Mor un conductor en bolcar dos camions pel vent a la Font de la Figuera

 

Un conductor ha mort aquesta matinada en bolcar dos camions frigorífics pel vent en l’A-33, a l’altura de la Font de la Figuera, la Costera, segons el Centre de Gestió de Trànsit. El sinistre s’ha produït sobre les 5.30 hores en el quilòmetre 86 de l’autovia, on els camions han bolcat pel que sembla a conseqüència del fort vent.

 

El conductor d’un dels vehicles ha mort en l’acte i l’altre, de 40 anys, ha patit policontusiones i ha sigut traslladat en una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital de Xàtiva (València), informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

La cabina d’un dels camions ha quedat atrapada entre dos ponts, per la qual cosa els bombers han utilitzat una grua per a alçar-la i excarcerar als conductors, detalla el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Com a conseqüència de l’accident, l’autovia ha sigut tallada en tots dos sentits per a fer les tasques de rescat. Un dels sentits ha obert a les deu del matí (d’Alacant a València), mentre que l’altre segueix tallat des de Villena  a la Font de la Figuera, amb desviament cap a Albacete.

 

Avís taronja per ratxes de fins a 130 km/h a Castelló i 90 a l’interior de València i Alacant

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha decretat l’avís taronja (risc important) per ratxes de vent que podran aconseguir puntualment fins a 130 quilòmetres per hora en tota la província de Castelló i 90 a l’interior sud de València i l’interior nord d’Alacant. La resta d’aquestes dos províncies està en avís groc (risc), també per fort vent.

 

Els termòmetres oscil·laran entre 18 i 8 graus a la ciutat de València, 17 i 9 a Alacant capital i 17 i 7 a Castelló de la Plana. El mercuri anotarà els valors més baixos en la localitat castellonenca de Morella, amb màximes que no passaran de 6 graus i mínimes de fins a -1.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.