Mor un conductor en bolcar dos camions pel vent a la Font de la Figuera

 

Un conductor ha mort aquesta matinada en bolcar dos camions frigorífics pel vent en l’A-33, a l’altura de la Font de la Figuera, la Costera, segons el Centre de Gestió de Trànsit. El sinistre s’ha produït sobre les 5.30 hores en el quilòmetre 86 de l’autovia, on els camions han bolcat pel que sembla a conseqüència del fort vent.

 

El conductor d’un dels vehicles ha mort en l’acte i l’altre, de 40 anys, ha patit policontusiones i ha sigut traslladat en una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Xàtiva (València), informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

La cabina d’un dels camions ha quedat atrapada entre dos ponts, per la qual cosa els bombers han utilitzat una grua per a alçar-la i excarcerar als conductors, detalla el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Com a conseqüència de l’accident, l’autovia ha sigut tallada en tots dos sentits per a fer les tasques de rescat. Un dels sentits ha obert a les deu del matí (d’Alacant a València), mentre que l’altre segueix tallat des de Villena  a la Font de la Figuera, amb desviament cap a Albacete.

 

Avís taronja per ratxes de fins a 130 km/h a Castelló i 90 a l’interior de València i Alacant

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha decretat l’avís taronja (risc important) per ratxes de vent que podran aconseguir puntualment fins a 130 quilòmetres per hora en tota la província de Castelló i 90 a l’interior sud de València i l’interior nord d’Alacant. La resta d’aquestes dos províncies està en avís groc (risc), també per fort vent.

 

Els termòmetres oscil·laran entre 18 i 8 graus a la ciutat de València, 17 i 9 a Alacant capital i 17 i 7 a Castelló de la Plana. El mercuri anotarà els valors més baixos en la localitat castellonenca de Morella, amb màximes que no passaran de 6 graus i mínimes de fins a -1.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla