Mor un conductor en bolcar dos camions pel vent a la Font de la Figuera

 

Un conductor ha mort aquesta matinada en bolcar dos camions frigorífics pel vent en l’A-33, a l’altura de la Font de la Figuera, la Costera, segons el Centre de Gestió de Trànsit. El sinistre s’ha produït sobre les 5.30 hores en el quilòmetre 86 de l’autovia, on els camions han bolcat pel que sembla a conseqüència del fort vent.

 

El conductor d’un dels vehicles ha mort en l’acte i l’altre, de 40 anys, ha patit policontusiones i ha sigut traslladat en una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Xàtiva (València), informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

La cabina d’un dels camions ha quedat atrapada entre dos ponts, per la qual cosa els bombers han utilitzat una grua per a alçar-la i excarcerar als conductors, detalla el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Com a conseqüència de l’accident, l’autovia ha sigut tallada en tots dos sentits per a fer les tasques de rescat. Un dels sentits ha obert a les deu del matí (d’Alacant a València), mentre que l’altre segueix tallat des de Villena  a la Font de la Figuera, amb desviament cap a Albacete.

 

Avís taronja per ratxes de fins a 130 km/h a Castelló i 90 a l’interior de València i Alacant

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha decretat l’avís taronja (risc important) per ratxes de vent que podran aconseguir puntualment fins a 130 quilòmetres per hora en tota la província de Castelló i 90 a l’interior sud de València i l’interior nord d’Alacant. La resta d’aquestes dos províncies està en avís groc (risc), també per fort vent.

 

Els termòmetres oscil·laran entre 18 i 8 graus a la ciutat de València, 17 i 9 a Alacant capital i 17 i 7 a Castelló de la Plana. El mercuri anotarà els valors més baixos en la localitat castellonenca de Morella, amb màximes que no passaran de 6 graus i mínimes de fins a -1.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.