civil. La Policia Judicial investiga les causes d’aquest fatídic accident.

Últimes notícies

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.

El PP designa a Mazón com a portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts i cobrarà 634 euros més al mes

El PP ha designat a Carlos Mazón portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts, un càrrec amb un plus de 634,27 euros mensuals, prop de 8.879,78 a l'any. L'oposició ha criticat el nomenament i recorda que la comissió no aborda temes legislatius i no s'ha reunit en dos anys i mig.

La criminalitat puja un 2,3% en el tercer trimestre en la Comunitat Valenciana

La criminalitat ha pujat un 2,3% en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre respecte al mateix període de l'any anterior. Baixen diversos robatoris i homicidis consumats, però la cibercriminalidad creix amb força.

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.

Quasi 6.000 persones visiten els Sants Joans en el primer cap de setmana després de la seua reobertura

Més de 5.800 persones han passat per l'església dels Sants Joans en el seu primer cap de setmana després de reobrir, amb cues i entrades en línia esgotades. La restauració, finançada per la Fundació Hortensia Herrero, recupera el monument i incorpora l'experiència 'Barroc Immersive'.

Calero, convençut que salvaria al Llevant, s’acomiada sense retrets

El tècnic es va acomiadar de la banqueta després de la seua destitució reafirmant que hauria salvat al Llevant. Va agrair al club i va assumir la decisió sense retrets.