Anuncios

Mor un conductor en bolcar dos camions pel vent a la Font de la Figuera

 

Un conductor ha mort aquesta matinada en bolcar dos camions frigorífics pel vent en l’A-33, a l’altura de la Font de la Figuera, la Costera, segons el Centre de Gestió de Trànsit. El sinistre s’ha produït sobre les 5.30 hores en el quilòmetre 86 de l’autovia, on els camions han bolcat pel que sembla a conseqüència del fort vent.

 

El conductor d’un dels vehicles ha mort en l’acte i l’altre, de 40 anys, ha patit policontusiones i ha sigut traslladat en una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Xàtiva (València), informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Anuncios

 

La cabina d’un dels camions ha quedat atrapada entre dos ponts, per la qual cosa els bombers han utilitzat una grua per a alçar-la i excarcerar als conductors, detalla el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Com a conseqüència de l’accident, l’autovia ha sigut tallada en tots dos sentits per a fer les tasques de rescat. Un dels sentits ha obert a les deu del matí (d’Alacant a València), mentre que l’altre segueix tallat des de Villena  a la Font de la Figuera, amb desviament cap a Albacete.

 

Avís taronja per ratxes de fins a 130 km/h a Castelló i 90 a l’interior de València i Alacant

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha decretat l’avís taronja (risc important) per ratxes de vent que podran aconseguir puntualment fins a 130 quilòmetres per hora en tota la província de Castelló i 90 a l’interior sud de València i l’interior nord d’Alacant. La resta d’aquestes dos províncies està en avís groc (risc), també per fort vent.

 

Els termòmetres oscil·laran entre 18 i 8 graus a la ciutat de València, 17 i 9 a Alacant capital i 17 i 7 a Castelló de la Plana. El mercuri anotarà els valors més baixos en la localitat castellonenca de Morella, amb màximes que no passaran de 6 graus i mínimes de fins a -1.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios