Mor un conductor en bolcar dos camions pel vent a la Font de la Figuera

 

Un conductor ha mort aquesta matinada en bolcar dos camions frigorífics pel vent en l’A-33, a l’altura de la Font de la Figuera, la Costera, segons el Centre de Gestió de Trànsit. El sinistre s’ha produït sobre les 5.30 hores en el quilòmetre 86 de l’autovia, on els camions han bolcat pel que sembla a conseqüència del fort vent.

 

El conductor d’un dels vehicles ha mort en l’acte i l’altre, de 40 anys, ha patit policontusiones i ha sigut traslladat en una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Xàtiva (València), informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

La cabina d’un dels camions ha quedat atrapada entre dos ponts, per la qual cosa els bombers han utilitzat una grua per a alçar-la i excarcerar als conductors, detalla el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Com a conseqüència de l’accident, l’autovia ha sigut tallada en tots dos sentits per a fer les tasques de rescat. Un dels sentits ha obert a les deu del matí (d’Alacant a València), mentre que l’altre segueix tallat des de Villena  a la Font de la Figuera, amb desviament cap a Albacete.

 

Avís taronja per ratxes de fins a 130 km/h a Castelló i 90 a l’interior de València i Alacant

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha decretat l’avís taronja (risc important) per ratxes de vent que podran aconseguir puntualment fins a 130 quilòmetres per hora en tota la província de Castelló i 90 a l’interior sud de València i l’interior nord d’Alacant. La resta d’aquestes dos províncies està en avís groc (risc), també per fort vent.

 

Els termòmetres oscil·laran entre 18 i 8 graus a la ciutat de València, 17 i 9 a Alacant capital i 17 i 7 a Castelló de la Plana. El mercuri anotarà els valors més baixos en la localitat castellonenca de Morella, amb màximes que no passaran de 6 graus i mínimes de fins a -1.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.